הקניון הגדול פתח תקוה. צילום בן פרג'
הקניון הגדול פתח תקוה. צילום בן פרג'

הקניון הגדול מציג: תכנית בניה גדולה שתוסיף שטחי מסחר ומשרדים

לוועדה המקומית הוגשה תכנית בניה בחלקו הצפוני של הקניון, של משרדים ומסחר בשטח נוסף של כ-38,000 מ"ר. שטחי המסחר, המשרדים והמלון הקיימים כיום משתרעים על 37,000 מ"ר

פורסם בתאריך: 9.11.20 13:22

הקניון הגדול בפתח תקוה מבקש להכפיל את שטחו לצורך הקמת מגדל משרדים ושטחי מסחר בחלקו הצפוני. בסך הכל מבקש הקניון תוספת בנייה של 38,000 מ"ר, כאשר השטח הבנוי כיום הכולל מסחר, משרדים ומלונית, מתפרש על פני 37,000 מ"ר. כך עולה מבקשה שהוגשה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה. בהתאם לתוספת המבוקשת מבקש הקניון בינוי המאפשר תוספת קומות וגובה. מדובר על מבנה חדש שיוקם על השטח של מתחם הקניון.
במידה ותאושר התכנית יבוצעו שינויים תנועתיים בכניסה וביציאה מכיוון רחוב מוטה גור וכן תוצע כניסה ויציאה לרכב תפעולי בחלק הצפוני של התכנית לכיוון צפון ודרום. בנוסף, מבקש הקניון לשנות את תכלית המלונית למלון עסקים.

קיראו גם:

בסוף רחוב כץ ובעמישב: ועדת הגבולות המליצה על סיפוח שטחים לפתח תקוה

לא רק צומת חזן: איזה צמתים נוספים ייסגרו בכביש 40?

הקניון הגדול נפתח לקהל באוגוסט 1999 ובאפריל 2011 נחנכה הקומה שלישית בקניון, "קומת מותגים". בשנת 2013 החלו שיפוצים של שתי הקומות הראשונות ושמונת אולמות הקולנוע שהועברו לרשת גלובס מקס. בשנת 2016, הושלמה בניית מגדל משרדים בצמוד לקניון ובמגדל פועל מלון "פרימה לינק". שטחו כולל חניות וחלקים תפעוליים נוספים הוא 80,000 מ"ר. בקניון ארבע קומות מסחר עם כ-200 בתי עסק, והוא מרכז הקניות הגדול בפתח תקוה. בחניון הקניון מעל ל-1,700 מקומות חניה מקורים וחניון חיצוני.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "על אף משבר הקורונה חברות עסקיות וחברות טכנולוגיות מגלות עניין בעיר וזאת לאור מיקומה המרכזי, התחבורה הזמינה והמתפתחת, השירות המיטבי לו זוכים בעלי העסקים ועוד. כעת, גם הקניון הגדול שהוא אחד הקניונים המוצלחים בארץ מבקש להגדיל את שטחי המסחר כמו גם את ייעוד המלון ושטחו, וזאת לאור הביקוש ההולך וגובר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    בלי תוספת חניה משמעותית היות וגם היום קשה למצוא מקום חניה אין סיכוי להצלחה של הגדלת השטח .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר