הבניין באם המושבות של חברת גיא ודורון לוי צילום: סטודיו פאי

יצאו לשוק: דירות באם המושבות מוצעות למכירה לאחר השכרה של חמש שנים, אלו המחירים

חברת הנדל"ן גיא ודורון לוי החלה במכירת דירות שיצאו לאחרונה לשוק לאחר חמש שנות שכירות. בחברה אומרים: "כל הדירות עברו טיפול תחזוקתי מקיף המבטיח תחושה של דירה חדשה"

פורסם בתאריך: 7.12.20 15:31

חברת הנדל"ן גיא ודורון לוי החלה במכירת דירות בפרויקט seven&more ברחוב משה פלד בשכונת אם המושבות החדשה, שיצאו לאחרונה לשוק לאחר חמש שנות שכירות. החברה לקחה חלק בתוכנית לבניית דירות להשכרה ארוכת טווח וכיום, לאחר שתקופת ההשכרה הסתיימה, הדירות מוצעות למכירה בשוק החופשי לאחר שעברו טיפול ותחזוקה על ידי הקבלן. בחברה מסבירים כי הם רואים בהשכרה ארוכת טווח אסטרטגיה מקיפה שנועדה לאפשר פתרונות דיור מגוונים המעניקים ביטחון ויציבות לשוכרים, ולכן משלבים, בנוסף למכירה הרגילה, גם שכירות ארוכת טווח בפרויקטים שונים ברחבי הארץ בנוסף לפתח תקוה, כמו למשל בכפר סבא, רעננה, נתניה, קרית ביאליק ועוד.
במסגרת המכירה מוצעות 16 דירות למכירה במספר גדלים: דירות 5 חדרים בגודל של 117 מ"ר, מרפסת של 18 מ"ר וחניה במחיר של החל מ-2.38 מיליון שקלים, דירות 6 חדרים בגודל של 138 מ"ר ומרפסת של 17 מ"ר ושתי חניות החל מ-2.65 שקלים.

מדובר בבניין בן 9 קומות. בתקופת השכירות נעו המחירים בין 5,300 שקלים לדירת 5 חדרים והחל מ-5,900 לדירת שישה חדרים והשוכרים נהנו מדירה חדשה ובאחריות הקבלן, במחירי שכירות. אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה,  אמר: "כל הדירות עברו טיפול תחזוקתי מקיף המבטיח תחושה של דירה חדשה ויוקרתית באזור ביקוש גבוה בו אין כמעט אופציות רכישה. מלבד זאת, מיקום הדירות, משפיע משמעותית על מחירי הדירות בשכונה, ומהווה יתרון משמעותי לרוכשים אשר נהנים מהשילוב של טבע ירוק בזכות הקירבה לפארק, אזור שקט וגישה לכלל המשאבים הנצרכים להם מבלי לצאת מהשכונה או העיר כדוגמת מרכזי קניות, בתי ספר, גני ילדים, קופות חולים ועוד. קהל היעד הפוטנציאלי הוא בעיקר משפרי דיור המחפשים לשדרג את הדירה הקיימת ורוצים ליהנות מחיי קהילה ושכונה איכותית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר