אמנון מוכתר ז"ל, נרצח בפיגוע בקלקיליה, צילום מהפייסבוק של רמי גרינברג
אמנון מוכתר ז"ל, נרצח בפיגוע בקלקיליה, צילום מהפייסבוק של רמי גרינברג

פיגוע רצחני בלב קלקיליה: תושב פתח תקווה, אמנון מוכתר, נרצח ביריות ורכבו הוצת

חודשים ספורים לאחר חתונת אחד מילדיו, נרצח תושב העיר אמנון מוכתר ז"ל בפיגוע בעיר המחבלים קלקיליה: "נרצח אל עצם היותו יהודי"

פורסם בתאריך: 22.6.24 21:45

אמנון מוכתר ז"ל, תושב פתח תקווה בשנות השישים לחייו, נרצח הבוקר בפיגוע בקלקיליה, לשם הגיע ככל הנראה כדי לקנות ירקות. הוא נורה  על ידי פלסטינים שהציתו לאחר מכן את רכבו. הוא הועבר למוצב מג"ב שם נקבע מותו. לפי הדיווחים, אלמונים ירו בו ונמלטו  מהמקום. יממה לפני כן חיסל צה"ל שני מחבלי הג'יהאד האיסלאמי בקלקיליה, שעל פי המידע תכננו לבצע פיגוע. בהמשך פורסם כי כוחות הביטחון עצרו את עומאר דואיירי, בחשד למעורבותו בפיגוע. אמנון ז"ל הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים, שאחד מהם התחתן לפני מספר חודשים.

הצתת רכבו של הישראלי שנרצח בפיגוע בקלקיליה, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הצתת רכבו של הישראלי שנרצח בפיגוע בקלקיליה, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

על פי דיווחים פלסטינים לאחר התקרית, נכנסו כוחות רבים נכנסו לעיר כדי לבדוק את נסיבות האירוע. יממה קודם לחיסול של מחבלי הג'יהאד  שדדו פלסטינים באלימות רכב של ישראלי כבן 70 ליד קלקיליה. הוא עבר פעולות החייאה, אך מותו נקבע לאחר שעות ארוכות. האירוע הוגדר פלילי.

חובש בכיר במד"א, גיא בורדה, סיפר: "בשעות הבוקר קיבלנו דיווח על אירוע פח"ע בקלקיליה, הגענו למוצב מג"ב שומרון בכניסה לעיר עשינו חבירה לאמבולנס של חיל הרפואה, מותו של המנוח נקבע כמה דקות לפני כן. הועבר אלינו אזרח ישראלי בן 66, העברנו אותו למכון לרפואה משפטית להמשך טיפול ובירור".

ראש העירייה רמי גרינברג כתב: "המומים וכואבים את הירצחו של תושב העיר אמנון מוכתר ז"ל על ידי מחבלים, שונאי ישראל, בפיגוע בקלקיליה. מדינת ישראל ממשיכה להילחם על קיומה, בכל החזיתות הנדרשות, תוך שהיא מייחלת לחזרתם בשלום של כל החיילות והחיילים בשלום. אנו מחבקים את המשפחה ומשתתפים בצערה הכבד".

בדף הפייסבוק Dos_celebs  נכתב: "הלך לקנות פירות בשוק בקלקיליה, משהו שהוא עושה כבר עשור, לאחר שביצע את הקנייה ובא לנסוע חזרה הוא נורה בראש ונרצח, תושבי קלקיליה הגיעו למקום ושרפו את הרכב, אמנון מוכתר בן 67 מפ”ת נרצח אל עצם היותו יהודי. הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים, אחד מילדיו התחתן לפני מספר חודשים, אמנון בעל דוכן פירות וירקות ותיק ומוכר בשוק פ”ת. יהי זכרו ברוך. השם יקום דמו".

יהי זכרו ברוך. 
מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר