רימון רסס, אילוסטרציה - dmytro.larin.gmail.com-depositphotos.com
רימון רסס, אילוסטרציה - dmytro.larin.gmail.com-depositphotos.com

ניסיון להימלט ליוון: הצהרת תובע נגד חשודים בהשלכת רימון רסס לעבר בית בפתח תקווה

שני תושבי פתח תקווה בשנות העשרים לחייהם חשודים בהשלכת רימון רסס לעבר בית מגורים בעיר לפני שלושה שבועות. בימים הקרובים יוגש כתב אישום

פורסם בתאריך: 30.4.24 14:35

היחידה המרכזית של מחוז מרכז פענחה אירוע של השלכת רימון רסס לעבר בית מגורים בפתח תקווה והיום (שלישי) בהתאם לממצאי החקירה, הוגשה הצהרת תובע נגדם.

היחידה המרכזית של מחוז מרכז יחד עם תחנת פתח תקווה פתחו לפני כשלושה שבועות בחקירה סמויה נגד שני חשודים בדבר חשד למעורבותם באירוע השלכת רימון רסס לעבר בית מגורים בעיר. באירוע, שהתרחש על פי החשד על רקע פלילי, נגרם נזק לרכוש בשווי עשרות אלפי שקלים. במהלך החקירה הסמויה הצליחו החוקרים לאסוף מגוון ממצאים העשויים להוות ראיות לכאורה למעורבותם של שני חשודים באירוע זה ואף באירועי אלימות אחרים שקדמו למקרה האחרון.

שני החשודים, תושבי פתח תקווה בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו כעבור מספר ימים, לאחר שנודע למשטרה כי אחד המעורבים מתכוון לעזוב את הארץ בטיסה לכיוון אחד ליוון. במסגרת החקירה אספו חוקרי הימ"ר ראיות שונות המקשרות על פי החשד בין החשודים להשלכת הרימון, ובהם ראיות פורנזיות ודיגיטליות, פריטי אמל"ח, פריטי לבוש וכלי רכב.

חוקרי הימ"ר הצליחו להתחקות אחר מסלולם של החשודים, החל מהתארגנותם ונסיעתם למקום האירוע עד השלכת הרימון והימלטותם מהמקום. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והיום, בהתאם לממצאי החקירה, הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר