הדמיית פרויקט נווה פארק של קבוצת דמרי בפתח תקוה, קרדיט סנאפצ'ט
הדמיית פרויקט נווה פארק של קבוצת דמרי בפתח תקוה, קרדיט סנאפצ'ט

דמרי נדל"ן מציגה את נווה פארק: מתחם המגורים הגדול והמתקדם בשכונת נווה גן המבוקשת, הכולל 5 מגדלי מגורים ופארק ירוק ומרווח

קבוצת דמרי, מחברות הבניה למגורים המובילות בישראל, קיבלה החלטה אמיצה: להיות גם היזם וגם הקבלן לספק ללקוחות אחריות אחת ובנייה איכותית. הפרויקט המסקרן של דמרי בשכונת נווה גן הוא הזדמנות להכיר את החברה וליהנות מיתרונותיה ויכולותיה

פורסם בתאריך: 13.12.22 16:55

מזה 33 שנה שקבוצת דמרי בונה את ישראל. מדובר באחת מחברות הבנייה למגורים הגדולות והמובילות בארץ, עם מוניטין מוכח של בנייה איכותית, שרות לקוחות אישי ואנושי ועשרות אלפי לקוחות מרוצים שמצאו את דירת חלומותיהם באחד הפרויקטים האיכותיים של הקבוצה.

בימים אלו החלה החברה בהקמה של פרויקט חדש ומבטיח בלב העיר פתח תקוה, בשותפות עם קבוצת אופיר התחדשות עירונית. פרויקט NAVE PARK, נווה פארק, ממוקם במפגש הרחובות טבצ'ניק ושלום אש בשכונת נווה גן המבוקשת, על ציר הקו האדום של הרכבת הקלה, ובמרחק הליכה מהקניון הגדול, מיקום נוח ואטרקטיבי.

בפרויקט, שמוקם במסגרת התחדשות עירונית, ייהרס מתחם בו 202 דירות ותיקות, וייבנה במקומו מתחם חדשני בן 750 דירות חדשות שייבנו בחמישה מגדלים, בני 31 קומות, עם תמהיל דירות מגוון של 3-6 חדרים ופנטהאוזים מרווחים. בלב המתחם יוקם פארק ירוק בשטח של כחמישה דונם לרווחת הדיירים ותושבי השכונה. הדירות, שייבנו בסטנדרט גבוה, כוללות מפרט טכני עשיר, חנייה ומחסן פרטי לכל דירה, לובי מפואר בעל חלל כפול וכן חדר כושר מאובזר וטרקלין דיירים.

לפרטים נוספים על פרויקט נווה פארק היכנסו כאן

"מדובר באחד הפרויקטים המשמעותיים ביותר בפתח תקוה", מסביר אמיר כהן, סמנכ"ל השיווק של דמרי. "הפרויקט כולל הריסה של 11 בניינים המטים ליפול שנבנו בשנות ה-50 וה-60 ובמקומם יבנה מתחם מתקדם ואיכותי. הפרויקט יוצא לפועל בזכות שיתוף פעולה פורה עם עיריית פתח תקוה ועם דיירי המתחם. ביחד הצלחנו להגיע לשלב של הריסת בנייני הדירות הישנים והוצאתו לפועל של פרויקט חדש ומודרני, לטובת דיירי המקום והעיר כולה. הגדלת מספר יחידות הדיור ומגוון הדירות הרחב יאפשרו מעבר אוכלוסיות איכותיות ומגוונות שיתרמו לחידוש וריענון השכונה ומרכז העיר. הדיירים שפינו את דירותיהם הישנות יחזרו להתגורר בדירות חדשות ומרווחות וייהנו מאיכות חיים גבוהה יותר".

הדמיית פרויקט נווה פארק של קבוצת דמרי בפתח תקוה, קרדיט סנאפצ'ט

הדמיית פרויקט נווה פארק של קבוצת דמרי בפתח תקוה, קרדיט סנאפצ'ט

כהן מסביר שלא היה לראשי החברה אף ספק קל לגבי הבחירה בפתח תקוה: "דמרי מאמינה בעיר ורואה פוטנציאל גבוה בהמשך התפתחותה. העיר נהנית ממיקומה הגיאוגרפי, התפתחות אזורי תעסוקה ומנגישות גבוהה לתל אביב והמרכז. העיר חווה בשנים אחרונות השקעה מסיבית בתשתיות שהופכות אותה לאטרקטיבית מאוד. לצד זה, העירייה בעיר מקדמת את ריענון השכונות הישנות ומרכז העיר בפרט במסגרת של התחדשות עירונית וזה מבטיח לעיר המשך התפתחות וביקוש מצד קהלים רבים ומגוונים".

קבוצת דמרי נוסדה בשנת 1989 על ידי יגאל דמרי ומנוהלת על ידו מאז ועד היום. בשנת 2004 היא הונפקה בבורסה והפכה לחברה ציבורית, וניירות הערך שלה נסחרים בבורסה לניירות ערך בתל אביב. הבעלים, יגאל דמרי, הוא איש של חזון, ויודע לזהות הזדמנויות ולהגדיר מטרות. בתחילת הדרך מדובר היה בחברה פריפריאלית שמשרדיה היו ממוקמים בנתיבות, אך במהלך הדשנים התפתחה לחברה מובילה בתחום הנדל"ן שבונה פרויקטים בכל הארץ. כיום מתמחה החברה בתכנון ובניית שכונות מגורים, מסחר, משרדים ותיירות ומעסיקה צוות מקצועי של אדריכלים, מהנדסים, מנהלי פרויקטים ומנהלי ביצוע. זאת לצד אנשי שיווק ומכירות, צוותי שירות לקוחות וצוותי בדק בית מיומנים. החברה בעלת הסכמה לתקן ISO9002 ומחויבת לשיטות בנייה חדישות וברמה ובתקנים הגבוהים ביותר. "אנחנו מיישמים בכל הפרויקטים של דמרי את עקרונות הבנייה והפיתוח באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ולפי תקן ISO 9002", מסביר כהן. "יש לנו צוות מקצועי וגדול ואנחנו עושים הכל על מנת לשמור על בטיחותם ולהעניק גם להם וגם ללקוחות שלנו את השירות הטוב שיש. אנחנו רואים בבטיחות העבודה ערך עליון ומשקיעים משאבים רבים כדי לעמוד בתקנים המחמירים ביותר".

הדמיית פרויקט נווה פארק של קבוצת דמרי בפתח תקוה, קרדיט סנאפצ'ט

הדמיית פרויקט נווה פארק של קבוצת דמרי בפתח תקוה, קרדיט סנאפצ'ט

מה מבדיל אתכם מחברות אחרות?
"הייחודיות של דמרי מתבטאת בכך שהיא בונה בעצמה. קיבלנו החלטה אמיצה, לבנות את כל הפרויקטים בעצמנו, בדרך זו אנו מעניקים ללקוחות שלנו כתובת אחת לכל אורך התהליך. אנחנו לוקחים אחריות על איכות הבנייה והשירות, מה שמעניק ללקוחות שקט, ביטחון וחווית מגורים איכותית ומתקדמת. כי כשגם היזם וגם הקבלן שניהם דמרי, אפשר ללכת לישון בהרגשה בטוחה שהבנייה תתקדם כמו שצריך ובאיכות טובה".

קבוצת דמרי עובדת בפריסה ארצית ובימים אלה יש לה 18 פרויקטים פעילים מדימונה בדרום, דרך אשקלון, גבעתיים, תל אביב, פתח תקוה ועד קריית ביאליק בצפון. "החברה רואה בתחום ההתחדשות העירונית מנוע צמיחה מרכזי שיאפשר לה המשך התפתחות בשנים הבאות", מוסיף כהן. "למעלה מעשור אנחנו פעילים בתחום ההתחדשות העירונית. מדובר באחד התחומים המתפתחים והמורכבים ביותר, המחייב מומחיות והבנה של תהליכים תכנוניים, משפטיים, הנדסיים וחברתיים. זהו תהליך חברתי מבורך, שמאפשר למשפחות רבות להגשים חלום לבית חדש שישפר את רמת החיים והביטחון הכלכלי שלהם. לפעמים מדובר במשפחות שללא הפרויקטים של ההתחדשות העירונית, היו ממשיכות לגור בבניינים ישנים שלא בטוח לגור בהם".

הדמיית פרויקט נווה פארק של קבוצת דמרי בפתח תקוה, קרדיט סנאפצ'ט

הדמיית פרויקט נווה פארק של קבוצת דמרי בפתח תקוה, קרדיט סנאפצ'ט

כהן מדגיש שעיסוק בתחום ההתחדשות העירונית מחייב הבנה שהעבודה וההתנהלות נעשים מול אנשים, ומסביר: "יש פה פן אמוציונלי, הנכס החשוב ביותר מבחינתם זה הבית שלהם, המקום בו צברו חוויות וזיכרונות לאורך השנים ופתאום זה הופך לאתר בנייה וזה לא פשוט להם. ולכן אנחנו מתחייבים לעשות הכל על מנת שהם יקבלו את השרות והליווי הטוב והמקצועי ביותר".

כיום מחזיקה קבוצת דמרי בקרקע לבניית כ-29,000 יחיגדות דיור, מתוכן 2,852 נמצאות בתהליך בנייה, כ-2,113 בתהליכי תכנון מתקדמים ועתודות קרקע לכ-11,645 יחידות דיור. זאת לצד פרויקטים במסלול התחדשות עירונית ותמ"א 38.

כמו כן, משנת 2006, בנוסף לפעילות בישראל, פעילה החברה גם בחו"ל ולאורך השנים רכשה קרקעות בצ'כיה לבניית כ-150 יחידות דיור וברומניה בהיקף של כ-5,000 יחידות דיור. בנוסף, החברה החלה בהקמה של מבנה מסחר ומשרדים בשטח של כ- 7,160 מ"ר.

פרטי התקשרות:

לאתר החברה היכנסו כאן בקישור https://www.dimri.co.il/

טל: 3231* / 0542529170

לפרטים נוספים על פרויקט נווה פארק היכנסו כאן

אימייל – [email protected]


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר