השטח בבר כוכבא צילום זאב שטרן
השטח בבר כוכבא צילום זאב שטרן

אישור ראשוני לפרויקט פינוי בינוי במתחם בר כוכבא – גיסין – קדש

כך הודיעה סמנכ"לית הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית לראש העירייה, רמי גרינברג. מטרת העירייה היא להקים מתחם שישלב עסקים ומבני ציבור. גרינברג: "נגיש במקביל בקשות למתחמים נוספים"

פורסם בתאריך: 7.2.19 12:59

הרשות להתחדשות עירונית אישרה אישור ראשוני לפרויקט פינוי בינוי של מתחם בר כוכבא – גיסין – קדש, שם אמור להיבנות בעתיד פרויקט שישלב עסקים פרטיים ומוסדות ציבור. המתחם נמצא צפונית למתחם התחנה המרכזית ולאורך רחוב גיסין ומכיל כיום שימושים מעטים לעסקים בעיקר.
במכתב ששלחה עינת גנון, סמנכ״לית הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, לראש העירייה רמי גרינברג, היא כתבה: "הריני להודיעכם כי הוועדה להתחדשות עירונית דנה בהצעתכם למתחם פינוי ובינוי במתחם בר כוכבא – גיסין – קדש. הוועדה מצאה כי המתחם עומד בתנאי הסף של המיון הראשון. לקראת המיון השני תידרש בחינה כלכלית מעמיקה בדבר שטחי המסחר הקיימים. ברצוני לחזור ולהדגיש כי אחד מתנאי המעבר של המיון השני הוא עמידה בתנאי הסף של המיון הראשון, ובפרט הקפדה על עמידה בתנאי הסף של שיעור הרווח המוצע במתחם".
כיום משמש המקום בעיקר לעסקים קטנים למוסכים ותעשייה. ״אנו מעוניינים לתכנן במתחם עירוב שימושים אינטנסיבי שייתן מענה לחיבור בין השכונות החדשות למרכז העיר", אומר רמי גרינברג, "הצעתנו עברה את המיון הראשון ואנו מכינים חומר נוסף למיון השני בתקווה שנקבל אישור ותקציב. העירייה תגיש במקביל בקשות למתחמים נוספים״.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רונן

    מה עם פרוייקט דגל ראובן 58 כבר מאתיים שנה מימי אנטיוכוס עד מתי לא שמים לב אנשים בכר בבית אבות ועדיין לא שמים עלנו עד מתי ההתעלמות מאיתנו…

  2. רון

    מי צריך את זה שיפנו את שכונת דגל ראובן וצה"ל מי קום המדינה הבניינים האלה למה מתעלמים מאיתנו בושה וחרפה .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר