הדמיית פרויקט רוגובין, אדריכל גיא גולדשטיין

מ-13 קומות ועד 24: פרויקטים חדשים יוצאים לדרך בפתח תקוה

לפרויקטים ניתנו היתרי בנייה והם כוללים מסחר, משרדים, בתי קפה ומסעדות. לצד אלו מתגבשת התוכנית של פארק המסילה שיחצה את קרית אריה מצפון מערב לדרום מזרח

פורסם בתאריך: 5.4.22 08:16

מהנדס העיר פתח תקוה, איציק אוז'לבו, חתם על היתרי בניה למספר פרויקטים משמעותיים בפארק העסקים פארקטק (קרית אריה) וכעת הם יצאו לביצוע. בתוך כך, ניתן היתר בניה לפרוייקט אוליבקס, אשר במסגרתו יוקם מגדל של 24 קומות לטובת מסחר ומשרדים. הפרויקט ישתרע על פני 25,000 מ"ר ובסמוך אליו, כחלק מהמתחם, קיימים שלושה מבנים בשלבי בנייה, שלושה בניינים בני שש קומות מעל שלוש קומות מרתפי חניה.

בנוסף, ניתן היתר בניה למתחם רוגובין ובמסגרתו יבנו שני בנייני משרדים מעל שתי קומות מרתף חניה. המתחם ישתרע על פני 44,000 מ"ר בו יוקם מבנה בן שתי קומות למסחר ובנין נוסף בן 13 קומות. השימושים המותרים במתחם כוללים משרדים, מסחר בקומת הקרקע, עתירת ידע, בתי קפה והסעדה.

 

 

לצד תנופת הפיתוח באזור העסקים פארקטק, מינהל ההנדסה עמל בימים אלה על תכנון פארק המסילה. במסגרת ההכנה של תכנית העיצוב למרכז העסקים, מתוכנן פארק החוצה את קרית אריה מצפון מערב לדרום מזרח. זאת בנוסף, לפיתוח התשתיות באזור והקישוריות התחבורתית. פרויקטים אלו הנם פירות נוספים של תכנית המתאר לפארק התעסוקה הגדול בעיר, והם מתווספים למספר רב של תכניות להקמתם של עשרות מגדלי תעסוקה נוספים בעיר, אשר גם הם מקודמים למתן היתר לקראת בנייה בחודשים הקרובים.

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "כבר היום אזורי העסקים וההייטק בעיר מהווים מוקד משיכה לחברות טכנולוגיה מובילות אשר מבינות כי בשנים הקרובות, עם מימוש המהפכה התחבורתית שבדרך, העיר תהיה נגישה יותר לעובדים שגרים בתוכה ולאלו שבאים מבחוץ. שגשוגה של פ"ת תלוי הרבה מאוד בפיתוח אזורי העסקים ואנחנו פועלים בכל מישור אפשרי – הן מול החברות והן ברמה התכנונית כדי לפתח את אזורים אלו באופן המיטבי והראוי לעיר המתחדשת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר