ראש עיריית כפר סבא רפי סער עם מפקד נפת גלילות בפיקוד העורף, אל״ם (מיל׳) עדי וידל, במקום הנפילה סמוך לכפר סבא, דוברות העירייה
ראש עיריית כפר סבא רפי סער עם מפקד נפת גלילות בפיקוד העורף, אל״ם (מיל׳) עדי וידל, במקום הנפילה סמוך לכפר סבא, דוברות העירייה

מטח רקטות בהפתעה ואזעקות בכל האזור: רקטה נפלה בשטח פתוח ליד כפ"ס, העירייה פותחת מקלטים

הפתעה באמצע היום: חמאס שיגר מטח רקטות לעבר אזור המרכז והשרון. רקטה נפלה בשטח פתוח, רסיס נפל על בית | צפו בתיעוד

פורסם בתאריך: 26.5.24 17:01

מטח רקטות בהפתעה: חמאס ירה מטח לעבר איזור המרכז ואזור השרון בערך בשעה 14:00 בצהרים היום (ראשון). אזעקות נשמעו בערים וביישובים רבים בכל אזור המרכז והשרון ולא פסחו על אף עיר כמעט. הירי והאזעקות הפתיעו רבים ובמספר בנייני משרדים סיפרו אנשים שבשניות הראשונות חשבו שמדובר בכלל בתרגיל, אבל התעשתו במהרה ורצו אל המרחב המוגן.

אזעקות נשמעו בפתח תקווה, רשפון, ארסוף, מתחם פי גלילות, סינמה סיטי גלילות, רמת השרון, כפר שמריהו, הרצליה – מרכז וגליל ים, הרצליה – מערב, תל אביב – עבר הירקון, הוד השרון, בצרה, בני ציון, רעננה, תל יצחק, כפר נטר, יקום, חרוצים, בית יהושע, אודים, אבן יהודה, שדי חמד, צופית, ניר אליהו, נווה ימין, כפר סבא. בחלק מהמקומות נשמעו בתוך דקות יותר מאזעקה אחת.

רקטה אחת נפלה בשטח פתוח סמוך לכפר סבא, קרוב לשדות שממזרח לקיבוץ ניר אליהו. רסיסי נפל על בית בשכונת גן רש"ל בהרצליה וגרם לנזק רב. שתי נשים נחבלו באופן קל כאשר רצו לממ"ד.

מעיריית פתח תקווה נמסר: תושבות ותושבים יקרים, לקראת השעה 14:02 נשמעה אזעקה בעיר פתח תקווה. לא דווח על נפגעים ולא דווח על נזק. במידה ונראים נפלים או רסיסים יש לדווח למוקד העירוני 106 או למוקד המשטרה 100. אנו מפצירים בכולם להמשיך ולשמור על הנחיות פיקוד העורף, להגיע למרחב הכי מוגן שיש, תוך דקה וחצי, ולהישאר במקום עשר דקות. ליתר ביטחון אנו פותחים את המקלטים הציבוריים >> https://bit.ly/3uaoo9K
נכון לרגע אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף. הלימודים ממשיכים כרגיל וכך גם שגרת החיים של כולנו. המשיכו להקפיד על הנחיות פיקוד העורף אלה הן הנחיות מצילות חיים!".

מעיריית כפר סבא נמסר היום: "בשעות הצהריים נשמעה אזעקה ברחבי אזור השרון כולו. בסריקות של כוחות הביטחון והמשטרה, אותרה זירת נפילה אחת, בשטח פתוח מחוץ לעיר. כוחות הביטחון והמשטרה מטפלים באירוע. אין נפגעים ואין פגיעה ברכוש. ראש העירייה, רפי סער: "אני קורא לתושבות ותושבי העיר להמשיך ולהישמע להנחיות פיקוד העורף, אלה הן הנחיות מצילות חיים. אנו פועלים כל העת, בשיתוף כלל גורמי הביטחון וצה"ל למען ביטחון תושבינו. תושבים אשר חשים צורך בסיוע רגשי מתבקשים לפנות למוקד העירוני".

נפילת רסיס טיל בבית בהרצליה, רץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

נפילת רסיס טיל בבית בהרצליה, רץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מעיריית הרצליה נמסר: "בשעות הצהריים היום נשמעו התראות על ירי רקטות וטילים על הרצליה. לא דווח על נפילה, אך הייתה פגיעה של רסיס בגג בית ואותרו מספר רסיסים בתחומי העיר. כוחות הביטחון שלנו סורקים את רחבי העיר כל הזמן. אנחנו חוזרים ומבקשים לא לגעת בשרידי רסיסים ולא להתקרב. יש להימנע מהתקהלות, לאפשר לכוחות הביטחון לבצע את עבודתם. אם אתם נתקלים ברסיס – דווחו מיידית למוקד 100 או למוקד העירוני 106. חשוב שתדעו, הנחיית פיקוד העורף בשלב זה היא לשמור על שיגרה. כל המקלטים הציבוריים בעיר פתוחים ומתקיימות הערכות מצב רצופות עם הפיקוד ועם כוחות הביטחון והמשטרה. אירועי לג בעומר, המתואמים מראש, יתקיימו כפי שתוכנן. הצוותים שלנו ערוכים בשטח לכל תרחיש".

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל מבצעת כעת סריקות נרחבות על מנת לאתר זירות נפילה של פריטי רקטה בתחום מרחב שרון. עד כה אותרה זירת נפילה אחת בשטח פתוח סמוך לכפר סבא ובשלב זה לא ידוע על נפגעים. כמו כן משטרת ישראל טיפלה בזירות נפילה של פריטי רקטה ברחבי מחוז תל אביב. כתוצאה מנפילת רסיסים נפגע גג של בית בהרצליה. אישה ששהתה בבית וניסתה להימלט מעדה ונפצעה באופן קל (כך על פי גורמי הרפואה) ופונתה לקבלת טיפול רפואי, כמו כן נגרם נזק לרכוש. שוטרי וחבלני משטרת מחוז ת"א טיפלו בזירה על מנת לבודד את זירות הנפילה וסרקו אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור. משמעת אזרחית – מצילה חיים. אנו קוראים לתושבים להישמע להנחיות פיקוד העורף, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל".

ממד"א נמסר: חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו למרכז רפואי מאיר אישה בת 52 ואישה בת 30 במצב קל, בהכרה מלאה, שנחבלו בדרך למרחב מוגן.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר