הצעת השבוע ברחוב הפלמ"ח
הצעת השבוע ברחוב הפלמ"ח

בכמה ניקנו דירות להשקעה ברמת ורבר ובמרכז העיר? עסקאות הנדל"ן הבולטות בפתח תקוה

וגם: בתוך כמה ימים הושכרה דירה במרכז השקט, ואיפה נמכרה דירה לאחר חודשיים. סיכום השבוע בשוק הנדל"ן וגם הצעת השבוע

פורסם בתאריך: 30.11.19 17:50

נמכרו

דופלקס 5 חדרים ברחוב משה סנה שבשכונת אם המושבות החדשה, קומה 19 מתוך 19, עם מזגן, מעלית וחניה, מושקע, בעיצוב אדריכלי עם נוף פתוח, בשטח של 140 מ"ר, כניסה בתוך חצי שנה. נמכר ב-3.040 מיליון שקלים באמצעות דירות גואטה.
המחיר ההתחלתי היה 3.150 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר משקף את מצב השוק ואת מצב הדירה. הקונים משפרי דיור מפתח תקווה.

דירת 2 חדרים ברחוב ברל כצנלסון בשכונת רמת ורבר, קומת קרקע מתוך 3 קומות, ללא חניה, ללא מעלית, עם מזגנים, עם יציאה לחצר שלא בטאבו, מסודרת, בשטח של 40 מ"ר, כניסה בתחילת ינואר. נמכרה ב-1.200 מיליון שקלים באמצעות רועי חן מאילנית בניטה נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 1.240 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש. המחיר משקף את מחירי השוק ואת מצב הדירה. הקונים רכשו את הדירה להשקעה.

דירת 3 חדרים ברחוב הראשונים שבמרכז העיר, קומה 2 מתוך 4, עם מזגן וחניה, ללא מעלית, דירה משופצת, בשטח של 80 מ"ר, כניסה בעוד שמונה חודשים. נמכרה ב-1.300 מיליון שקלים באמצעות צוות אלינה גוץ ממשרד רימקס עוצמה.
המחיר ההתחלתי היה 1.340 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש וחצי. המחיר משקף את מחירי השוק ואת מצב השיפוץ שהדירה עברה. הקונים רכשו את הדירה להשקעה.

הושכרה

דירת 4 חדרים ברחוב ברנדה שבאזור המרכז השקט, קומה 4 מתוך 6, עם מעלית, מזגן וחניה, מרפסת שמש, בשטח של 80 מ"ר, משופצת ומושקעת, כניסה מיידית. הושכרה ב-4,700 שקלים לחודש באמצעות חניתה ילין.
המחיר התחלתי היה 4,700 שקלים לחודש. הדירה עמדה בשוק במשך ארבעה ימים. המחיר מתאים למחיר המקובל בשוק עבור דירה מרוהטת ומשופצת. השוכרים הם משפחה שעברה לעיר.

הצעת השבוע:

דירת 4 חדרים ברחוב הפלמ"ח שבשכונת רמת ורבר, קומה 3 מתוך 5, עם מזגן, מעלית, חניה, מרפסת שמש, יחידת הורים, בשטח של 90 מ"ר, שמורה ומסודרת, כניסה בתחילת חודש מאי. מחיר מבוקש: 1.795 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לרועי חן מאילנית בניטה נדל"ן בטל': 0547770603.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר