הצעת השבוע ברחוב משה נקש בכפר גנים ג'

למה הדירה באם המושבות נמכרה בתוך יום אחד? העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן

וגם: מה המחיר המבוקש עבור דירת חמישה חדרים בכפר גנים ג', ובכמה נמכר דופלקס גן של שישה חדרים. סיכום השבוע בשוק הנדל"ן

פורסם בתאריך: 18.1.20 17:00

 

נמכרו

דירת 5 חדרים ברחוב העצמאות שבשכונת כפר גנים ג', קומה 3 מתוך 8, עם מזגן, מעלית, חניה ומחסן, בשטח של 125 מ"ר, כוללת מרפסת שמש, ממ"ד, דירה סטנדרטית, כניסה באפריל. נמכרה ב-2.440 מיליון שקלים באמצעות בלהה ודרור שמואלי מתיווך המושבה.
המחיר ההתחלתי היה 2.450 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך 20 יום. המחיר משקף את מצב הדירה ואת מיקומה בשכונה. הקונים הם משפרי דיור ממרכז העיר.

דופלקס גן 6 חדרים ברחוב יוסף נקש שבשכונת בכפר גנים ג', קומת קרקע + 1 בבניין בן 6 קומות, עם שתי חניות תת קרקעיות, מזגנים ומחסן, דירה חדשה מקבלן, בשטח של 170 מ"ר, עם גינה בשטח של 100 מ"ר, כניסה מיידית. נמכרה ב-4.050 מיליון שקלים באמצעות בלהה ודרור שמואלי מתיווך המושבה.
המחיר ההתחלתי היה 4.300 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים וחצי. הקונים הם משפרי דיור מהשכונה. המחיר משקף את גודל הנכס ואת מיקומו.

דירת 4 חדרים ברחוב חיים כהן שבאזור המרכז השקט, בסמוך לבית חולים השרון, קומה 3 מתוך 4, עם מעלית, חניה ומזגנים, בשטח של 85 מ"ר, זקוקה לשיפוץ, כניסה מיידית. נמכרה ב-1.507 מיליון שקלים באמצעות בלהה ודרור שמואלי מתיווך המושבה ובשיתוף פעולה עם המתווך איציק דלאל מכחול לבן נכסים.
המחיר ההתחלתי היה 1.580 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים. המחיר משקף את מצב הדירה שזקוקה לשיפוץ. הקונים הם משקיעים מהמרכז שקנו את הדירה להשקעה.

דירת 3 חדרים ברחוב מזכרת בתיה שבשכונת אם המושבות הוותיקה, קומה 3 מתוך 6, עם מזגן, מעלית, חניה ומרפסת שמש, ללא מחסן, בשטח של 75 מ"ר, סטנדרטית, כניסה בעוד 11 חודשים. נמכרה ב-1.830 מיליון שקלים באמצעות אילנית גולבר מתיווך המושבה.
המחיר ההתחלתי היה 1.890 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך יום אחד בלבד. המחיר משקף את הביקוש שיש לדירות שלושה חדרים בשכונה. הקונים הם תושבים שחוזרים מחו"ל.

 

הצעת השבוע:

דירת 5 חדרים ברחוב משה נקש בכפר גנים ג', קומה 5 מתוך 14, בשטח של 133 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 20 מ"ר, עם מעלית, מזגנים וחניה תת קרקעית, מחסן צמוד, מושקעת, פינוי בחודש אוגוסט 2020. מחיר מבוקש: 2.590 מיליון שקלים. לפרטים דרור שמואלי מתיווך המושבה בטל': 052-3856096.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר