בנייה, צילום המחשה, Verbaska - depositphotos.com
בנייה, צילום המחשה, Verbaska - depositphotos.com

שוק אש: בכמה עלו מחירי הדירות בפתח תקוה בתוך שנה?

מחיר דירה ממוצע בפתח תקוה גבוה ברבעון השני של השנה בעשרות אחוזים בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה. ויש גם נתון מעניין על מחיר ממוצע של דירה בעיר בהשוואה לערים אחרות

פורסם בתאריך: 22.8.22 08:09

על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מחיר דירה ממוצע בפתח תקוה ברבעון השני של 2022 גבוה ב-28.8 אחוזים לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. מבין הערים הגדולות רק בכפר סבא, נרשמה עלייה גדולה יותר. על פי הנתונים ניתן לראות עליות מחירים של 10% ומעלה בכל הערים הגדולות. עליות בולטות של למעלה מ- 20% אחוז נרשמו במספר ערים שבכפר סבא נרשמה העלייה הגדולה יותר ואחריה ברשימה ניצבות פתח תקוה עם עליה של 28.8 אחוזים, ירושלים עם עלייה של 26.8 אחוזים ותל אביב עם עליה של 21.9 אחוזים.

 

עוד הציגו בלמ"ס מחירים ממוצעים של עסקאות ב-16 הערים הגדולות בארץ. מהנתונים עולה כי פתח תקוה היא מהערים המובילות ברשימה זו עם מחיר ממוצע של 2.3 מיליון שקלים לדירה. מקדימות אותה ברשימה תל אביב עם 4.164 מיליון שקלים לדירה, כפר סבא עם 2.9 מיליון שקלים לדירה, ירושלים עם 2.7 מיליון לדירה ורמת גן עם 2.61 מיליון שקלים. לעומת זאת המחירים הממוצעים הנמוכים ביותר נרשמו בבאר שבע – 1,154.5 מיליון לדירה, חיפה – 1,342.4 ואשקלון – 1,427.7 מיליון שקלים בבמוצע לדירה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר