היציקה של מגדל בזל, צילום יחצ סופרין

17 שעות, 3,000 קוב בטון: החלה בניית מגדל בזל פארק בפתח תקוה

המגדל הממוקם סמוך לקניון הגדול יהיה בן 27 קומות. באחרונה הסתיימה יציקת הרפסודה שתשמש כיסודות למגדל

פורסם בתאריך: 25.4.22 08:22

החלה בניית מגדל המשרדים בזל פארק שמקימה קבוצת רכישה בגיבוש של קבוצת סופרין וקבוצת וייס, בפארקטק בפתח תקוה. המגדל יתנשא לגובה 27 קומות ויכלול כ-40,000 מ"ר משרדים. יציקת הרפסודה למגדל נמשכה 17 שעות וכללה כ-3,000 קוב בטון. הרפסודה משמשת כיסודות למגדל. ההשקעה ביציקת הרפסודה עומדת על כ-7.7 מיליון שקלים.

קבוצת סופרין, העוסקת בייזום, ניהול והקמה של פרויקטים נדל"ניים למגורים, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה, וקבוצת וייס העוסקת בין השאר בניהול, ייזום והשבחה של נכסי נדל"ן בארץ ובעולם. את המגדל תכנן  משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף. עלות הקמת הפרויקט מוערכת בכ-350 מיליון שקל, והוא ממוקם על רחוב בזל, צמוד לקניון הגדול ובית המשפט.  הפרויקט שווק במלואו.

 

מרכז עסקים פארק-טק בפתח תקוה (לשעבר קריית אריה) עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים ואת מקומם של המוסכים והתעשייה הכבדה, תופסות חברות בכירות במשק בתחומי ההיי טק, הביטוח ועוד. המתחם נחשב לאחד ממתחמי ההייטק המובילים בארץ בכלל ובמרכז בפרט ומאכלס חברות כמו IBM, אינטל, אורקל, קודאק, מגדל חברה לביטוח, ביטוח ישיר, ועוד. על פי התכנון מרכז עסקים פארק-טק עומד להתרחב ולאחרונה נחתמו באזור לא מעט עסקאות. בחלקו הצפון מזרחי של המתחם נמצאת תחנת רכבת ישראל ובמרחק של עשרות מטרים בודדים מהפרויקט מוקמת תחנה של הרכבת הקלה (הקו האדום) אשר תאפשר נגישות גבוה ביותר לעובדים ולדיירים אל המתחם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר