מתחם דן טאון, צילום אייל לוין
מתחם דן טאון, צילום אייל לוין

עשרות מותגים, מסעדות ובתי קפה: נפתח מתחם דן טאון בפתח תקוה

המתחם המסחרי מצוי למרגלות ארבעת מגדלי ב.ס.ר סיטי בצומת ז'בוטינסקי - דרך רבין. רשימת המותגים ועסקי האוכל בכתבה

פורסם בתאריך: 15.8.22 08:26

בתום חמש שנות בנייה נפתח בפתח תקוה מרכז הקניות והפנאי דן טאון, מקבוצת עמי בוטיק סנטר. בהקמת המתחם כולו הושקעו כ-1.6 מיליארד שקלים. המתחם מתפרש על פני 25,000 מ"ר וממוקם למרגלות מגדלי BSR City בצומת ז'בוטינסקי – דרך רבין. כ-45,000 מבקרים צפויים לפקוד אותו מדי יום והוא משלב בין שטחי מסחר ושישה דונם של ריאות ירוקות לבילוי משפחתי. בין החנויות שיפתחו את שעריהן באוגוסט: סופר פארם, אימפוריום, ,GANT & G-STAR, דרים ספורט ומכון כושר של רשת פרופיט. במקום יהיו גם עסקי אוכל, בהם מקדונלדס, B fresh, פרצל, שום שום, פיצה פופולו, ובולנז'רי. בי פרש נפתח זה מכבר, פיצה פופולו ייפתח השבוע, ושאר עסקי האוכל ייפתחו במהלך ספטמבר.

בכל אחד מארבעת מגדלי ב.ס.ר סיטי 30 קומות ובסה"כ מציע המתחם בארבעת המגדלים 160 אלף מ"ר של שטחי משרדים. בדן טאון יהיו בסופו של דבר כ-54 חנויות מותג מובילות לצד היצע רחב של עסקי אוכל. חלקם כבר פועלים ואחרים ייפתחו במהלך השנה הקרובה. בין החנויות הפתוחות: דקטלון שמציגה סניף ענק בן 3,500 מ"ר, מיניסו,עידן 2000, טראק מרקט – לכולן זהו הסניף ראשון בפתח תקוה לצד אבי סופר, KSP, בגיר, גאנט, ניין ווסט, הסטוק, מגבות ערד, לי קופר ועוד.

 

במהלך אוגוסט ייפתחו במקום סניף של רשת מכוני הכושר "פרופיט", סופר פארם, מגבות ערד, אאוט סיידר (רשת ציוד טיולים ומחנאות), סקופ דיגיטל ורשת האופנה אימפוריום. המתחם אינו פועל בשבת וכל עסקי הקולינריה בו כשרים.

המתחם תוכנן על פי תפיסה עכשווית של מתחמי עירוב שימושים ובנוי משלושה מפלסים, כאשר המפלס העליון משמש ככיכר מרכזית המובילה לקומת הכניסה של מגדלי BSR City. בעיצובו שולבו כ-6 דונם של ריאות ירוקות, מדשאות, עצים, מדרכות וגינון.משרד האדריכלים בראשות אבנר ישר אחראי על עיצובו. רושו הנדסה ויזמות ליוו את יזמות הפרויקט החל משלב התב"ע דרך התכנון והבינוי, שיווק וכלה באכלוס.

נציין כי באחרונה חתמה הנהלת המתחם על הסכם חסות עם הפועל פתח תקוה. בהודעת הפועל נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל פתח תקוה שמח להודיע כי נחתם הסכם חסות עם מתחם העסקים והמסחר "דן טאון" בפתח תקוה, כאשר לוגו המתחם יופיע על מדי הקבוצה במהלך העונה הקרובה. בנוסף, אנו שמחים לבשר כי אירוע פתיחת העונה של הקבוצה יתקיים במתחם דן טאון, כאשר פרטים נוספים ותאריך של האירוע יפורסמו בקרוב. אבי יוגב, מנכ"ל מתחם דן טאון, אמר: "אני משוכנע כי החיבור בין מתחם העסקים והמסחר המתפתח דן טאון לבין מועדון עם קהילת אוהדים גדולה כמו הפועל פתח-תקוה, ישרת את שני הצדדים. אנו מזמינים את אוהדי הפועל פתח-תקוה אלינו, ושמחים על שיתוף הפעולה שיוצא היום לדרך". מנכ"ל המועדון, אבי יחיאל, אמר: "אני שמח על שיתוף הפעולה עם מתחם איכותי מקומי כמו דן טאון ועל ההצטרפות שלהם לפרויקט שלנו. אני בטוח שיכול להיווצר כאן חיבור טוב שישרת את שני הצדדים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר