לוגו, לנדסמן
לנדסמן

דירת גג עם שלוש יחידות, פנטהאוז במפלס אחד, ודירות נוספות: קבלו את הנכסים החמים של לנדסמן

מה המחיר המבוקש עבור בית דו משפחתי שלושה מפלסים ברמת ורבר? ומה המחיר המבוקש עבור דירה בבניין שלפני פינוי בינוי? כל הפרטים והמחירים על הנכסים הבולטים של לנדסמן

פורסם בתאריך: 1.3.23 11:48

מוכרים נכס? מחפשים נכס לקנייה? כדאי שתכירו אתLandsman, סוכנות הנדל"ן הצומחת בישראל. בסוכנות המובילה מספקים מעטפת מלאה למוכרי ורוכשי נכסים, ומחזיקים במאגר של למעלה מ-200 נכסים בבלעדיות ולמעלה מ-50 דירות בפרויקטים חדשים מקבלן. Landsman מורכבת מסוכני הנדל"ן הטובים בענף, בניהולו של רון לנדסמן, מהמשפיעים בתחום הנדל"ן בישראל. ההצלחה של לנדסמן נובעת משיטה מנצחת, חזון, ערכי ליבה וגיבוי של משרד גדול יציב וחזק. למשרד ניסיון רב בתחום, שאיפה מתמדת לצמוח ולהתפתח, יכולת פתרון בעיות סבוכות ומחויבות עזה להצלחה!

בנושאים של הערכת שווי נכס וייעוץ בכל הקשור לתחום הנדל"ן, ניתן ליצור עמנו קשר:

טלפון: 050-990-4056
מייל: [email protected]
אתר: www.landsman.co

משרדים: המגשימים 6, פתח-תקווה

אלו הנכסים החמים למכירה של Landsman:

הדירה ברחוב גוטמן, צילום אבי עוזיאל

הדירה ברחוב גוטמן, צילום אבי עוזיאל

דירת 5 חדרים ברחוב גוטמן בלב העיר, 130 מ"ר, קומה 1, מעלית, חניה בטאבו, יחידת הורים, ממ"ד, מחסן, מרפסת 20 מ"ר, מתוכננת אדריכלית. מחיר מבוקש: 2.690 מיליון. לפרטים ניתן לפנות ללבנת מה טוב מצוות ג'ולי דוד מהמשרד של רון לנדסמן.

בית דו משפחתי ברחוב השושנים, צילום בן אסרף

בית דו משפחתי ברחוב השושנים, צילום בן אסרף

בית דו משפחתי 5 חדרים ברחוב השושנים ברמת ורבר, 348 מ"ר, 182 מ"ר בנוי, 3 מפלסים, חניה. מחיר מבוקש: 5.1 מיליון. לפרטים ניתן לפנות לנאור עמר ויוסף קריספין מהמשרד של רון לנדסמן.

הדירה ברחוב וולפסון, צילום אייל לוין פינגווין צלמים

הדירה ברחוב וולפסון, צילום אייל לוין פינגווין צלמים

דירת גג עם 3 יחידות ברחוב וולפסון בשכונת עין גנים. בכל יחידה שירותים, מקלחת ומטבחון (יחידה אחת עם שני חדרים ושתי יחידות עם חדר). 94 מ"ר, קומות 4+5, 3 מרפסות שמש, מעלית, חניה מקורה, מצוינת להשקעה/מגורים/קליניקה. מחיר מבוקש: 2.545 מיליון. לפרטים ניתן לפנות לתום שביט ויוסף קריספין מהמשרד של רון לנדסמן.

הדירה ברחוב רוטשילד, צילום בן אסרף

הדירה ברחוב רוטשילד, צילום בן אסרף

דירת 3 חדרים ברחוב רוטשילד במרכז השקט, 95 מ"ר, קומה 1 (מתוך 3), משופצת, 3 כיווני אוויר שנותנים אור מדהים לדירה. בניין מיועד לפינוי בינוי. אחרי הפינוי בינוי תהיה תוספת של 16 מ"ר לדירה וכן מרפסת שמש של כ-12 מ"ר, מעלית, חנייה בטאבו, מחסן בטאבו + שובר של כ-25,000 שקלים לקניית מוצרי חשמל. מחיר מבוקש: 2.1 מיליון. לפרטים ניתן לפנות לעידו גירד מהמשרד של רון לנדסמן.

הדירה ברחוב קפלן, צילום בן אסרף

הדירה ברחוב קפלן, צילום בן אסרף

פנטהאוז, 5.5 חדרים ברחוב קפלן ברמת ורבר, 150 מ"ר בנוי על מפלס אחד, קומה 9, מרפסת 50 מ"ר, מעלית, חניה מקורה בטאבו, מחסן במרפסת, מרפסת שמש 7.5 מ"ר. מחיר מבוקש: 4.590 מיליון. לפרטים ניתן לפנות לצוות אמיר בוסקילה מהמשרד של רון לנדסמן.

פרטים לכל עסקאות המכירה בטלפון: 050-990-4056

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר