רחוב בר כוכבא. צילום באדיבות העירייה

בר כוכבא 19: 34 דירות ייבנו, חלקן קטנות של 2.5 חדרים

במקום ייבנו גם חנויות והמבנה יעבור תהליך שימור. העירייה תציג בפני התושבים את התכניות לשידרוג משולש הרחובות בר כוכבא, אבן גבירול והמכבים

פורסם בתאריך: 15.1.20 11:27

לאחרונה נפגש ראש העירייה רמי גרינברג עם היזמים המקדמים את הבנייה ברחוב בר כוכבא 19. מדובר על מתחם אשר מכיל כיום מבנה לשימור שבו פועלת חנות אופניים. על פי התכנון, המבנה המיועד לשימור ישופץ ויציע תמהיל דירות מגוון, בין 2.5 ל-4 חדרים לצד חנויות מסחר. בעירייה ציינו כי לקראת הגשת התכנית לוועדה המקומית, דרש גרינברג את הפחתת מספר יחידות הדיור מ- 38 יחידות ל-34. לאור כך, התכנית תעבור את התיקונים הנדרשים ותוגש בקרוב לאישור הועדה המקומית. במסגרת הליך ההתחדשות העירונית המקודם בימים אלו על ידי העירייה, נפגש באחרונה ראש העירייה עם יזמים נוספים בנוגע לשידרוג משולש הרחובות בר כוכבא, אבן גבירול והמכבים. במסגרת הפגישה הוחלט לזמן את דיירי הרחובות לכנס שבו תוצג בפניהם ההתחדשות הצפויה באזור לצד הזכויות המגיעות להם. במתחם המדובר, שכעת נמצא בראשיתו של התהליך התכנוני, צפויים להיבנות בנייני מגורים שיכילו תמהיל דירות מגוון וכן אזור משרדים ומסחר.

הפיתוח ברחוב בר כוכבא הוא חלק מהשידרוג הכולל המתוכנן באזור, כמו חידוש התחנה המרכזית, שידרוג צירי התחבורה במסגרת התכנית 'מהיר לעיר' של משרד התחבורה וכן חידוש בניינים נוספים אשר נמצאים בהליכי תמ"א מתקדמים. גרינברג אמר:

ראש העיר רמי גרינברג: "אנחנו עושים כל שניתן כדי להקל על ההליך הבירוקרטי ולהוציא אל הפועל את התכניות בהקדם האפשרי תוך תשומת לב מרבית לפתרונות התחבורתיים ולתשתיות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר