מכת אגרוף צילום אילוסטרציה VitalikRadko depositphotos.com
מכת אגרוף צילום אילוסטרציה VitalikRadko depositphotos.com

באמצע היום: צעיר חשב שקטינה צחקה עליו. זה הסתיים במעצר ובכתב אישום

הקטינה דיברה בטלפון וצחקה, הנאשם איים עליה ולאחר מכן תקף את אביה באגרופים ועם אלה

פורסם בתאריך: 9.5.24 15:12

שוטרי מחוז מרכז עצרו לפני מספר ימים חשוד באיומים כלפי קטינה בפתח תקווה ותקיפת אביה באמצעות אלה ואגרופים. זאת לאחר שחשב כי הקטינה צחקה עליו. בתום החקירה הגישה נגדו יחידת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום בגין המיוחס לו.

שוטרי תחנת פתח תקווה פתחו בסריקות בתאריך 28.4.24 עם קבלת דיווח בדבר תקיפת תושב העיר על ידי חשוד שתקף אותו באמצעות אלה ואגרופים. מהחקירה עלה כי הנאשם, תושב מודיעין כבן 28, התהלך בפתח תקווה ושמע קטינה מדברת במכשיר הסלולר שלה וצוחקת. לאחר שהנאשם חשב שהקטינה צוחקת עליו הוא החל במסכת של קללות ואיומים כלפי הקטינה תוך שהוא עוקב אחריה עד לפתח המעלית בבניין בו היא מתגוררת.

 

לאחר שהקטינה פנתה לאביה וסיפרה לו על מה שקרה, ירד האב לפתח הבניין, שם שאל את הנאשם לפשר התנהגותו כלפי בתו. בתגובה החל הנאשם להכות את האב באלה ובאגרופים עד שהקורבן נזקק לטיפול רפואי במרכז הרפואי השרון בעיר.

כאמור, שוטרים שהגיעו למקום פתחו בסריקות וכעבור זמן קצר איתרו את הנאשם במושב הסמוך לעיר כאשר הוא מצויד באלה ואגרופן וממשיך לאיים שיפגע בקורבן. השוטרים עצרו כאמור את הנאשם ומעצרו הוארך בהתאם לצרכי החקירה. בימים האחרונים הגישה שלוחת התביעות במרחב שרון כתב אישום נגד הנאשם בגין המיוחס לו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר