הדמיית מתחם ארגוב, אדריכל גיא מילוסלבסקי
הדמיית מתחם ארגוב, אדריכל גיא מילוסלבסקי

908 דירות חדשות: תוכנית התחדשות גדולה תעבור בקרוב למחוזית

במסגרת תוכנית מתחם ארגוב ייהרסו בנייני רכבת ותיקים בהם 240 דירות, הדירות החדשות ייבנו בתשעה בניינים בגבהים שונים. כל פרטי התוכנית בכתבה

פורסם בתאריך: 8.9.22 10:40

מתקדמים: הוועדה המקומית המליצה להפקדה את תוכנית ההתחדשות העירונית במתחם ארגוב בשכונת אחדות, התוכנית אמורה להיות מאושרת בימים הקרובים במקומית לאחר מספר תיקונים ולעבור לוועדה המחוזית שהיא הסמכות העליונה. את התוכנית מקדמת העירייה יחד עם מנהלת כרמים להתחדשות עירונית.

מתחם ארגוב ממוקם בצפון שכונת אחדות. שטח התכנית הוא כ-23 דונם והיא כוללת בתחומה את גן ארגוב. במסגרת התוכנית ייהרסו 10 מבני שיכון (רכבות) ישנים, בני 3 קומות ובהן 240 יח"ד ללא חנייה ובמצב הנדסי רעוע ובמקומם תיבנה שכונה חדשה בערוב שימושים, בה יהיו 908 יחידות דיור עם מרתפי חנייה תת קרקעיים, שייבנו בתשעה בניינים בגבהים שונים. במתחם החדש יהיו גם חללים ירוקים, מבני ציבור, שטחי מסחר ומשרדים. התוכנית כוללת גם פינוי אשפה במערכת פינוי פנאומטית ירוקה המקטינה את כמות תנועת רכבי פינוי אשפה בסביבה, שידרוג גן ארגוב והרחבת מערכות הכבישים ההיקפיים, כולל מדרכות רחבות ושבילי אופניים.

 

ראש העירייה, רמי גרינברג: "בשנים האחרונות העיר פתח תקוה נמצאת בתנופת התחדשות בכל התחומים ובמסגרת זו אנחנו מקדמים יחד עם מינהלת כרמים את ההתחדשות העירונית בשכונות הוותיקות – באופן מואץ ומושכל גם יחד. התחדשות עירונית היא כורח המציאות והיא זו שתאפשר לתושבי השכונות הוותיקות לשפר את איכות חייהן ולשנות את המרחב בו הם חיים לנעים, נוח ובטוח יותר. ההתחדשות העירונית באזור תאפשר גם קליטת תושבים חדשים ובכלל זה צעירים, עם דירות שמותאמות לצרכים שלהם. אני מודה לכל השותפים לקידום ההתחדשות במתחם ארגוב, התחדשות לה התושבים מייחלים שנים רבות. זו בשורה גדולה למי שגר במתחם הזה ולעיר כולה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר