לוגו, לנדסמן
לנדסמן

בכמה נמכרה דירת חמישה חדרים בכפר גנים? קבלו את העסקאות הבולטות והנכסים החמים של לנדסמן

שני פרויקטים אטרקטיביים במרכז השקט, דירה ברחוב יעל רום, דירה בנווה דקלים ועוד: מוכרים או קונים? קבלו את העסקאות הבולטות והנכסים החמים של לנדסמן. כל הפרטים והמחירים בכתבה

פורסם בתאריך: 12.2.23 14:52

מוכרים נכס? מחפשים נכס לקנייה? כדאי שתכירו את Landsman, סוכנות הנדל"ן הצומחת בישראל. בסוכנות המובילה מספקים מעטפת מלאה למוכרי ורוכשי נכסים, ומחזיקים במאגר של למעלה מ-200 נכסים בבלעדיות ולמעלה מ-50 דירות בפרויקטים חדשים מקבלן. Landsman מורכבת מסוכני הנדל"ן הטובים בענף, בניהולו של רון לנדסמן, מהמשפיעים בתחום הנדל"ן בישראל. ההצלחה של לנדסמן נובעת משיטה מנצחת, חזון, ערכי ליבה וגיבוי של משרד גדול יציב וחזק. למשרד ניסיון רב בתחום, שאיפה מתמדת לצמוח ולהתפתח, יכולת פתרון בעיות סבוכות ומחויבות עזה להצלחה!

בנושאים של הערכת שווי נכס וייעוץ בכל הקשור לתחום הנדל"ן, ניתן ומומלץ ליצור קשר עם לנדסמן בדרכים הבאות:

טלפון: 050-990-4056
מייל: [email protected]
אתר החברה: www.landsman.co
כתובת המשרדים: המגשימים 6, פתח תקווה

אלו העסקאות הבולטות שביצעו ב- Landsman בתקופה האחרונה:

לנדסמן נדל"ן, דירה ביעל רום צלם אייל לוין

לנדסמן, דירה ביעל רום צלם אייל לוין

נמכרה: דירת 4 חדרים ביעל רום בשכונת אם המושבות החדשה, 100 מ"ר, קומה 10, מעלית, חניה, מרפסת שמש 12 מ"ר, ממ"ד, מחסן, נוף פתוח. נמכרה ב-2.86 מיליון שקלים על ידי צוות גיא רחמים, נתנאל חסדאי ולי אטדגי מהמשרד של רון לנדסמן. המחיר המבוקש היה 2.99 מיליון והדירה הייתה חודשיים בשוק.

דירה ביד לבנים צלם אבי עוזיאל

לנדסמן, דירה ברחוב יד לבנים, צילום אבי עוזיאל

נמכרה: דירת 5 חדרים ברחוב יד לבנים בשכונת כפר גנים, 134 מ"ר, קומה 3, מעלית, 2 חניות. נמכרה ב-2.41 מיליון שקלים על ידי צוות ג'ולי דוד מהמשרד של רון לנדסמן. המחיר המבוקש היה 2.5 מיליון והדירה הייתה 5 חודשים בשוק.

לנדסמן נדל"ן, דירה ברחוב עזריאלי צלם אביב נכסים

לנדסמן, דירה ברחוב עזריאלי צלם אביב נכסים

נמכרה: דירת 5 חדרים ברחוב עזריאל בשכונת נווה דקלים, קומה 1, מרפסת שמש 39 מ"ר, מעלית, 2 חניות, מחסן. נמכרה ב-3.015 מיליון שקלים על ידי צוות גיא רחמים מהמשרד של רון לנדסמן. המחיר המבוקש היה 3.099 מיליון והדירה הייתה בשוק 5 חודשים.

אלו הנכסים החמים לשיווק של Landsman:

לנדסמן נדל"ן, הדמיית הפרויקט ברחוב ילין, גריין הדמיות

לנדסמן, הדמיית הפרויקט ברחוב ילין, גריין הדמיות

ברחוב ילין אבינועם 17 במרכז השקט של פתח תקוה. 10 דירות בפרויקט, דירות גן / פנטהאוזים / דירות 3.5-4 חדרים חדשות מהקבלן. מפרט טכני גבוה, דירות מרווחות, קומות 4-6. מזגנים בכל דירה, מטבח מעוצב, כלים סניטרים ברמה גבוהה, חניה לכל דירה, מרפסות שמש מפנקות, 3 כיווני אוויר, קירבה למרכזי קניות וליציאה מהעיר, ליווי מלא לפרויקט. המחיר: החל מ-2.190 מיליון שקלים. לפרטים: צוות ניק ששגוב מהמשרד של רון לנדסמן, טלפון: 050-990-4056.

לנדסמן נדל"ן, הדמיית הפרויקט בסלנט

לנדסמן, הדמיית הפרויקט בסלנט

פרויקט בסלנט 68 במרכז השקט של פתח תקוה, 9 דירות, 4 דירות של 4 חדרים, 2 דירות של 5 חדרים, 2 פנטהאוזים, דירת גן של 5 חדרים. כל הדירות בקומה ה-5 עם מרפסת שמש סוכה. צפי סיום שנה. ליווי בנקאי מלא של בנק מזרחי. המחיר: החל מ-2.3 מיליון שקלים. לפרטים: צוות ניק ששגוב מהמשרד של רון לנדסמן בטלפון 050-990-4056

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר