בית חולים השרון
בית חולים השרון

60 מיליון: העירייה תמכור לקופת חולים כללית את חלקה בבית חולים השרון

המבנה שמכונה "הפיל הלבן" ונמצא בסמוך לבית החולים יישאר בידי העירייה וישמש כמבנה ציבור. כמו כן הושג הסכם שכירות בנוגע לבית רבקה תמורת חצי מיליון שקלים בחודש

פורסם בתאריך: 13.1.20 08:16

אחרי שנים של סכסוך משפטי בין עיריית פתח תקוה לבין שירותי בריאות כללית, הוסכם במסגרת המשא ומתן שניהל ראש העירייה רמי גרינברג מול בכירי הכללית, כי הכללית תרכוש את חלקה של העירייה על הקרקע של בית חולים השרון תמורת 60 מיליון שקלים. מבנה הפיל הלבן שנמצא בסמוך יישאר בידי העירייה וישמש בעתיד כמבנה ציבור. כמו כן הוסכם כי הכללית תשכור מהעירייה את מתחם בית החולים "בית רבקה" תמורת 500,000 שקלים בחודש.

בין העירייה לבין שירותי בריאות כללית, המנהלת ומפעילה מספר בתי חולים בפתח תקוה, קיים סכסוך משפטי ארוך שנים, באשר לזכויות הקנייניות בהם. במהלך השנים הגיעו הצדדים לפשרות והסכמות שונות כגון שהכללית תשלם לעירייה סכום של 200,000 דולר לשנה שאותם היה על העירייה להשקיע באחזקת בתיה"ח הללו.

בתובענה שהוגשה לביהמ"ש המחוזי בשנת 2014 טענה הכללית כי היא זו הזכאית להירשם כבעלת הקרקע עליה בנוי בית חולים  השרון. בהמלצת בית המשפט המחוזי בלוד, הועברה התובענה להליך גישור. בעקבות כך, הוסכם לאחרונה בין הצדדים כי העירייה תמכור לכללית בסכום של 60 מליון שקלים את חלקה ביתרת זכויות הבעלות במקרקעי בית חולים השרון, למעט המבנה הקרוי "הפיל הלבן" ברחוב כץ – שנמצא בסמוך לבית החולים.

מבנה הפיל הלבן בסמוך לבית חולים השרון. צילום עיריית פתח תקוה

גרינברג אמר: "היה לנו חשוב לסיים את הסאגה המשפטית שנמשכת כבר עשרות שנים. אני שמח על ההסכם שנחתם, שכן, מדובר בכסף שהרשות זקוקה לו כדי להמשיך ולפתח את העיר בכל התחומים. לצד זאת, התעקשתי שמבנה הפיל הלבן יישאר בידי הרשות וישמש בעתיד את תושבי האזור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר