הדמיית פרויקט תמ"א נוף גנים
הדמיית פרויקט תמ"א נוף גנים

יוצא לדרך: פרויקט תמ"א 38 בדגל ראובן פינת קפלן

הפרויקט כולל 176 דירות, 96 קיימות שיחוזקו וישודרגו ו־80 חדשות שייבנו, כל זה בשישה בניינים

פורסם בתאריך: 15.3.18 07:23

פרויקט תמ"א 38 ברחוב דגל ראובן פינת קפלן יוצא בימים אלו לדרך. כל זאת לאחר שביום שישי הונחה אבן הפינה לפרויקט שבמסגרתו יחוזקו הבניינים הקיימים וישודרגו, ובתמורה הקבלן יוסיף בכל בניין יחידות דיור. עלות הפרויקט מסתכמת ב־92 מיליון שקל. כל הפרויקט יוצא לדרך כאשר בהמשכו של הרחוב, במרחש של כמה מאות מטרים בלבד, תושבי שכונת נווה גנים מוחים כנגד העירייה.
הפרויקט, שנקרא נוף גנים, כולל שישה בניינים והוא ממוקם ברחובות דגל ראובן וקפלן. הוא צפוי לכלול 176 דירות – 96 דירות קיימות שיחוזקו וייהנו מחידוש ומתוספת ממ"ד ומרפסת, ו־80 דירות חדשות אשר ישווקו לקהל הרוכשים. האכלוס צפוי להיות בעוד כ־20 חודשים. במסגרת החיזוק יתווספו לבניינים הקיימים 2.5 קומות. הדירות החדשות יהיו דירות 5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן, שימכרו בטווח מחירים שנע בין 1.8-2.6 מיליון שקל.
יזמי הפרויקט הם קבוצת תמיר פורת וקרן קפיטל פלטינום העוסקת בהשקעות בנדל"ן. באירוע הנחת אבן הפינה נכח ראש העירייה,איציק ברוורמן, שאמר: "התוכנית מוציאה לפועל את שתי המטרות המרכזיות שאנו מעוניינים בהן בפרויקטים מסוג זה – התחדשות עירונית והבטחת רמת החיים ואיכותם לאחר מכן. אם בעבר נאלצנו לדחות יזמים רבים שהציעו תוכניות שלא עומדות בדרישות שלנו, כלומר לוקחות בחשבון את כלל סביבת הפרויקט, אנחנו רואים יותר ויותר יזמים שמגיעים אלינו עם תוכניות טובות שמשרתות את המטרות, וזו דוגמה לפרויקט מצוין ומבורך מהסוג הזה".

יש לציין כי הנחת אבן הפינה מתרחשת כאשר לא הרחק מאותו פרויקט, בהמשך של רחוב קפלן, נמצאת שכונת נווה גנים, שתושביה יצאו למאבק נגד העירייה בטענה שהיא מקשה על התקדמות תהליכי פינוי בינוי בשכונה בשל מחלוקת סביב גודל השטח הציבורי בשכונה. התושבים תלו בחלונות הבניינים שלטי מחאה בהם נכתב: "פצצה מתקתקת", כשהכוונה היא לכך שהבניינים במצב גרוע ואף מסוכן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר