פינוי בינוי עמישב. ההדמיה: ליעד אדריכלים.
פינוי בינוי עמישב. ההדמיה: ליעד אדריכלים.

הדבר הגדול הבא: אושר פרויקט פינוי־בינוי בשכונת עמישב

מדובר בפרויקט לו התנגדו תושבים בהדר גנים בשל חשש מבעיות תחבורה. 53 דירות ישנות ייהרסו, 250 דירות חדשות ייבנו

פורסם בתאריך: 1.4.18 17:11

הועדה המקומית לתכנון ולבנייה אישרה את פרויקט הפינוי־בינוי בשכונת עמישב, בו ייבנו 250 דירות חדשות. במתחם, שנמצא בפינת הרחובות שבט דן וצפת, מתגוררות כ־53 משפחות על שטח בגודל 13 דונם. במקום 53 הדירות הקיימות ייבנו כאמור 250 יחידות דיור עבור הדיירים הוותיקים ולדיירים חדשים שיבחרו לגור במקום. מדובר במתחם שהוקם בשנות ה־50 ולפיכך מצב הדירות בו הוא רעוע מאוד.
כזכור, לפני מספר חודשים ירד אישור הפרויקט מסדר יום הוועדה המקומית לאחר לחץ של תושבי שכונת הדר גנים הסמוכה, כל זאת בשל החשש לעומס על התשתיות ועל הצירים בשכונה. יזם הפרויקט, קובי פרץ, בעל חברת בינו נדל"ן, אמר השבוע על הפרויקט: "היה גם לחץ גם של תושבי עמישב שרוצים את הפרויקט הזה, ובעירייה הבינו שחייבים לאשר אותו. מדובר בדירות שהוקמו בשנות ה־50 והן ישנות מאוד. הפרויקט הוא בגודל 13 דונמים, יהיה בו 1,400 מ"ר שטח מסחרי ומתוכם 300 מ"ר שיוקצו לקופת חולים. מעבר לכך, אנו מספקים לעירייה שטח בגודל 1,200 מ"ר לטובת מתנ"ס ודו גן. במקום הדירות הקיימות יבנו שלושה בניינים בני 9-22 קומות ותהיה גינה ציבורית בגודל 7 דונמים. אנחנו מתנהלים בוועדה המחוזית ולהערכתי תוך שנה תחל הבניה והדיירים יעבור לדיור חלופי. הפרויקט אמור להסתיים תוך שלוש שנים מרגע תחילת הבניה".

פעילים בהדר גנים מציינים כי הם ייפגשו עם ראש העירייה וידונו על ההשלכות מבחינת תחבורה. "אנחנו דורשים תשתיות מתאימות", אומרת גילה בן נעים, יו"ר ועד הדר גנים, "אמרנו שאנו מברכים פרויקטים כאלו, אך אנו דורשים כל הזמן שידאגו ליותר תשתיות ולבעיות התחבורה. אנו נשב עם ראש העיר ונראה איך פותרים את הבעיה של התשתיות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חסוי

    מה עם פינוי בינויי ברחוב עזרא ונחמיה ואלקניאן
    בשכונת עמישב??

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה קורה עם פינוי בינויי בכל עמישב
    כולל רחובות עזרא ונחמיה
    ואלקניאן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר