הדמיית מגדל אימבר של קבוצת הרציג בפתח תקוה, פרויקט של בלנדר דריכלות ובינוי ערים, הדמיה - מבטים הדמיות
הדמיית מגדל אימבר של קבוצת הרציג בפתח תקוה, פרויקט של בלנדר דריכלות ובינוי ערים, הדמיה - מבטים הדמיות

40 קומות, 171 מטר: אושר במחוזית מגדל משרדים ומסחר ענק בפתח תקוה

תוכנית אימבר טאואר שאושרה במחוזית, מגדל חדשני ובו 37 קומות משרדים ושלוש קומות מסחר, המגדל יוקם בפארקטק במערב פתח תקוה

פורסם בתאריך: 12.9.22 08:28

המגדל הגבוה: תוכנית פרויקט אימבר טאואר של קבוצת הרציג נדל"ן, אושרה להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז מרכז. מדובר בתוספת משמעותית של שטחי מסחר ותעסוקה לפארקטק (קרית אריה) בפתח תקוה. המגדל בן 40 הקומות, יתנשא לגובה של 171 מטרים ועתיד להשתרע על שטח של 5.2 דונם. הוא יכיל סך של 40,000 מ"ר להשכרה בנוסף לארבע קומות חניה. 40 הקומות יחולקו לשלוש קומות ראשונות של תעסוקה ומסחר ולכ-37 קומות נוספות של משרדים במגוון גדלים.

המגדל, המקודם על ידי זרוע הנכסים המניבים בקבוצת הרציג נדל"ן, יוקם במערב פתח תקוה כחלק מאיזור התעשייה של העיר, ובצמוד לו תבנה העירייה פארק ירוק. המגדל תוכנן ועוצב באופן חדשני על ידי בלנדר אדריכלות ובינוי ערים, והוא מיועד לשכירות ארוכת טווח למגוון סוגים של חברות. המיקום האטרקטיבי בסמיכות לתחנת הרכבת קריית אריה ולקו המטרו העתיד להיבנות, כמו גם לקומות מסחר, יאפשר לעובדים גישה נוחה למקום העבודה ומענה לצרכיהם השונים.
בקבוצת הרציג נדל"ן מעריכים כי הקמת המגדל תחל בעוד כשנה, לאחר קבלת ההיתר, וכי עלויות ההקמה צפויות להגיע לכ-250 מיליון שקלים. צפי ההכנסות השנתיות משכירות עומד על 21 מיליון שקלים.

 

חיים אביטן, יו"ר קבוצת הרציג נדל"ן, אמר: "המגדל עתיד להיות בולט וחדשני בנוף העירוני, ויחזיק במפרט עשיר. המגדל עתיד להיבנות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ולהחזיק במערכות מתקדמות וחדשניות שיוכלו לספק מענה מיטבי למגוון העסקים שישכרו משרדים במקום".

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקוה: "פתח תקוה עוברת מהפכה בכל תחום ובפרט בתחום התחבורה. התב"עות החדשות שאנחנו מקדמים לאזורי התעסוקה והעסקים – בהם פארקטק, סגולה ורמת סיב, שדרוג תשתיות התחבורה, לרבות תחילת הפעילות של הקו האדום של הרכבת הקלה ושני קווי המטרו שנראים באופק – כל אלה יקפיצו את העיר שלנו קדימה. אני מברך את קבוצת הרציג נדל"ן, אשר זיהתה את הפוטנציאל בפארקטק ומרחיבה את פעילותה בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. נוטשת את פת

    עוד פקקים לפתח תקווה הפקוקה . בסוף אנשים ישתגעו בעיר הזאת. פקק אחד גדול עוד פרוייקט מיותר להעשיר את הקבלנים אני לא אגיע לאף משרד בפקקים האלה כאילו צריך עוד משרדים בעיר על כל צעד ושעל יש מגדל מגורים פקוק באם המושבות ההזויה יש פקקים כבר ביציאה מהחניון בניה ללא מחשבה עדר במכלאות. העיר נהרסת ע"י גרינברג

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר