הצעת השבוע
הצעת השבוע ברחוב שפרינצק

4 חדרים בקצת פחות משני מיליון: העסקאות החמות של שוק הנדל"ן

וגם: בתוך כמה זמן נמכרה דירת פנטהאוז באם המושבות החדשה

פורסם בתאריך: 30.1.18 18:09

לרציניים בלבד: כמידי שבוע מדור הנדל"ן של מלאבס מגיש את העסקאות החמות בשוק והצעה מעניינת אחת

 

הצעת השבוע

דירת 3 חדרים ברחוב שפרינצק שבשכונת אחדות, קומה 1 מתוך 4, בבניין שמיועד לתמ"א 38, בשטח של 70 מ"ר, ללא חניה וללא מעלית, עם מזגנים, משופצת, כניסה בחודש אוגוסט. מחיר מבוקש: 1.340 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לשירה מקווין נדל"ן בטל': 052-4503535.

 

נמכרו:

דירת פנטהאוז 6 חדרים ברחוב איסר הראל שבשכונת אם המושבות החדשה, קומה 13 מתוך 13, בגודל 180 מ"ר, כוללת שלוש מרפסות, עם מזגן, מעלית, חניה, יחידת הורים, כניסה בחודשי הקיץ. נמכרה ב-3.450 מיליון שקלים באמצעות קווין נדל"ן.

המחיר ההתחלתי היה 3.590 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק חודשיים וחצי. המחיר משקף את מצב הדירות מסוג זה בשוק. הקונים הם משפרי דיור משכונת אם המושבות החדשה.

 

דירת 4 חדרים ברחוב רחבעם זאבי שבשכונת אם המושבות החדשה, קומה 2 מתוך 14, עם מזגן, מעלית, חניה, מרפסת שמש, יחידת הורים, מחסן, משופצת, בגודל 100 מ"ר, כניסה בחודשי הקיץ. נמכרה ב-1.940 מיליון שקלים. באמצעות קווין נדל"ן.

המחיר ההתחלתי היה 1.990 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק למשך 4 חודשים. המחיר מעט גבוה ממחיר השוק מאחר והדירה עברה שיפוץ. הקונים הם תושבים שהגיעו מחוץ לעיר.

 

דירת 4 חדרים ברחוב חיים הרצוג שבשכונת פסגות אפק בראש העין, קומה 4 מתוך 9, ללא מזגן, עם מחסן, שתי מעליות, חניה, יחידת הורים, מרפסת שמש, מטבח משודרג, בגודל 103 מ"ר, כניסה מיידית. נמכרה ב-1.600 מיליון שקלים באמצעות אפיקי נדל"ן.

המחיר ההתחלתי היה 1.660 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר משקף את מצב הדירה מאחר ובדירה אין מזגנים. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקוה.

 

 

 

 

דירת 4 חדרים ברחוב דליה רביקוביץ בשכונת פסגות אפק בראש העין, קומה 11 מתוך 15, עם מזגן, מעלית, שתי חנויות נפרדות, מחסן, מרפסת שמש, יחידת הורים, בשטח של 105 מ"ר, עם מטבח משודרג, כניסה מיידית. נמכרה ב־1.730 מיליון שקלים באמצעות אפיקי נדל"ן.

המחיר ההתחלתי היה 1.770 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים. המחיר משקף את מצבה של הדירה. הקונה היא משקיעה שרכשה את הדירה יחד עם המשכירים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר