תיעוד מתוך רכבו של חיים סירוטקין, רגע הדריסה, מתוך הסרטון שצולם בתוך הרכב
תיעוד מתוך רכבו של חיים סירוטקין, רגע הדריסה, מתוך הסרטון שצולם בתוך הרכב

המשטרה ערערה וסירוטקין נשאר במעצר. צפו בסרטון הדרמטי שצולם בתוך הרכב במהלך האירוע

שחקן העבר והמאמן בהווה חשוד בפגיעה במפגינים באזור קפלן. בסרטון נשמעים יושבי הרכב צועקים לו לעצור והוא משיב כי "הגז נתפס". בסרטון נשמע גם עימות מכוער בין יושבי הרכב לבין מפגינים

פורסם בתאריך: 8.4.24 16:12

לאחר ערעור של המשטרה: חיים סירוטקין נשאר במעצר עד ה-12.4 תחילה שוחרר שחקן הכדורגל בעבר והמאמן, חיים סירוטקין, שנעצר בשבת לאחר שפגע עם רכבו במפגינים באזור קפלן, ומעצרו הוארך ביממה, למעצר בית עד ל-11.4. זאת לאחר שהמשטרה דרשה את הארכת מעצרו. בהמשך התקבל ערעור המשטרה והוא נשאר במעצר. לצד זאת פרסם בא כוחו, עורך דים רועי קרן, סרטון שצולם בתוך רכבו במהלך אירוע הדריסה, בו נשמעים יושבי הרכב צועקים לו לעצור רגע לפני הפגיעה במפגינים, וסירוטקין משיב כי אינו מצליח מאחר ונתפס לו הגז.

סירוטקין נעצר בחשד לביצוע עבירה של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה. בדיום הראשון בהארכת מעצרו ביקשה המשטרה את הארכת המעצר בחמישה ימים, אך מעצרו הוארך ביממה. בדיון אתמול שוב ביקשה המשטרה את הארכת מעצרו בחמישה ימים לצורך השלמת החקירה, אך השופטת אביטל אמסלם גלבוע החליטה לשחרר אותו למעצר בית, לאחר שקבעה כי ייתכן שהשלמת החקירה תיקח פרק זמן ארוך וקבעה גם אין חשש למסוכנותו לציבור ואין חשש לשיבוש חקירה.

עו"ד רועי קרן, מייצג את חיים סירוטקין, צילום פרטי

עו"ד רועי קרן, מייצג את חיים סירוטקין, צילום פרטי

סירוטקין שוחרר בתנאים של ערבות עצמית בסך 10,000 ש"ח, שלוש ערבויות צד ג', ואיסור ליצור קשר עם מי מהמעורבים בפרשה למעט אשתו. מעצר הבית הוא עד ה-11.4 בביתו שברמת גן.

עו"ד רועי קרן אמר: "אמת יש אחת! נסיונות הפרקליטות, המשטרה ואנשי ציבור שסימנו את הראש של חיים סירוטקין כמטרה לחיצי רעל במשפט שדה, צריכים לחשוב טוב על דרכם והשפעת מעשיהם ודבריהם על הציבור ולערוך חשבון נפש. המקרה מצער ועצוב אך מדובר בתאונה בלתי נמנעת וללא כוונה או צפיות להתרחשותה. הסרטון האותנטי שפורסם מדבר בעד עצמו ומעיד כאלף עדים על שהתרחש. מברך על כך שיש שופטים בתל אביב ובטוח שהתיק הפלילי ייסגר במהרה, מחוסר אשמה".

 

סירוטקין, אשר עובד בעירייה תל אביב, שיחק בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90 בהפועל פתח תקווה אליה עבר ממועדון כדורגל גבעת שמואל. בהמשך אימן בליגות הנמוכות בבית"ר כפר סבא, ברמלה, בבאר יעקב, והעונה הוא מאמן את מ.ס. טירה. בעונה שעברה שיחק מספר משחקים בליגת הוותיקים במדי הפועל פתח תקווה. באתר מוזיאון הפועל פתח תקווה נכתב: "חיים סירוטקין עבר מגבעת שמואל להפועל פ"ת ב-1989 ושיחק בשורות הקבוצה במשך שלוש וחצי עונות, בעיקר כמחליף. העונה בה זכה לקרדיט הרב ביותר היתה עונת 1991/92, בה שותף ב-17 משחקים וכבש את שערו היחיד במדי הקבוצה, לרשת מכבי ת"א (3:3). בהמשך שיחק בשמשון ת"א, הפועל אשדוד, בית"ר ת"א ומכבי אשקלון. לאחר שפרש עבר לאימון והדריך את בית"ר כפ"ס ומ.ס כפר קאסם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר