המבנה החכם של אינטל

מסכים, חיישנים ומעליות חכמות: אינטל חנכה את הבניין החכם שלה בפתח תקוה

החברה איחדה את שלושת המרכזים שלה בארץ לבניין אחד בקרית אריה. מדובר בסוג של בניין רובוטי שיודע להפעיל את מערכותיו השונות בהתאם לצרכים ובעזרת חיישנים רבים

פורסם בתאריך: 15.9.19 08:41

חברת אינטל חנכה בשבוע שעבר את הבניין החכם החדש שלה בפתח תקוה, בטקס חגיגי בהשתתפות בכירים מהעירייה, מתחום ההייטק, מהמגזר הממשלתי ומארגונים חברתיים. הבניין מאכלס כ-20 קבוצות פיתוח שונות המפתחות את הטכנולוגיות המתקדמות של החברה. בחברה מציינים כי ניתן לדמות את מרכז הפיתוח החדש של אינטל לבניין רובוטי, שיודע להפעיל את מערכותיו השונות באופן עצמאי. הבניין מסוגל לצבור מידע, לעבד אותו, להשתמש בבינה מלאכותית ובכך לקבל החלטות ולנווט את מערכות הבניין באופן אוטונומי, לפי מגוון פרמטרים וללא התערבות יד אדם. בבניין מסכים רבים המלמדים בזמן אמת מה קורה בחלקים שונים שלו.

החברה איחדה את שלושת המרכזים שהיו לה בארץ למרכז אחד בקרית אריה. בבניין טכנולוגיות מתקדמות המשפרות ומייעלות את העבודה של הבניין עצמו ושל העובדים בו. בבניין חיישנים רבים האחראים על התאורה, נתוני התפוסה, שליטה בטמפרטורה ועוד. כך חיישני המעליות למשל, לומדים את אופן הצריכה של המשתמשים בהן כך שהשימוש יהיה מותאם לצרכים. עוד יצוין כי הבניין ירוק ובעל יעילות אנרגטית.

מבחינת נתונים רשמיים: שטח הבניין הוא 75,000 מ"ר, 35,000 מ"ר מתחת לאדמה, 40,000 מעל, מתוכם 3,500 מ"ר מעבדות. בבניין עובדים כ-2,000 איש, מתוכם 26% נשים ו-250 סטודנטים. הבניין יכול להכיל כ-2,700 עובדים, ויש בו 147 חדרי ישיבות. יש בו 1,200 מקומות חניה, שש מתוכם לנשים בהיריון ו-125 חניות אופניים. 1,200 ארוחות צהריים יוגשו במקום מידי יום, וישתו בו כ-2,200 כוסות קפה. 100 אחוזים מהחשמל בבניין יהיו על ידי ספקי חשמל חיצוניים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר