פינוי בינוי דגל ראובן
פינוי בינוי דגל ראובן

בשעה טובה: נחתם מתווה לפרויקט פינוי בינוי בדגל ראובן – צה"ל

במקום 104 דירות בשטח של 35 מ"ר ייבנו מאות דירות חדשות. על המתווה חתמו ראש העירייה איציק ברוורמן, מהנדסת העיר חווה ארליך והיזמים. "הפרויקט המורכב הזה דרש המון סבלנות ורגישות", אמר ברוורמן

פורסם בתאריך: 9.8.18 16:28

אתמול, יום רביעי, נחתם מתווה להריסת המבנים הישנים בשכונת דגל ראובן-צה"ל שבמקומם יבנו דירות חדשות. מדובר באחת השכונות הוותיקות והישנות ביותר בעיר, עם 104 דירות קטנות וישנות שגודלן אינו עולה על 35 מ"ר, ומאות דיירים שחיים בתנאים לא פשוטים. על המתווה חתמו ראש העירייה איציק ברוורמן, מהנדסת העיר חווה ארליך והיזמים. במסגרת התוכנית ייבנו מאות יחידות דיור ויקומו בניינים חדשים במקום הבניינים הישנים.
הפרויקט המוסכם יציע את הפינוי בינוי לדיירים באופן הבא: כל דייר יקבל דירה עם תוספת של 25 מ"ר על הדירה הקיימת ללא עלות. מי שירצה דירה גדולה יותר יוסיף קרוב ל-120 אלף שקל , ומי שירצה דירה בת ארבעה חדרים, בגודל 110 מ"ר, יתבקש להוסיף קרוב ל- 320 אלף שקל.
לאחר החתימה על המתווה, אמר ראש העירייה איציק ברוורמן: "הפרויקט המורכב הזה דרש המון סבלנות ורגישות משום שהיו לא מעט התנגדויות ומחלוקות. הצלחנו להתגבר על כל המכשולים ואנו ממשיכים במרץ ליישם מדיניות של התחדשות עירונית. בעיניי זו המדיניות שצריך לבצע בפתח תקוה".
עם זאת יש לציין, כי ישנה עוד דרך לא קצרה עד לרגע בו יקבלו את הדיירים את המפתחות לדירות החדשות, וצעדים כמו הגשת תוכניות ואישורן בוועדות השונות, פינוי הדיירים לדירות חלופיות ועוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר