הדמיית מתחם ביג בפתח תקוה, יחצ ביג

בדרך לפתח תקוה: חברת פוקס מעבירה את כל המטה ומותגיה לפרויקט ביג בעיר

בפוקס אמרו: "מהלך המעבר למשרדים חדשים מהווה המשך ישיר לתכניות האסטרטגיות של הקבוצה ותואם את קצב הצמיחה וההתפתחות שלה". במתחם ביג יהיו משרדים, שטחי מסחר ומלונאות

פורסם בתאריך: 23.3.22 13:12

משרדי חברת פוקס בדרך לפתח תקוה: קבוצת פוקס הודיעה כי היא מנהלת מו"מ לרכישה והשכרה של בניין משרדים בפתח תקוה. הקבוצה, שהחל משנת 2006 משרדיה העיקריים ממוקמים במתחם איירפורט סיטי, הודיעה כי בכוונתה לרכוש 50% משטח של כ-30,000 מ"ר בבניין המשרדים הראשון בפרויקט ביג פתח תקוה. הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל קבוצת FOX, אמר: "פוקס תהיה אחת מקבוצות הקמעונאות המובילות בעולם ואנו ממשיכים בהיערכות לצמיחה והתרחבות החברה. מהלך המעבר למשרדים חדשים מהווה המשך ישיר לתכניות האסטרטגיות של הקבוצה ותואם את קצב הצמיחה וההתפתחות של הקבוצה בשנים האחרונות. זהו צעד נוסף ומשמעותי לחיזוק הקבוצה ולעמידה במטרות שהצבנו לעצמנו".

מדובר במבניין המשרדים הראשון שיוקם במסגרת פרויקט מתחם ביג בפתח תקוה. בכוונת הקבוצה לאכלס, בעסקת שכירות בשטח שיהיה בבעלות המשותפת, את כלל משרדי החברה, את המטה וההנהלה של החברה, מותגי החברה וחברות המוחזקות על ידה. כמו כן, במסגרת העסקה, תינתן לחברה אופציה לרכישת 50% מיתרת השטחים בבניין (הבניין כולו יכיל כ-60,000 מ"ר והאופציה כאמור הינה ביחס לכ-15,000 מ"ר נוספים).

 

מתחם ביג ימוקם על ציר רחוב ז'בוטינסקי, ותחילת בנייתו מתוכננת בסוף שנה זו. בשלב זה, מועד האכלוס של הבניין הראשון בפרויקט מתוכנן לסוף שנת 2026 – תחילת שנת 2027. לפי התכנון, הפרויקט יהיה פרוס על פני שטח של כ-63 דונם, ויכלול עירוב שימושים: כ-250,000 מ"ר תעסוקה, 65,000 מ"ר מסחר, 10,000 מ"ר מלונאות ו-150,000 מ"ר חניונים). את תכנון הפרויקט יוביל משרד האדריכלים הבינלאומי 35L, שחתום על פרויקטים בינלאומיים מוכרים, ביניהם מרכז הקניות מקינייסטה בברצלונה ואצטדיון ריאל מדריד ולצידם ישתף פעולה בהובלת הפרויקט האדריכל הישראלי אבנר ישר.

חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, ציין: "אנו שמחים כי שיתוף הפעולה הנהדר שבין החברות הוביל לעסקה יוצאת דופן שמחזקת ומחדדת את שיתוף הפעולה המוצלח שבין הצדדים לעוד שנים רבות".

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "אני מברך את הצדדים ומאחל בהצלחה רבה על שיתוף הפעולה החשוב. בשנים האחרונות אנחנו משקיעים משאבים רבים כדי למשוך חברות גדולות נוספות ובכך להגדיל את ההיצע התעסוקתי בעיר ואת המשאבים העירוניים שיופנו לתושבים. העירייה תמשיך לקדם תחום חשוב זה לטובת המשך התפתחות העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר