הדמיית תוכנית סירקין, באדיבות רמ"י
הדמיית תוכנית סירקין, באדיבות רמ"י

חברת י.ח דמרי זכתה במכרז לבניית פרויקט להשכרה ארוכת טווח בסירקין

החברה תקים 339 יחידות דיור, כאשר 50% מהדירות יושכרו במסגרת שכר דירה מפוקח לזכאים ו-50% מהדירות יהיו מיועדות לשכירות בשוק החופשי. כמו כן תקים החברה שטחי מסחר ותעסוקה, ספורט ונופש, מבני ציבור ועוד

פורסם בתאריך: 12.2.23 14:18

חברת י.ח דמרי דיווחה על זכייה ראשונה במכרז של דירה להשכיר שפרסמה רמ"י, עבור פרויקט מגורים להשכרה ארוכת טווח בשכונת סירקין בפתח תקוה. במסגרת המכרז, תקים דמרי 339 יחידות דיור, כאשר 50% מהדירות יושכרו במסגרת שכר דירה מפוקח לזכאים ו-50% מהדירות יהיו מיועדות לשכירות בשוק החופשי. כמו כן, תקים החברה במסגרת הפרויקט, שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-1,850 מ"ר וכן שטחי ספורט ונופש, מבני ציבור ועוד.

עבור הזכייה במתחם, תשלם החברה סך של כ-68.8 מיליון שקל בתוספת מע"מ, וכן הוצאות פיתוח בסך של כ-37.7 מיליון שקל. החברה מעריכה כי היקף ההשקעה הצפוי בפרויקט לאחר רכישת הקרקע, עומד על כ-356 מיליון שקל , החברה פועלת לקידום התכנון והוצאתו של הפרויקט לביצוע במהלך 2024. על פי תנאי המכרז, בתום תקופת ההשכרה החברה רשאית למכור את זכויותיה במתחם.

המכרז בו זכתה דמרי הינו חלק מפרויקט נרחב של החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה, דירה להשכיר, בשטח מחנה סירקין, אשר פונה מבסיסי צה"ל לפני כשנה. במקום תוקם שכונה חדשה של אלפי יחידות דיור, בהן 741 יח"ד להשכרה ארוכת טווח.

 

 

יגאל דמרי, בעלי חברת י.ח דמרי, אמר: "זהו הפרויקט הראשון של החברה במסגרת מכרז של דירה להשכיר ואנו מצפים לצאת לדרך בהקדם. לחברה מאות יחידות נוספות להשכרה ברחבי ישראל. החברה רואה ערך רב בפרוייקטי שכירות ארוכת טווח אשר מסייעים לזוגות צעירים ולמשפחות בפתרון דיור איכותי ויציב לאורך זמן. אנחנו ממשיכים להרחיב את פעילותנו ולהגדיל את מלאי הדירות בכל הארץ, כולל באזורי הביקוש".

י.ח. דמרי, שבשליטת יגאל דמרי, פועלת בישראל החל משנת 1989 ועוסקת בתכנון וביצוע פרויקטים למגורים ברחבי הארץ וכן עוסקת בייזום פרויקטים למסחר ומלונאות. בנוסף, מחזיקה החברה במספר נכסים מניבים בישראל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר