מתווכים בפתח תקווה. מאגר Ingimage
מתווכים בפתח תקווה. מאגר Ingimage

מתווכים בפתח תקוה: חושפים את הטיפים

שוק הנדל"ן בפתח תקוה צומח ללא הפסקה, וזהו זמן מצוין לעצור ולשמוע מפי מתווכים בפתח תקוה על החוויות שלהם מעבודה רבת-שנים בתחום, ולקבל מהם כמה טיפים קטנים מניסיונם העשיר

פורסם בתאריך: 27.5.18 12:56

עדכון אחרון: 31.12.19 00:00

Diana real estate

מאז הקמתו בשנת 2017, משרד התיווך Diana real estate בפתח תקוה, ביסס את עצמו כאחד ממשרדי תיווך הנדל"ן המסחרי הטובים והמתקדמים בעיר. דיאנה מזרחי, בעלת המשרד, עוסקת מעל ל- 7 שנים בתחום התיווך ויצאה לדרך עצמאית לאחר שנות ניסיון רבות וקשרי לקוחות מצויינים. דיאנה רותמת את הרוח האנרגטית והחריצות שלה, לאיתור העסקאות הטובות ביותר עבור הלקוחות. היא מקפידה על יחס אישי, אמין, ומקצועי מול כל לקוח, ורושמת הישגים וסיפורי הצלחות.

"לשוכרים/קונים ולבעלי הנכסים יש צרכים נפרדים ושונים" דיאנה אומרת, "וההבנה מתחילה בכך שהעסקה תהיה מוצלחת רק כאשר שניהם יהיו מרוצים. משרדי מושתת על העיקרון של שירות אינדיבידואלי, אישי המותאם לכל לקוח על פי רצונותיו וצרכיו. זהו מרכיב מרכזי במציאת בסיס משותף בין המוכר לקונה ובין המשכיר לשוכר".

בין אם אתם מחפשים נכס לקניה או לשכירות, או מוכרים נכס, במשרד "Diana real estate" תמצאו את הפתרונות המתאימים והמדויקים ביותר לצרכיכם, ובהתאם לתקציב. דיאנה עומדת לרשותכם בהתאמת הנכס הטוב והאידאלי ביותר שיתאים לדרישותיכם.

כיצד את ממשיכה לצבור הצלחה בתחום הנדל"ן המורכב?

"אני עושה שימוש בקשרים, הידע והניסיון רב השנים שצברתי בכדי לאתר את ההזדמנויות במהירות ולהציע אותם ללקוחותיי. השירות שלי איכותי ומותאם אישית, אני רואה בכל לקוח חבר ובן בית ודואגת למצוא עבורו את הפתרונות הכי טובים שישנם. במהלך שנות עבודתי בתיווך נדל"ן, סייעתי למאות לקוחות למצוא את המקום המושלם עבורם, והתחושה של השגת העסקאות הטובות ביותר במחיר המשתלם ביותר, היא ממלאת ומספקת".

משרד התיווך Diana Real Estate (צילום: פינגווין-צלמים)

משרד התיווך Diana Real Estate (צילום: פינגווין-צלמים)

אילו שירותים משרדך מספק?

"אני מספקת שירותי תיווך: מכירה, קניה, השכרה, למשרדים, חנויות, מחסנים, מגרשים ושירות למשקיעים בתחום הנדל"ן המניב. המשרד ממוקם בפתח תקוה, זה אזור הבית שלי ואני חיה אותו, מעורבת ופעילה, ומודעת לכל עסקה והזדמנות המתווספת לשוק. בנוסף, אני פועלת באזור בתל אביב, הרצליה וגוש דן".

מדוע חשוב לבחור במשרד תיווך מקצועי בתחום נדל"ן מסחרי?

"נדל"ן מסחרי או מניב, הוא עסקת השקעה מעמיקה ומורכבת. המשקיע רוצה להבטיח כי יקבל את התשואות הגבוהות ביותר עבור השקעתו, ולצורך כך, יש להיעזר במתווך מומחה בתחום. משרדי מוקדש לתחום הנדל"ן המסחרי מתוך הבנת צרכיו המקיפים והנרחבים של הלקוח. אנו מומחים באיתור במיקום והנכסים האיכותיים והרלוונטיים ביותר להשקעה.

"עבור לקוחות המחפשים נכס לשכירות או לקניה, אני מתגייסת לאתר את ההזדמנויות הטובות ביותר בהתאם לאזור בו הם מעוניינים, סוג הנכס, הגודל, מספר החדרים, ופרמטרים נוספים. הרצונות והצרכים של הלקוח הם הקו המנחה שלי לפני הכל, ולפי זה אאתר את המתאים לו ביותר במחירים הטובים ביותר שיוכל לקבל. יכולת ניתוח השוק החכמה לצד הידע המעמיק, מסייעים להבטיח ללקוחותיי כי אעמוד ביעדי הנכס שלהם בין אם זו הפעם הראשונה שהם קונים, מוכרים, או משקיעים בנדל"ן מסחרי".

אלו יתרונות המשרד מספק ללקוחותיו?

"היתרונות שאני מספקת הם בין היתר: ליווי צמוד ללקוח מרגע כניסתו למשרד ועד לסגירת העסקה, הליווי הוא הרבה מעבר למציאת הנכס, בכל דבר לו הוא זקוק – גם במציאת אנשי מקצוע, אדריכלים, מעצבים, וכד', במציאת הריהוט, אם מדובר במשקיע שרכש דרכי נכס- סיוע באיתור שוכרים מתאימים, בהכנת חוזה, ועוד.

"אני מקפידה תמיד על שירות איכותי ומקיף ללקוחותיי, כך שיחזרו בעצמם וימליצו גם לאחרים. השאפתנות והרצינות שלי בעבודה ניכרים בשטח ומספקים תוצאות מיטביות. אני מזמינה אתכם לפגישה ראשונית במשרדי להיכרות והתרשמות מקצועית".

משרד Diana real estate

כתובת המשרד: נבטים 10 פתח תקוה

טלפון: 050-5554456

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

צילום: mommy&me - שירן מנחם

צילום: mommy&me – שירן מנחם



אורלי דביר – משרד Qwin נדל"ן

אורלי דביר היא מייסדת משרד הנדל"ן Qwin הפתח-תקוואי ואחת ממייסדות לשכת המתווכים בפתח תקוה. דביר שוחה בביצה הנדל"נית המקומית ועוסקת בתחום כבר למעלה מעשור, ואם אתם מחפשים לקנות או למכור דירה בפתח תקוה – יש לה מה להגיד לכם.

דביר נמצאת כבר כשלוש-עשרה שנים בעולם הנדל"ן, מתוכם עשור בניהול המשרד העצמאי שפתחה, Qwin נדל"ן. היא גם אחת ממייסדות לשכת המתווכים בפתח תקוה וחברת הנהלה בה. במילים אחרות, אין הרבה אנשים שמכירים טוב כמוה את עולם הנדל"ן באם המושבות. "הייתה לי מחשבה להיות עצמאית, לעשות משהו עבור עצמי ועבור אנשים, ונדל"ן היה האופציה המושלמת", היא מספרת על ההחלטה שלקחה לפני יותר מעשור. "רציתי להשתלב בתחום בו אני נוגעת באנשים ומשנה להם את החיים, ועולם הנדל"ן הוא ללא ספק תחום כזה".

אורלי דביר. צילום: ליאור שניידר

אורלי דביר. צילום: ליאור שניידר

וכך זה התחיל. דביר הקימה את המשרד בפתח תקוה והחלה להתמחות במכירת והשכרת נכסים יד שנייה. אם אתם מחפשים לקנות או למכור דירה בפתח תקוה מכל סוג – דיור בר השגה, דיור משקיעים, דירות להשקעה, דירות לצעירים, דירות בכל גודל וצמודי קרקע – היא הכתובת שלכם. בחמש השנים האחרונות דביר גם החלה לשווק פרויקטים של יד ראשונה ולרחרח לכיוון השקעות בחו"ל. אם כל זה לא מספיק, היא מתעסקת גם בתמ"א 38, ואף הובילה פרויקט אחד משמעותי מאוד. "יש פרויקט תמ"א 38 שהוא ה'בייבי' שלי, שהתחלתי ממש בתחילת דרכי בעולם הנדל"ן", מספרת דביר על הפרויקט. "הוריי גרים בבניין הזה והחלטתי להרים את הפרויקט לביצוע. היום אני יכולה להגיד שאני ללא ספק גאה בו – אני רואה כמה הדירות מוצלחות, כמה הדיירים מרוצים, וכמובן גם הוריי, שהצלחתי להגשים להם את החלום של דירה גדולה, מרווחת ועם מעלית. זה אחד הפרויקטים הכי גדולים בפתח תקוה והוא ללא ספק הגאווה שלי".

הצוות של דביר מורכב מחמש סוכנות נדל"ן נוספות, סוכן נדל"ן ומנהל עסק. "המשרד שלנו הוא על טהרת המין הנשי", מודה דביר. "אני חושבת שנשים מכניסות את אלמנט הרגש שהיה חסר בנדל"ן בשנים האחרונות. גברים עובדים בצורה מונוטונית, אבל כשאני – או מישהי מהצוות שלי – נכנסות לדירה אנחנו מרגישות שאנחנו כבר חלק מהמשפחה. לקוחות מרגישים איתנו מאוד פתוח. הם מנהלים איתנו שיחות, משאירים לנו מפתחות, אלו לא דברים מובנים מאליהם. אני חושבת שזו החוזקה של המשרד, האלמנט האמפתי והרגשי שתורם בהמון מצבים והופך תהליך מורכב לנעים יותר."

לקנות דירה, אתם בטח יודעים, זה לא כמו לקנות חלב במכולת. ההחלטה היא לא פשוטה, וכך גם כל הפרטים הגדולים והקטנים שצריך לבדוק ולקחת בחשבון. ביקשנו מדביר טיפ לסיום. "כשקונים דירה, חשוב לעשות את הדברים מסודר וכמו שצריך. מומלץ מאוד להיעזר בתיווך, אבל אם מתעקשים לעשות לבד, יש כמה דברים קריטיים שהרבה פעמים לא מתייחסים אליהם – כמו לבדוק את ההיסטוריה של הדירה ושל הקבלן, להוציא נסח טאבו ולבדוק את השכונה. כמו כן, אם כן נעזרים במתווך, חשוב לוודא שהוא עובד עם רישיון ושהוא שייך לארגון המתווכים המקומי".

אם אתם מחפשים לקנות או למכור נדל"ן, משרד Qwin נדל"ן עומד לרשותכם:

כתובת: אימבר 14, פתח תקוה

טלפון: 050-2577071

קישור למייל

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

עיצוב לוגו: שלי ערוסי

עיצוב לוגו: שלי ערוסי



צוות דורועי

מתווך טוב שמכיר את עבודתו על כל בוריה, מתמחה באזור ספציפי ומחזיק בראשו מפה של כל הנכסים והקונים שבאזור, יכול להביא אותנו לעסקאות מוצלחות בתוך זמן קצר ומבלי שנצטרך להתפשר על תנאי העסקה המקוריים שהגדרנו לעצמנו. אחד הצוותים החזקים שאכן מכיר את עבודתו ואת אזור הפעילות שלו לעומק, הוא 'צוות דורועי', ממשרד התיווך הוותיק 'קלר וויליאמס'.

זה כבר מספר שנים שרועי מור ודור שאול מתווכים יחד עסקאות נדל״ן בכל אזור פתח תקוה והסביבה. כמי שגדלו באזור, מכירים השניים את ההיסטוריה של העיר, כמו גם את שמתרחש בה כיום ואת שעתיד לקום בה בעתיד. בזכות ההיכרות הרבה של השניים עם האזור, יחד הניסיון הרב שלהם במאות עסקאות תיווך מוצלחות, הצליחו השניים לפלס את דרכם לפסגה ולהתברג כאחד הצוותים המובילים והטובים ביותר בכל אזור פתח תקוה והסביבה.

צוות דורועי: מכפיל כוח (צילום: קלר וויליאמס)

צוות דורועי: מכפיל כוח (צילום: קלר וויליאמס)

את ההצלחה שלהם הם חייבים לשיטת השיווק אותה הגדירו עוד בראשית דרכם בעולם התיווך. באמצעות שימוש בפלטפורמות שונות כגון אתרים, רשתות חברתיות, עיתונים מקומיים, שלטים וכל מדיה אחרת, מצליח הצוות להגיע לכל נכס או אדם שיכול להיות רלוונטי.

לצד הפרסום המאסיבי במדיות השונות, משתמש הצוות גם בתוכנת הרשת של קלר וויליאמס המאפשרת להצליב בין קונים ומוכרים בעלי צרכים משלימים. כך לדוגמא, כל נכס שסוכני הרשת מחתימים בבלעדיות נכנס למערכת, כשלצד הנכסים שבתוכנה מוזנים גם קונים המחפשים דירה. באמצעות הצלבה בין מפרט הנכס ובין צרכי הקונה והתקציב שלו ניתן להגיע להתאמה ולקדם עסקאות בצורה מהירה ונוחה יותר.

״אנחנו עובדים לפי שיטה מסוימת שהגדרנו לעצמנו והיא הסיבה שאנחנו מצליחים לייצר כל כך הרבה עסקאות מוצלחות של מוכרים וקונים״, משתף רועי. ״כיום אנחנו כבר מתחילים להתרחב ולהעביר את הידע שלנו הלאה, הצוות שלנו מונה כרגע חמישה סוכנים: דור שאול, רועי מור, מירב מלאך ולאחרונה צורפו גם סיגל לוי ואנדרי שר שמהווים חתיכה מושלמת בפאזל שהרכבנו. השאיפה שלנו היא כל הזמן להתרחב ולצרף לצוות דורועי עוד מתווכים שיחברו אלינו, ילמדו את שיטת העבודה שלנו ויעזור לאנשים למכור את בתיהם או למצוא נכסים אותם יוכלו לרכוש״.

צוות דורועי: להגשים את מלוא הפוטנציאל (צילום: קלר וויליאמס)

צוות דורועי: להגשים את מלוא הפוטנציאל (צילום: קלר וויליאמס)

עבור רועי ודור העבודה מתחילה כבר מהרגע הראשון, החל מסגירת חוזה הבלעדיות ועד הרגע בו הדירה נמכרת והכסף עובר לידי המוכר. כדי להבטיח כי אכן כל העסקאות יתנהלו נכונה, מרכזים השניים עבור לקוחותיהם מכלול של אנשי מקצוע המבטיחים כי העסקה תצא לפועל בלי הפתעות או חילוקי דעות לא רלוונטיים בין המוכר לקונה. כך, מחזיק הצוות בעורך דין צמוד המתמחה בעסקאות נדל״ן, מעניק הערכת שווי נכס ללא עלות, עוזר בקבלת משכנתא בבנק ועובד עם עוד מגוון אנשי מקצוע המתמחים בתחום.

עבודת התיווך היא איננה דבר פשוט, ובעוד שנראה כי מרבית עבודתם של המתווכים מסתכמת במציאת קונים או נכסים למכירה, האמת לא יכולה להיות רחוקה יותר. בתור אנשי מקצוע הנמצאים בתחום כבר שנים, יכולים רועי ודור להעיד כי עבודת התיווך משלבת בתוכה הרבה פסיכולוגיה צרכנית, הכרה של עקרונות משא ומתן, והבנה אמיתית של האופן בו ניתן לגשר על האינטרסים השונים של כל צד.

בין אם החלטתם לקנות בית חדש באזור פתח תקוה, ראש העין, קרית אונו או הסביבה, ובין אם אתם מתכוונים למכור את הבית הישן ולהתחיל מחדש בעיר אחרת, בעזרת צוות דורועי תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את הצעד הנכון ומקבלים עסקה שתהיה תפורה למידותיכם.

צוות דורועי: בדרך לעסקת החלומות (צילום: קלר וויליאמס)

צוות דורועי: בדרך לעסקת החלומות (צילום: קלר וויליאמס)

צוות דורועי

כתובת: מוטה גור 4, פתח תקוה

טלפונים: רועי – 052-5746743 | דור – 054-8829185

מעבר לעמוד הפייסבוק של רועי

מעבר לעמוד הפייסבוק של דור

מעבר לאתר החברה

הצוות של דורועי. צילום: קלר וויליאמס

הצוות של דורועי. צילום: קלר וויליאמס



מברטו נכסים – סיפור הצלחה בעולם הנדל"ן

שם: מברטו וורקו בייקדאי.

גיל ומצב משפחתי: בן 40, נשוי עם שלושה ילדים.

תארים: תואר ראשון בסוציולוגיה ומדעי המדינה מטעם "אוניברסיטת בר אילן".

איך התחיל: " ההיכרות הראשונית שלי עם עולם הנדל"ן קרתה ב-2001 ודווקא בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות- אמריקה. בסיום שירותי הצבאי, טסתי עם כמה חברים לטיול ושם, פגשנו חבר וותיק מימי התיכון, אשר סיפר לנו על העיסוק המרכזי שלו- תיווך נדל"ן. כשחזרתי לארץ, חקרתי על התחום והתאהבתי בעולם המאתגר והמעניין הזה. בסיום לימודי התיווך, החלטתי לשלב את החלום הגדול ביותר שלי, שהוא לעזור לבני אדם, לבין תחום תיווך הנדל"ן".

על העסק: "מדובר במשרד בוטיק אשר מתמחה במכירה, קנייה והשכרת דירות יד שניה. במהלך 12 שנות הפעילות שלנו, שיתפנו פעולה עם מגוון רחב של לקוחות, אשר חוזרים אלינו באופן קבוע ונהנים מהשירות האמין וההגון שמוענק להם ע"י עובדי העסק. כמו כן, אני מודעים למורכבות ולסיכונים הכרוכים בקנייה, מכירה, או השכרת נכסים ולכן, משרדנו מלווה את הלקוח בסבלנות ובמקצועיות רבה לאורך כל התהליך- החל מבחירת הנכס ועד לחתימת החוזה וקבלת המפתח באופן אישי. יתרה מזאת, בהתאם למתן השירות המקיף שלנו, אנו מספקים מענה גם בתחום המשכנתאות ובמשרדנו, קיימת מחלקה מיוחדת המנוהלת ע"י יועצת הנדל"ן אורית. אורית מספקת ייעוץ וליווי אישי עבור כלל הלקוחות ואף משתפת פעולה עם כמה מהבנקים המובילים בתחום המשכנתאות".

הבידול של מברטו: "עבדתי כרכז פרויקטים והייתי מדריך בפנימייה. לאחר שעזרתי לאנשים מאוכלוסיות מגוונות ברוב תחומי החיים, פתחתי ב-2007 עסק לתיווך נדל"ן, אשר חרט על דגלו את ערכי ההומניות וקבלת השונה. כיום, אני מתמחה במתן מענה בנושא רכישה ומכירת דירות ללקוחות שונים ומגוונים. כמו כן, הודות לשליטה המלאה שלי בשפה האמהרית וההבנה בנבכי התרבות האתיופית והישראלית, אני מספק מענה מקצועי לכלל תושבי ישראל בכלל ולקהילת יוצאי אתיופיה בפרט".

החזון: "אני שואף להתפתח ולצמוח באופן קבוע מבחינה מקצועית. לכן, אני מתכנן לעסוק בפרויקטים להתחדשות עירונית ופינוי-בינוי, על מנת להרחיב את ההיצע המקצועי שלי ולהעניק מענה מקיף ורחב יותר עבור קהל לקוחותיי".

האדם שמאחורי המקצוע: "אני מנהל המשרד ואורית, סוכנת נדל"ן מוכשרת, היא יד ימיני. אנחנו שואפים להיות, קודם כל, אנשים טובים. הדבר בא לידי ביטוי במתן השירות- אנו קשובים לצרכי הלקוחות ומלווים אותם יד ביד לאורך כל התהליך, במיוחד כשמדובר באנשים שקונים את הנכס הראשון שלהם. בזכות תפיסת העסק, אשר חרטה על דגלה את ערכי השקיפות, נאמנות, סבלנות והמקצועיות, לקוחות רבים חוזרים אלינו לקבלת שירותי תיווך. אני מאמין שאם כל אחד יהיה קודם כל בן אדם טוב, העולם יהפוך למקום מאושר ונעים יותר לחיות בו".

טלפון: 054-7991733

050-5554456

 

מברטו וורקו בייקדאי



אלינה גוץ מומחית לשיווק נכסים בפתח תקוה

אלינה גוץ

אלינה גוץ

על העסק: אלינה גוץ, יועצת נדל"ן במשרד תיווך "רימקס עוצמה" בפתח תקוה מזה 10 שנים, אשר מתמחה בשיווק נכסים יד שנייה ויד ראשונה מקבלנים.

איך התחיל: אלינה, נמצאת בתחום הנדל"ן משנת 2007 ומאז מובילה את התחום בחדשנות ומקצועיות "הקשר הראשון שלי עם תחום הנדל"ן היה בתחילת שנות ה2000, בדיוק השתחררתי מהצבא וחיפשתי נכס ומאחר והייתי צעירה וחסרת ניסיון המתווך שעמד מולי, היה לא הוגן וניצל את התמימות שלי ואני שתמיד רואה למול עיני אמינות ויחס אישי ואנושי מאוד נפגעתי ולא הבנתי איך יכול להיות שאנשים עובדים בצורה כזו" היא מספרת "באותו רגע ידעתי, שיבוא יום ואני אהיה מתווכת, אבל להבדיל מהמתווך שממנו אני נפגעתי, ידעתי שאני אוכיח לכולם שאפשר גם אחרת, שאפשר לתת יחס אישי לצד מקצועיות ואמינות". אלינה, החלה ללמוד בבית הספר של רימקס ואחרי שקבלה את רישיון התיווך יצאה לדרך.

מי בעסק: אלינה, בת 35, היא מודל לחיקוי ללא מעט בעלי עסקים, מצד אחד היא נשואה ואמא לשלוש בנות ומצד שני היא לא מתפשרת ומעניקה ללקוחות שלה את היחס והמקצועיות בצורה המיטבית. יחד איתה במשרד צוות שלם."ברגע שגדלתי לתוך העסק, הבנתי שאני צריכה להאציל סמכויות, במשרדי ישנה מנהלת שיווק שלומית ניסים שמנהלת את כל תחום שיווק הנכסים, שזה עסק בפני עצמו. שלומית עובדת איתי כבר 4 שנים ונותנת שירות יוצא מן הכלל ללקוחותינו. כשמוכר מגיע אלי, הוא מצפה שהנכס שלו יימכר בצורה הטובה והנכונה ביותר ולכן אנחנו בונים תוכנית שיווקית לכל נכס ונכס בנפרד ומשווקים ומפרסמים את הנכס בערוצים הנכונים . בנוסף, יש לי סוכנת קונים בשם ציפי שטרית שעובדת מול הקונים ונותנת מענה מקצועי ביותר, וכמובן אני שסוגרת את העסקאות ומנהלת את המשא ומתן והלקוחות שלי יודעים שכל תחום מטופל". בזכות עבודה מקצועית ללא פשרות, אלינה והצוות שלה מדורגים ב-7 שנים אחרונות באופן קבוע בעשיריה הפותחת ברמה הארצית מבחינת כמות העסקאות, מתוך כ-1100 סוכנים מכל הארץ ברשת.

ההתמחות של המשרד: "ההתמחות שלי זה דירות יד שנייה. מזה עשר שנים אני מומחית לנדל"ן בעיר ובשנתיים האחרונות נכנסתי גם לשוק של הדירות יד ראשונה, עבודה מול קבלנים ושיווק מגרשים. אני תמיד אומרת שמי שמצליח ביד שנייה, יכול להתפתח ולהצליח בכל דבר שהוא יחליט, במידה ויעשה זאת בצורה נכונה והמקצועית ביותר" היא אומרת ומציינת שבאמצעותה נמכרו מאות נכסים בעיר פתח תקוה על ידי שיתוף פעולה מלא עם המוכרים והקונים הפוטנציאלים, תוך שמירת אינטרסים של המוכרים והקונים כאחד, "בעבודה שלי, חשוב לי לתת מענה פרטני ומקצועי לאנשים אשר פונים אליי. חשוב לי לגרום לאנשים להרגיש בנוח עם אחת העסקאות הגדולות שהם מבצעים בחייהם, לכן חשוב לבצע את העסקה בשיתוף עם גורמים מקצועיים שיכולים לייעץ ולעזור במשך כל תהליך המכירה או הקנייה."

האני מאמין: "האני מאמין שלי הוא שאני לא בונה את העסקה, אלא אני בונה את העסק לטווח הארוך" היא אומרת ומסבירה שאצלה אין זבנג וגמרנו "יש לא מעט אנשים שמגיעים להתייעץ איתי, מבקשים לקבל את חוות הדעת המקצועית שלי ואני תמיד מוכנה לשמוע ולהקשיב ולייעץ ככל שניתן" היא אומרת "אני יושבת עם הלקוח ומבינה מה הצרכים שלו, הסכום אותו הוא רוצה להשקיע ברכישת נכס. אנחנו מתאימים את הנכס ללקוח, מסננים את האזורים על פי הדרישות ובמידת הצורך מחברים אותו עם אנשי מקצוע כגון מעצבי פנים, יועצים פיננסים, עורכי דין, או לחלופין במידה ומדובר על מוכר נכס, אני תמיד אנסה להבין האם כדאי למכור את הנכס עכשיו והאם זה הזמן המתאים לו. בתחום הנדל"ן יש הרבה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון ואחרי שהלקוחות מקבלים ממני את התשובות המלאות הם בוחרים את הדרך הטובה להם. מתווך טוב, יודע לעשות את הדרך שלו שהיא גם רווחית עבור הקונה ועבור המוכר".

הקשר עם הלקוחות: "הקשר שלי עם הלקוחות זה כבר חברויות לטווח הארוך" היא מסבירה "יש אנשים שאני בקשר איתם כבר שנים ועברו איתי דירה ראשונה, שניה ושלישית ככל שהמשפחה גדלה ואני מכירה אותם היטב ואת הילדים." היא אומרת ומסבירה איך התחום שלהם עובד "אצלנו הפרסום הטוב ביותר עובר מפה לאוזן. אין פרסום טוב יותר מאשר לקוח מרוצה. אני לשמחתי יוצרת עם הלקוחות שלי קשרי חברות וידידות ובכל עסקה שנסגרת חלק קטן בלב שלי מתמלא. אני מאמינה שלקוח מרוצה שקיבל גם שירות טוב וגם טיפול טוב ותנאים טובים, הוא שגריר שלי גם מבלי שאבקש זאת"

כתובת: השחם 18 | 0523-888244
[email protected]


גולד נכסים ויזמות משרד תיווך ושיווק פרויקטים

גולד נכסים

גולד נכסים

אודות: חברת 'גולד נכסים ויזמות', הוקמה בשנת 2008 על ידי מוטי חיים ויניב שטרית, לשניים ניסיון רב שנים בתחום הנדל"ן ומוניטין רב בענף התיווך (דירות יד שנייה וחדשות) ושיווק פרויקטים. את הידע שצברו הם מתרגמים להצלחה ומומחי הנדל"ן שלהם, עושים הכל על מנת לספק ללקוחות פתרונות אופטימאליים וכוללים במקום אחד "אנחנו משרד תיווך עם מבחר עצום של דירות יד שניה ודירות יד ראשונה" מדגיש שטרית.

הצוות. מלבד חיים ושטרית, בחברה עוד שלושה סוכנים מומחי נדל"ן, אשר ידועים ביכולת לשלב גישה מקצועית ויצירתית לצד זיקה לסביבה ולסגנונות חיים. בנוסף הם עובדים בשיתוף פעולה עם משרדי עורכי דין, אדריכלים מובילים, יועצי השקעות ואנשי מקצוע נוספים אשר מעניקים שירות ללקוחות שלהם "היתרון שלנו זה הניסיון שיש לנו של למעלה מעשור בעיר פתח תקוה במכירת והשכרת דירות בוטיק ודירות יוקרה, אנחנו נתקלנו כמעט בכל בעיה אפשרית ויודעים לתת פתרונות החל ממשברי חתימה, בעיות מול העירייה והמינהל. המשרד שלנו הוא לא עוד משרד נדל"ן שמציג דירות, אלא משרד שמעניק ללקוח את כל המעטפת במקום אחד" מסביר שטרית.

אני מאמין: "המוטו שלנו זה שקיפות ואמינות מול הלקוח, אלו דברים שאנחנו לא מוכנים לוותר, אנחנו לא מוכרים בכל מחיר וטובת הלקוח תמיד עומדת למול עינינו".

התמחות. 'גולד נכסים ויזמות' מתמחה במכירת דירות יד ראשונה ויד שנייה, יזמות ושיווק פרויקטים של מגורי יוקרה, שיווק מגרשים לבנייה עצמית או בניה רוויה, לרבות ליווי ויעוץ מקיפים "אנחנו מציעים ללקוחות שלנו ליווי אישי וצמוד במגוון תחומים" מציין שטרית "החל מתחילת התהליך ועד השלמת תהליך המכירה" הוא אומר ומוסיף שבחברה מוכרים ומשכירים נכסים חדשים ויד שניה וכן מיישמים תמ"א 38 בבנייני מגורים "כמו כן, אנחנו פועלים בתחום המסחרי באזורי תעשייה משגשגים, קניה והשכרה של משרדים, חנויות, מבני מסחר ועסקים."

פרויקטים מובילים: לאורך השנים, חברת 'גולד נכסים ויזמות' שווקו בבלעדיות לא מעט פרויקטים מובילים בעיר, בין הפרויקטים: פרויקט צים מגורי יוקרה-שכונת בלינסון-השדרה הירוקה, פרויקט נווה עוז החדשה, בו הם מכרו עשרות יחידות צמודי קרקע, שיווק בתי יוקרה באזורים המבוקשים והיוקרתיים בפתח תקוה ומחוצה לה, פרויקטים של תמ"א 38 של חברת יסודות בלב ברחבי פתח תקוה "אנחנו מתמקדים רק בנכסי פרימיום שאנחנו מאמינים בהם." מסביר שטרית ומוסיף שאחד הדברים הייחודים להם שהנכסים נמכרים תוך זמן קצר מהרגע שהם מוציאים אותם לשוק ולא פעם שהבניין עדין בשלב בנייההמכירות הסתיימו "יש לנו עוד שבעה פרויקטים שממתינים לסיום ההיתרים" הוא אומר ומוסיף שהמאגר דירות יד ראשונה ושנייה שלהם מכובד ביותר "חברת 'גולד נכסים' חרטה על דגלה את המקצועיות וקידום פרויקטים יוקרתיים בעיר, והפרויקט שלנו בנווה עוז ברחוב יפה נוף, שם מכרנו למעלה מ20 צמודי קרקע ו24 צמודי קרקע בשכונת בלינסון, מביאים אותנו לשורה הראשונה בין משרדי הנדל"ן בעיר פתח תקוה ואנחנו גאים בכך".

הקשר עם הלקוחות: "הקשר שלנו מול הלקוחות הוא קשר לא שגרתי, 80 אחוז מהדירות אותם אנחנו מוכרים הגיעו אלינו באופן ישיר מהלקוח שמתקשרים ומבקשים שנשווק את הנכס שלנו" הוא מציין "יש לנו לקוחות חוזרים, לקוחות שרכשו אצלנו דירה ומבקשים לשדרג לדירה גדולה יותר וכמובן לקוחות שמגיעים מפה לאוזן. הלקוחות שלנו נהנים מהקשבה מלאה לצרכים ולחלומות שלהם ומילווי אישי ומקיף, הם יודעים שאנו מקפידים להתאים נכסים לאנשים ולהווי של בני הבית ומציגים מגוון רחב של סגנונות חיים." שטרית מוסיף שכחברת תיווך מן המצליחות בפתח תקוה, הם שם להגשים ללקוחות כל חלום ופנטזיה וזאת תוך תשומת לב לכל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד.

פרטים נוספים באתר: קישור



גן נכסים

כשאנחנו מעמידים דירה למכירה זה נדמה לנו לפעמים כאילו שנוכל פשוט לשבת רגל על רגל בזמן שהדירה פשוט תמכור את עצמה. עם זאת, עבודה מול מתווך מקצועי, שמכיר את האזור ואת שאר הנכסים המתחרים בו, יכולה להציע יתרונות גדולים.

אחד המתווכים הוותיקים באזור הוא אבי (שם משפחה) שהתחיל את דרכו כמתווך במשרדי התיווך הגדולים והחליט לקחת דרך עצמאית ולעבוד כמתווך פרטי. את עבודותו הוא מרכז באזור נווה גן ואם המושבות, אלו הם אזורי ההתמחות שלו והמקומות אותם הוא מכיר כמו כף ידו.

את תחילת דרכו התחיל אבי כיזם שיפוצים בחיפה וכעבור מספר שנים עשה הסבה לתיווך. הניסיון שרכש במרוצת השנים כיזם שיפוצים מאפשר לו כיום לבחון כל בית ודירה עליהם הוא עובד ולייעץ לבעליהם בצורה מדויקת, בנוגע לדרך הנכונה דרכה ניתן לשווק את הנכס ולהעמיד אותו למכירה.

לפני מספר שנים, לאחר שראה שאנשים רבים מגיעים לדירות ולא יודעים כיצד ניתן לעצב ולשחק עם החלל הפנימי שלהם, החליט אבי שברצונו לעזור ללקוחותיו והחל לימודי עיצוב. כיום הוא מתרכז בעיקר במציאת פתרונות עיצוביים המשולבים בצורה פרקטית בחלל הבית.

"אחד הדברים שמשפיעים על איכות החיים בדירה הוא העיצוב שלה והאופן בו היא מנגישה את עצמה לדיירים". מסביר אבי. "לכן אחד הדברים החשובים ביותר הוא לדאוג שהדירה לא רק תהיה יפה, אלא גם נוחה למגורים מכל הבחינות. כשאני מגיע לדירה אני בודק את האופן שבו החללים מחולקים ואיך שהדירה בנויה, וכך יכול גם לייעץ לבעלי הדירה בנוגע לשינויים שעליהם לבצע כדי לזרז את תהליך המכירה".

כיום מחזיק אבי באזור עבודותו שבנווה גן ואם המושבות מאגר דירות גדול מאוד המתאים לכל מי שמחפש דירה באותם האיזורים. בין הדירות השונות בהן מטפל: דירות דופלקס, מיני פנטהאוז, דירות ארבעה, חמישה ושישה חדרים ועוד.

אחד הדברים העיקריים בהם הוא מתרכז בעבודתו הוא התאמת צרכיהם של הדיירים לדירה, על פי בקשתם. "כשזה מגיע לרכישת דירה יש לאנשים איזשהו חזון או חלום שנוגע לדירה המושלמת עבורם, בין אם זה גינה גדולה יותר, מרפסת רחבה, מספר חדרים או אפילו דברים קטנים יותר כמו הכיוון שממנו נכנסת השמש לבית. על מנת לחסוך זמן הן למוכרים והן לקונים אני דואג לתשאל קודם את הקונים ולהבין את צרכיהם; רק כשאני יודע בדיוק מה הם רוצים אני מפנה אותם לדירות שרלוונטיות עבורם". מספר אבי.

מכירה וקניה של דירה הם עבודה בפני עצמה שדורשת זמן רב, השקעה, שיווק וחיפוש. אבי ישמח לעשות עבורכם את העבודה, למצוא לכם דירה או למכור את הדירה שברשותכם, והכל במהירות וביסודיות.

כתובת: מבצע דקל 2, פתח תקוה
טלפון: 050-6778212053-2240424
שעות פעילות:

א-ה': 22:00-08:00
ו': 14:00-08:00
מעבר לאתר

אבי פינטו. צילום: שירן דעבול



זה הזמן לפנות לסעדון נדל"ן

סעדון נדל"ן

סעדון נדל"ן

מתלבטים ומחפשים משרד נדל"ן שייתן לכם את השירות הטוב לצד היחס המקסימלי? סעדון נדלן, זו הכתובת עבורכם.

בשנים האחרונות שוק הנדל"ן הולך וגדל, מידי יום קמים משרדי נדל"ן חדשים כמו פטריות אחרי הגשם והלקוחות לא תמיד יודעים מה המשרד הנכון להם, מבחינת שירות, מקצועיות ובעיקר יחס אישי ואדיב. מי שמבין את השוק היטב הוא משה סעדון, איש עסקים מקבוצת סעדון נדל"ן, שפתח את המשרד מתוך חזון לתת שרות מקצועי ובעל ערך רב לכל המעוניינים לרכוש או למכור נדל"ן מתוך סטנדרטים גבוהים ודגשים על שקיפות ואמינות מקצועית "אני מאמין שהקשבה הוא בסיס לכל דבר" מסביר סעדון "קודם כל חשוב לנו להבין במשרד את הצרכים של הלקוח, האם הוא רוצה למכור, לרכוש נכס או בכלל להשתדרג ואנחנו במשרד נותנים לו את כל האינפורמציה הדרושה לכך".

משרד סעדון נדל"ן, נותן ייעוץ להשקעות נדל"ן פרטי/מסחרי קניה/ מכירה וכל זאת על ידי צוות יועצים מקצועי ואמין "אנו דוגלים בשיתופי פעולה עם מתווכים מקצועיים ויזמים הפועלים בתחום הנדל"ן , במטרה למצוא את הנכס המותאם בדיוק לצרכי הלקוח" מוסיף סעדון שמסביר שללקוחות המעוניינים לרכוש נכס הם מעניקים חבילה ייחודית הכוללת הכנת תקציב לרכישת דירה המותאמת לצרכי הלקוח, אפיון צרכי המגורים של הלקוח כגון סביבה גיאוגרפית, גני ילדים ומוסדות חינוך וזאת לצד הצגת תמונת מצב עדכנית לגבי גודל הנכס והמחירים באזור המבוקש מתוך עסקאות שבוצעו בפועל .

בנוסף, ללקוחות המעוניינים במכירת נכס הם מעניקים הערכת שווי נכס. ובמידה ונדרש שיפוץ/הכנה למכירת נכס הם מחברים את הלקוח לבעלי מקצוע רלוונטיים "כמו כן, במידה וישנו צורך בתזרים תשלומים מסוים אנו נדאג למצוא רוכש שייענה על הדרישות וכן אנו נציג דוח עסקאות באזור המבוקש שבוצעו בפועל ".

במה עוד עוסק המשרד?

"משרדנו מתמחה בליווי דיירים בתהליך קבלת החלטות בכל הקשור לתמ"א 38/פינוי בינוי. כידוע עסקאות מסוג זה הינן עסקאות מורכבות ומחייבות צוות מקצועי ואמין אשר ייצג בנאמנות את כלל הדיירים ואנחנו מעמידים לרשות הדיירים עורך דין מומחה בתחום תמ"א 38 אשר ייצג את הדיירים מול יזמים פוטנציאליים ועד לבחירת היזם בפועל. בנוסף, המשרד מתקשר עם מהנדס קונסטרוקטור שיידע מהם דרישות לחזוק הבניין והתנהלות מול העירייה וכן את ייתר הצרכים התכנוניים והוצאת המיזם לפועל".

סעדון מסביר, שרכישת או מכירת נכש זה אחד הצעדים והעסקאות הגדולות והחשובות שעושים בחיים, תהליך שלעיתים הוא לא פשוט ואשר גורם ללקוחות חששות מאחר ולא תמיד יש להם את הכלים והידע המתאים "השרות שאנו מעניקים ללקוחותינו הוא מתוך ראיה כי העסקה הגדולה ביותר שאדם עושה בחייו הינה רכישת דירה ואנו נדאג שהן הרוכש והן המוכר דרכנו יבצע את העסקה הטובה ביותר".

סעדון נדל"ן

כתובת: ווינגיט 7- פתח תקוה
משה סעדון- 0503274352
דוד רווח- 0542123211


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר