הצעות השבוע בפתח תקוה ובראש העין

5 חדרים ב-2.5 מיליון: העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן

כמידי שבוע, אספנו את העסקאות החמות בשוק הנדלן בפתח תקוה ובראש העין, והוספנו שתי הצעות מעניינות במיוחד

פורסם בתאריך: 20.4.18 08:21

הצעת השבוע. דירה 5 חדרים ברחוב פנחס חגין שכפר גנים ג'

הצעת השבוע. דירה 5 חדרים ברחוב פנחס חגין שכפר גנים ג'

הצעת השבוע בפתח תקוה:
דירת 5 חדרים ברחוב פנחס חגין שבשכונת כפר גנים ג', קומה 5 מתוך 8, עם נוף פתוח, מרפסת שמש סוכה, בשטח של 125 מ"ר, כוללת יחידת מתבגר, מחסן צמוד, שתי חניות נפרדות, כניסה בחודש אוגוסט. מחיר מבוקש: 2.490 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לבלהה שמואלי מתיווך המושבה: 052-2720247

הצעת השבוע בראש העין

הצעת השבוע בראש העין, רחוב שבזי

הצעת השבוע ראש העין:

פנטהאוז 4 חדרים ברחוב שבזי שכונת שבזי, קומה 10 מתוך 10, עם מזגן, שתי מעליות, שתי חניות, יחידת הורים, מרפסת שמש בגודל 15 מ"ר, הדירה בגודל 107 מ"ר, כוללת מחסן. בדירה יש שוכר עם חוזה לשנתיים, מחיר מבוקש: 1.760 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לשלומי ארזי מלידר נדל"ן בטל:054-9407655

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

נמכרו
דירת גן 6 חדרים ברחוב יוסף נקר שבשכונת כפר גנים ג' בפתח תקוה, קומת קרקע בבניין בן 6 קומות, דירה חדשה לחלוטין, ללא מזגן, עם חניה, בשטח של 170 מ"ר, הגינה בשטח של 180 מ"ר, כוללת יחידת הורים, ממ"ד ומחסן, כניסה מיידית. נמכרה ב־4 מיליון שקלים באמצעות בלהה ודרור שמואלי מתיווך המושבה.
המחיר ההתחלתי היה 4.200 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק למשך חודש ימים. המחיר משקף את מחירי השוק לדירות גן בשכונת כפר גנים ג'. הקונים הם משפרי דיור מהשכונה.

דירת 5 חדרים ברחוב ישראל עידוד שבשכונת כפר גנים ג' בפתח תקוה, קומה 5 מתוך 8, בשטח של 120 מ"ר, עם מזגן, מעלית, חניה, מרפסת שמש, מחסן צמוד, יחידת הורים, מושקעת ומשודרגת, כניסה בתוך שלושה חודשים. נמכרה ב־2.640 מיליון שקלים באמצעות בלהה ודרור שמואלי מתיווך המושבה.
המחיר ההתחלתי היה 2.790 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך 4 חודשים. המחיר משקף את מצב המחירים בשכונת כפר גנים ג'. הקונים הם זוג ששכר לפני כן דירה בשכונה.

דירת גן 5 חדרים ברחוב מבצע נחשון שבשכונת נווה אפק האזרחית בראש העין, קומת קרקע בבניין בן 4 קומות, עם מזגן, חניה, יחידת הורים, גינה בשטח של 90 מ"ר, הדירה בשטח של 115 מ"ר, זקוקה לשיפוץ, כניסה בחודש יוני. נמכרה ב-1.730 מיליון שקלים באמצעות שלומי ארזי מלידר נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.800 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר משקף את מצב המחירים של דירות גן בשכונה. הקונים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

דירת 3 חדרים ברחוב שילה שבשכונת מצפה אפק בראש העין, קומה 2 מתוך 3, עם שתי מרפסות, מזגן, חניה ומעלית, בשטח של 80 מ"ר, דירה שמורה, כניסה מיידית. נמכרה ב-1.300 מיליון שקלים באמצעות איילת נכסים.
המחיר ההתחלתי היה 1.370 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק למשך 4 חודשים. המחיר משקף את מצב המחירים בשוק ואת מצב הדירה. הקונים הם תושבים שהגיעו מחוץ לעיר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר