עבודות מיתב ברחוב סלנט. צילום באדיבות התושבים
עבודות מיתב ברחוב סלנט. צילום באדיבות התושבים

צפו בשיא החוצפה: תאגיד מיתב מבצע עבודות ברחוב סלנט בשעות הלילה

תושבת שהעבודות מתבצעות בסמוך לביתה: "זה הלילה השלישי שקודחים וחופרים לנו מתחת לחלון חדר השינה"

פורסם בתאריך: 15.11.17 14:59

תושבים שמתגוררים ברחוב סלנט שבמרכז העיר מתלוננים כי כבר מספר ימים שבתאגיד מיתב מבצעים עבודות תשתית ברחוב במשך כל שעות הלילה, מה שלא מאפשר להם לישון. מדובר בעבודות תשתית שמצריכות עבודת חפירה על ידי כלים כבדים. לטענת התושבים, במצב הנוכחי ייתכן וצריך לבצע אותם ביום על מנת לאפשר לתושבים לישון בלילות,

"המצב פשוט לא נורמלי וזה עובר על תקנות שאסור לעשות רעש בקרבת בתי מגורים בשעות הלילה", אומרת תושבת הרחוב, "אין פה סכנה מיידית שמצריכה עבודה בלילה ולא ביום. אנו מעדיפים שיסגרו את הכביש ביום מאשר יעבדו בצורה כזאת בלילה. זהו הלילה השלישי שקודחים וחופרים לנו מתחת לבית עם טרקטורים שנוסעים כל הזמן. מבצעים שם עבודות תשתית. אני גרה בסמוך והם עובדים ממש מתחת לחלון חדר השינה שלנו. אי אפשר לישון. ממש תעלת בלאומילך מתחת לחלון".

 

לדבריה, בשיחה עם מיתב נאמר לה שהעבודות צפויות להימשך עוד ימים ארוכים, "התקשרתי למיתב ונאמר לי שאלו עבודות שמתוכננות לשבועיים הקרובים, ולא ידענו על כך", היא מוסיפה, "זה שיא הזלזול, לא הודיעו לנו ולא שמו לנו פתקים בבניינים שמתריעים על קיום העבודות. יום אחד הגיע טרקטור שהתחיל לעבוד מתחת לחלון שלנו".
תגובת מיתב: "בעיקרון – כל עבודות התשתית של מיתב מתואמות עם אגף התנועה בעירייה ומשטרת העיר. לוחות הזמנים ושעות העבודה בכל פרויקט נקבעות בלעדית על ידי גורמי העיריה והמשטרה. לגורמי התנועה ישנם שיקולים חשובים בקביעת שעות העבודה ומיתב פועלת על פי הנחיות והוראות גורמים אלו. נדגיש כי שעות עבודה בלילה יקרות מאוד אולם כאמור למיתב אין סמכות לקבוע את שעות העבודה ואנו פועלים, אך ורק על פי הוראות הגורמים המוסמכים. עם זאת, אנו מנסים לצמצם לרמה המינימלית את גורמי הרעש ובמקביל עושים את המקסימום כדי לקצר ככל האפשר את שעות העבודה הליליות. אנו חייבים להדגיש כי מידע רחב על עבודות התשתית מועבר לתושבים טרם תחילת כל פרויקט, הן באיגרת לתושב המופצת בדיוור ישיר לכל בית אב, הן במודעות בעיתונים, הן בשלטי חוצות והן באתר מיתב. מידע נוסף אפשר לקבל גם בפניות למוקד מיתב. מיתב מבצעת עבודות תשתית, מים וביוב לטובת הקהילה, ואנו צריכים להבין כי עבודות תשתית אינן פעולה וירטואלית או רוחנית אלא פעולה ממשית שעלולה לגרום לאי נוחות קצרת מועד".

תגובות העירייה והמשטרה יובאו כשיתקבלו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר