הצעת השבוע רחוב מייזנר
הצעת השבוע רחוב מייזנר

שני חדרים וחצי בפחות ממיליון: העסקאות החמות בשוק הנדל"ן

כמידי שבוע, מדור הנדל"ן של מלאבס מגיש את העסקאות החמות של השוק המקומי ואת הצעת השבוע

פורסם בתאריך: 22.2.18 14:47

הצעת השבוע:

דירת 5 חדרים ברחוב מייזנר שבשכונת כפר גנים ג', קומה 2 מתוך 8, עם מזגן, מעלית, שתי חניות, יחידת הורים, יחידת מתבגר, בשטח של 128 מ"ר, עם מרפסת שמש וממ"ד, משודרגת, כניסה בחודש יולי. מחיר מבוקש: 2.450 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לחניתה ילין מתיווך AST בטל': 054-4723517.

 

נמכרו

דופלקס גג 5 חדרים וחצי ברחוב פנחסי שבשכונת עין גנים, קומה 4 מתוך 4, עם שתי חניות, שני מחסנים, מזגנים, מעלית, ממ"ד, בגודל 130 מ"ר, עם גג בגודל 100 מ"ר, כולל יחידת נפרדת על הגג, מרפסות שמש חדשות, זקוקה לשיפוץ, כניסה מיידית. נמכרה בשני מיליון שקלים באמצעות תיווך AST ביחד עם זוהר שמיר מרימקס עוצמה.
המחיר ההתחלתי היה 2.150 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שמונה חודשים. המחיר משקף את מיקומה ואת מצב הדירה שזקוקה לשיפוץ. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקוה.

דירת 2 חדרים וחצי ברחוב וייסבורג שבשכונת יוספטל, קומת קרקע מתוך 3, בשטח של 65 מ"ר, ללא מעלית, ללא חניה, עם מזגן, דירה לא משופצת, כניסה בחודש ספטמבר. נמכרה ב־920 אלף שקלים באמצעות גלעד דהרי מסנצ'ורי 21 לב הארץ.
המחיר ההתחלתי היה 950 אלף שקלים. הדירה עמדה בשוק למשך שלושה חודשים. המחיר מעט גבוה ממחיר השוק, ואת מאחר שמדובר בדירת קרקע ובאזור שמיועד לפינוי בינוי. הקונים הם משפחה שעברה מיוקנעם לפתח תקוה.

 

 

הושכרו

דירת גג 4 חדרים וחצי ברחוב קק"ל שבאזור המרכז השקט, קומה 4 מתוך 4, עם מזגן, מעלית, חניה, כוללת יחידה נפרדת עם כניסה נפרדת, הדירה והגג יחד בשטח של 150 מ"ר, כניסה בחודש אפריל. הושכרה ב-6,500 שקלים לחודש באמצעות תיווך AST.
המחיר ההתחלתי היה 6,500 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים. המחיר משקף את המצב הדירה ואת מיקומה באזור. השוכרים הם משפחה של משפרי דיור מהעיר.

דירת 3 חדרים וחצי ברחוב שפירא שבאזור המרכז השקט, קומה 1 מתוך 4, ללא מעלית, עם חניה ומזגנים, משופצת, בשטח של 85 מ"ר, כניסה בחודש מאי. הושכרה ב-4,100 שקלים לחודש. באמצעות תיווך AST.
המחיר ההתחלתי היה 4,200 שקלים לחודש. הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים. השוכרים הם משפחה מפתח תקווה. המחיר משקף את מצב המחירים בשוק ובשכונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר