רוכב אופניים נהרג בכביש 471, צילום מד"א
רוכב אופניים נהרג בכביש 471, צילום מד"א

"שכב בתעלה בצד הכביש": רוכב אופניים נהרג בתאונת פגע וברח

המשטרה חוקרת תאונת פגע וברח בה נהרג רוכב אופניים כבן 40 מפגיעת רכב בסמוך למחלף שעריה. מותו של רוכב האופניים נקבע במקום

פורסם בתאריך: 5.4.24 15:02

רוכב אופניים נהרג בתאונת פגע וברח היום (שישי) לפני הצהרים בכביש 471 באזור מחלף שעריה. הוא אותר ללא רוח חיים בצידי הכביש. המשטרה פתחה בחקירת התאונה. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

ממד"א נמסר כי בשעה 10:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופניים שככל הנראה נפגע מרכב, בכביש 471 ממחלף גת רימון לכיוון שעריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 40 ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

החובשים של מד"א, אלי פכטר ותומר פשקו, סיפרו: "הגבר שכב בתעלה בצד הכביש והאופניים היו  במרחק של מספר מטרים ממנו לאחר שככל הנראה נפגע מרכב. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ועם פציעות בגופו ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

שמעון באך וחילי מילר, חובשי איחוד הצלה, מסרו: "עוברי אורח סיפרו כי הוא אותר ללא הכרה מוטל בצד הדרך כשאופניו ניזוקו קשות ככל הנראה עקב תאונה. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

פראמדיק דור צברי, והחובשים אלי הוכלרר ונפתלי שכטר מארגון הצלה, מסרו: "מצאנו את רוכב האופניים כשהוא מוטל בצד הכביש במרחק מהאופניים עם חבלה רב מערכתית וללא דופק ונשימה. למרבה הצער, לאחר בדיקות שערכנו, לא נותר אלא לקבוע את מותו במקום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר