אצטדיון ראש הזהב. צילום: זאב שטרן
אצטדיון המושבה. צילום: זאב שטרן

העירייה מציעה את חדרי ה-וי.איי.פי באצטדיון המושבה להשכרה כמשרדים

המחיר הראשוני הוא 5,000 שקלים לחודש, אבל ניתן לשכור גם על בסיס יומי או שעתי ויש הנחה לתושבי פתח תקוה. גם לשאלה האם השוכר יוכל להגיע לצפות במשחקי כדורגל באיצטדיון יש תשובה

פורסם בתאריך: 14.1.20 14:07

מיזם חדש של העירייה באצטדיון המושבה: העירייה מציעה להשכרה משרדים באצטדיון. המשרדים המוצעים להשכרה הם למעשה חדרי ה-וי.אי.פי באצטדיון, שרק אחד מתוך ה-11 מושכר, ואילו היתר פנויים ומוצעים להשכרה כמשרדים.  במודעה שפרסמה העירייה, נכתב על מיזם חדש באצטדיון המושבה שנקרא המושבה ספייס, והוא כולל חללי עבודה להשכרה. במודעה נכתב כי המיזם כולל משרדים לכל מטרה, במחיר מסובסד לתושבי העיר, וכן השכרה על בסיס שעתי, יומי או חודשי. בעירייה אף צרפו מספר טלפון לבירורים.
"מדובר בחדרי וי.אי.פי, שהם בגודל 20 מ"ר, וארגנו אותם למשרדים", נאמר בשיחת בירור בנושא, "מאז שפרסמנו את ההצעה יש ביקוש גדול. אנו נרהט את המשרדים במידה והשוכר ירצה בכך. המחיר הראשוני הוא 5,000 שקלים לחודש כולל מע"מ. יש הנחה של עשרה אחוזים לתושבי העיר. מעבר לכך, האופציות פתוחות גם להשכרה לימים בודדים או שעות. עם זאת, השוכר לא יוכל להפוך את המשרד לתא צפיה למשחקי כדורגל. אם הוא ירצה לבוא לראות, בליווי של אדם אחד או שניים זה בסדר, אבל לא מעבר לכך". יצוין כי בניגוד לדברים שנאמרו למלאבס בבירור הטלפוני, בעירייה מדגישים כי צפייה במשחקי כדורגל באצטדיון אינה כלולה בעיסקה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר