משרדי ריג'ס. צילום עודד סמדר עיצוב אורלי דקטר
משרדי ריג'ס. צילום עודד סמדר עיצוב אורלי דקטר

46 משרדים יוקמו במגדל אבנת

חברת Regus תקים מתחם משרדים חדיש במגדל שנמצא מעל לקניון הגדול. במתחם 147 עמדות עבודה, טרקלין עסקים ושני חדרי ישיבות

פורסם בתאריך: 8.2.18 15:45

חברת Regus תקים כ-46 משרדים במגדל אבנת שנמצא מעל לקניון הגדול וסמוך לבית החולים בילינסון. המרכז החדש ישתרע על פני שטח של כ-1,300 מ"ר ובו כאמור 46 משרדים פרטיים ו-147 עמדות עבודה בסגנונות שונים, טרקלין עסקים ושני חדרי ישיבות, שישמשו את שוכרי המשרדים במקום.
את המהלך יזמו בחברה לאחר שבשנים האחרונות הרחיבה החברה את פעילותה בישראל והיא מפעילה כיום 15 מרכזי עסקים במיקומים שונים, ביניהם במתחם שרונה וברוטשילד 22 בת"ל אביב, מתחם בשוק צפון ברמת החיל, משרדים במגדלי אקרשטיין, וכעת גם בפתח תקוה.

בחברה מציינים כי ישנה התעניינות מצד לקוחות פוטנציאלים בעיקר בשל המיקום. "עוד בטרם חנכנו את המרכז החדש, כבר ניכרת התעניינות גדולה בקרב שוכרים פוטנציאליים", אומר מנכ"ל החברה, רון יריב, "במרכז העסקים החדש בפתח תקווה ייהנו לקוחותינו מכל היתרונות, מנגישות נוחה לאזורי עסקים, חנייה בשפע, זמינות של המשרד 24/7, ומעל הכל – יכולת וורסטילית לקבל פתרון לכל צורך נקודתי שעולה במסגרת הצרכים המקצועיים, כמו חדר ישיבות, שירותי משלוחים ועוד. לא פחות חשובה גם הזדמנות לנטוורקינג, לפגוש אנשים שיכולים לסייע לקידום כל עסק באשר הוא. יתרון נוסף ומשמעותי הוא הטבה בהזמנת לינה במלון פרימה הצמוד, וזה יעבוד גם הפוך, אורחי המלון יקבלו הנחה מיוחדת בשימוש במשרדים או בחדרי הישיבות במתחם שלנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר