שטח המדורות ברחוב ריינס, צילום פרטי
שטח המדורות ברחוב ריינס, צילום פרטי

תלונות קשות של תושבים ברחוב ריינס: שטח החניה הפך לשטח מדורות ולא טופל כראוי

תושבים ברחוב מתלוננים על רצף מדורות ועשן רב צמוד לבתיהם, ועל כך שנאלצו לכבות בעצמם מדורות ושבשטח, שמשמש לחניה, נותרו שרידי מדורות ומסמרים רבים. העירייה: השטח מטופל

פורסם בתאריך: 27.5.24 11:53

ל"ג בעומר מאחורינו, אבל המשפט הזה כנראה אינו נכון לגבי כולם. תושבים המתגוררים ברחוב ריינס בפתח תקווה מתלוננים על כך שמגרש בין בתים מספר  29 ל-31, הוכשר אמנם כמגרש חניה ולכך הוא משמש רוב השנה, אך בל"ג בעומר שימש למדורות, לטענתם באישור העירייה. הם מתלוננים על סבל רב של עשן ורעש מיום חמישי בערב ועד ראשון בערב, ועל כך שהשטח לא נוקה כפי שצריך ונותרו בו שאריות רבות של מדורות שהם נאלצו לכבות בעצמם ומסמרים רבים ממשטחי העץ, מה שגורם לפנצ'רים לרכבים מאחר והמגרש מיועד לחניה.

אחד התושבים אמר למלאבס: "יש שאריות קרשים והמון מסמרים, זהו אזור ציבורי לחניית מאות רכבים בשבוע. מי ישלם את כל הפנצ'רים? מי ישלם ומי יהיה אחראי עבור חבלות של אנשים וילדים שחלילה יפלו משאריות המדורות המפויחות? אנחנו משלמים ארנונה גבוהה ולא צריכים לסבול עשן מדורות צמוד לבית במשך ארבעה ימים, עשרה מטרים מבתים בכפר אברהם".

עוד טוען התושב: "פנינו מספר פעמים לעירייה אך המקום לא נוקה כפי שצריך ועדיין ענו לנו שהפנייה שלנו טופלה. בשבת ישנן עשרות מתפללות שיושבות ושומעות קריאת התורה בשטח הזה. אנחנו לא מחלקת כיבוי אש של מדורות לג בעומר, העירייה הייתה צריכה לדאוג שכל המדורות יכובו והשטח ינוקה לחלוטין ולא חלקית".

מדוברות העירייה נמסר: "ביממות האחרונות גורמי הרשות פועלים סביב השעון לניקוי השטחים שבהם התקיימו מדורות ל"ג בעומר וכן הוצבו ברוב המקומות (גם במקום המדובר) מתקנים ייעודיים לשריפה. התוצאות נראות בשטח ולשמחתנו כבר הבוקר ניתן היה לראות כי רוב השטחים נוקו לחלוטין ולא נותר זכר מאירועי היממות האחרונות. בהתאם לכך, מינהל שפ"ע ימשיך פעילותו גם במהלך היום ככל שידרש".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר