הדמיית מתחם ארגוב, אדריכל גיא מילוסלבסקי
הדמיית מתחם ארגוב, אדריכל גיא מילוסלבסקי

עשרה מבני שיכון ייהרסו: העירייה מקדמת תוכנית חדשה בשכונת אחדות

בבניינים שייהרסו יש 240 דירות, במקומן ייבנו 908 דירות בתשעה בניינים בגבהים שונים. דגש יושם בתוכנית על נגישות להולכי רגל

פורסם בתאריך: 14.4.22 08:35

עיריית פתח תקוה והמינהלת להתחדשות עירונית "כרמים", מקדמות מול הוועדה הארצית לתכנון ולבנייה את ההתחדשות העירונית במתחם ארגוב הממוקם בצפון שכונת אחדות. שטח התכנית הוא כ-23 דונם והיא כוללת בתחומה את גן ארגוב. התכנית מציעה פינוי של עשרה מבני שיכון בני שלוש קומות ובהן 240 יח"ד, והקמת 908 יח"ד בתשעה בניינים  בגבהים שונים.

הגן במתחם ארגוב בפתח תקוה, צילום דוברות העירייה

התוכנית תואמת את תוכנית שכונת אחדות ואת תכנית המתאר הכוללנית המקודמות בימים אלו, וכוללת את שימורו ופיתוחו של גן ארגוב בנוסף לתוספת מערך שטחים ציבוריים לרווחת תושבי השכונה. בנוסף, התכנית מחזקת את אפשרויות ההליכה בשכונה והנגישות להולכי רגל. כמו כן התוכנית שמה דגש על תפקידו של רחוב שפרינצק, המהווה את חלקה הדרומי של 'שדרת מרכז העיר'.

 

 

ראש העירייה רמי גרינברג: "יחד עם תנופת ההחתדשות של פתח תקוה בכל התחומים, אנחנו מקדמים יחד עם מינהלת כרמים את ההתחדשות העירונית בשכונות הוותיקות – באופן מואץ ומושכל יחד. התחדשות עירונית היא כורח המציאות והיא זו שתאפשר לתושבי השכונות הוותיקות את "החירות" לה הם מייחלים, הכוללת איכות חיים וביטחון. במקביל, אנחנו דואגים לצרכי הציבור בכל פרמטר ומקדמים מבני ציבור, תשתיות, מוסדות חינוך, גינות ציבוריות תוך מענה תחבורתי מקיף ועוד. אני מודה לכל השותפים לקידום ההתחדשות במתחם ארגוב, התחדשות לה התושבים מייחלים שנים רבות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר