נווה פארק, פתח תקווה, מתחם שלום אש, סטודיו סנפשוט, הדמיה
פתח תקווה, מתחם שלום אש, סטודיו סנפשוט, הדמיה

750 דירות חדשות בפרויקט התחדשות גדול: החלה הריסת המבנים. גם מחירי הדירות בפנים

יצא לדרך פרויקט הריסה ובנייה גדול שנושק מצדו האחד לנווה גן ומצדו השני למרכז העיר. הדירות החדשות ייבנו בחמישה מגדלים בני עשרות קומות על ידי קבוצת דמרי וקבוצת אופיר. בתמהיל: גם דירות קטנות החל מ-2.44 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 30.11.22 08:15

צעד משמעותי במימוש פרויקט הפינוי בינוי במתחם שלום אש: אתמול (שלישי) החלה הריסת חלק מהמבנים בפרויקט, ברחוב טבצ'ניק. מדובר בפרויקט גדול אש ייבנה סמוך לשכונת נווה גן מצדו האחד ולמרכז העיר מצדו השני.

במסגרת הפרויקט, של קבוצת דמרי וקבוצת אופיר, שמובל על ידי מינהל הנדסה והמינהלת להתחדשות עירונית – כרמים, יפונו 11 בניינים בהם 210 דירות שמונה חנויות, וייבנו 750 דירות בחמישה מגדלים בני 31 קומות. בשלב הראשון נהרסו מבני ציבור ופונו 44 דירות ובמקומן יוקמו 150 דירות חדשות במגדל בן 31 קומות. בהמשך יפונו וייהרסו 158 דירות נוספות. מדובר בחמישה מגדלי מגורים, שביניהם ייסללו שבילי מעבר להולכי רגל ואופניים המייצרים קשר בין רחוב אורלוב לבין שטח ציבורי שיוקם בסמוך ומוקם על שטח כולל של כ-81,750 מ"ר, על ציר הרכבת הקלה (הקו האדום) בסמוך לתחנת אורלוב שתחל לפעול בעוד כשלושה חודשים, לפי הצפי הנוכחי. את הפרויקט, בתכנון משרד רובננקו אדריכלים, ייצגו עוה״ד סיגל שפירא שהם קרן, הדר הוך ו-ויקה קבוב ממשרד ארנון, תדמור-לוי והוא לווה על ידי בנק דיסקונט.

הריסת מבנים במתחם שלום אש, רחוב טבצניק, צילום דוברות העירייה

הריסת מבנים במתחם שלום אש, רחוב טבצניק, צילום דוברות העירייה

המתחם מתפרס על שטח של כ-20 דונמים, וייבנה בהשקעה של כמיליארד שקלים. תמהיל הדירות הינו מגוון וכולל דירות בעלות 3-6 חדרים, כשלכל דירה מרפסת שמש מרווחת. הדירות משווקות במחיר של החל מ-2.54 מיליון שקל עבור דירות 4 חדרים בשטח של 102 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת והחל מ-2.94 מיליון שקל עבור דירות 5 חדרים בשטח של 122 מ"ר + 12.5 מ"ר מרפסת. הפרויקט כולל גם דירות קטנות בנות 3 חדרים בקומות 17 ומעלה בשטח של כ-81 מ"ר עם 12 מ"ר מרפסת, במחיר של החל מ- 2.44 מיליון שקל.

 

בטקס שנערך אתמול השתתפו ראש העירייה, רמי גרינברג, מנכ"ל קבוצת דמרי, יגאל דמרי , מנכ"ל קבוצת אופיר, שי אופיר, מהנדס העיר איציק אוז'לבו, ראש מנהלת כרמים להתחדשות העירונית בעיר, אדרכ' עינב עצמון ובהשתתפות בעלי הדירות הנרגשים.

גרינברג אמר: "ההתחדשות העירונית היא הכרחית, היא מעניקה ביטחון ובטיחות ואיכות חיים וזאת לצד פתרונות מסחר, מבני ציבור ותנועה. האזורים הוותיקים בעיר, הם לבה הפועם של פתח תקוה ואנחנו פועלים בכל האמצעים לשדרג ולחדש למען רווחת התושבים. מעבר לנראות, ההתחדשות העירונית תכניס אוכלוסיות נוספות לשכונות הוותיקות וישפרו את מעמדן בכל הפרמטרים. אנחנו נמשיך במגמה זו מתוך מטרה לפתח את פ"ת, לחזק את העיר והתושבים ולהבטיח להם מבנים בטוחים ואיכות חיים".

אמיר כהן, סמנכ"ל השיווק של חברת דמרי, אמר: "מדובר באחד הפרויקטים המשמעותיים ביותר בעיר, שכולל הריסה של 11 בניינים המטים ליפול שנבנו בשנות ה-50 וה-60. בזכות שיתוף פעולה פורה עם העירייה ועם דיירי המתחם, הצלחנו להגיע לשלב של הריסת בנייני הדירות הישנים והוצאתו לפועל של פרויקט חדש ומודרני לטובת דיירי המקום והעיר כולה. הגדלת מספר יחידות הדיור ומגוון הדירות יאפשרו מעבר אוכלוסיות איכותיות ומגוונות שיתרמו לחידוש וריענון השכונה ומרכז העיר . הדיירים שפינו את דירותיהם הישנות יחזרו להתגורר בדירות חדשות ומרווחות וייהנו מאיכות חיים גבוהה יותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר