לוגו, לנדסמן
לנדסמן

מה המחיר המבוקש עבור דירת 59 מ"ר בפתח תקוה? הנכסים החמים והעסקאות הבולטות של לנדסמן

וגם: בכמה נמכרה דירה בפרויקט בבנייה ובכמה נמכרה דירת 106 מ"ר ברחוב רוטשילד? כל הפרטים והמחירים על הנכסים שבשיווק ועל העסקאות האחרונות של לנדסמן

פורסם בתאריך: 9.4.23 15:02

מוכרים נכס? מחפשים נכס לקנייה? כדאי שתכירו אתLandsman, סוכנות הנדל"ן הצומחת בישראל. בסוכנות המובילה מספקים מעטפת מלאה למוכרי ורוכשי נכסים, ומחזיקים במאגר של למעלה מ-200 נכסים בבלעדיות ולמעלה מ-50 דירות בפרויקטים חדשים מקבלן. Landsman מורכבת מסוכני הנדל"ן הטובים בענף, בניהולו של רון לנדסמן, מהמשפיעים בתחום הנדל"ן בישראל. ההצלחה של לנדסמן נובעת משיטה מנצחת, חזון, ערכי ליבה וגיבוי של משרד גדול יציב וחזק. למשרד ניסיון רב בתחום, שאיפה מתמדת לצמוח ולהתפתח, יכולת פתרון בעיות סבוכות ומחויבות עזה להצלחה!

בנושאים של הערכת שווי נכס וייעוץ בכל הקשור לתחום הנדל"ן, ניתן ליצור עמנו קשר:

טלפון: 050-990-4056
מייל: [email protected]
משרדים: המגשימים 6, פתח-תקווה

אלו הנכסים החמים למכירה של Landsman:

הדירה ברחוב אהרונוביץ', צילום גל אבוטבול

הדירה ברחוב אהרונוביץ', צילום גל אבוטבול

למכירה דירת 4 חדרים ברחוב אהרונוביץ 11 בשכונת קריית חזני. 95 מ"ר, מרפסת שמש 12 מ"ר, קומה 4, יחידת מתבגר, ממ"ד, מעלית, חניה בטאבו. מחיר מבוקש: 2,485,000 שקלים. לפרטים ניתן לפנות לשחר זר מהמשרד של רון לנדסמן.

הדירה ברחוב פרישמן, צילום איתי מרדכי

הדירה ברחוב פרישמן, צילום איתי מרדכי

למכירה דירת 3 חדרים ברחוב פרישמן בשכונת המרכז. 59 מ"ר, קומה שלישית ואחרונה, בתהליך פינוי בינוי, משופצת ומושקעת, ללא חניה, ללא מעלית. מחיר מבוקש: 1,690,000 שקלים. לפרטים ניתן לפנות לתום שביט מהמשרד של רון לנדסמן.

הדירה ברחוב הרב הרצוג בבת ים, צילום אייל לוין מפינגווין צלמים

הדירה ברחוב הרב הרצוג בבת ים, צילום אייל לוין מפינגווין צלמים

למכירה דירת 2 חדרים ברחוב הרב הרצוג 20 בלב העיר בת ים. 70 מ"ר, קומה שנייה מתוך שתיים, מרפסת סגורה, חדר שרות, ללא מעלית, ללא חניה. חתומים לפינוי בינוי. מחיר מבוקש: 1,790,000 שקלים. לפרטים ניתן לפנות לנאוה בר אושר מהמשרד של רון לנדסמן.

לפרטים על כל עסקאות המכירה – טלפון: 050-990-4056

אלו העסקאות הבולטות שביצעו ב- Landsman בתקופה האחרונה:

תכנית הדירה בפרויקט ברחוב ילין אבינועם 17 איבגי קרמן אדריכלות

תכנית הדירה בפרויקט ברחוב ילין אבינועם 17 איבגי קרמן אדריכלות

נמכרה דירת 4 חדרים בפרויקט ילין אבינועם 17 בפתח תקוה, פרויקט בבנייה. 94 מ"ר, מרפסת שמש 12 מ"ר, קומה 4, חניה, מעלית, ממ"ד. הדירה הייתה בשיווק כחצי שנה, נמכרה בעסקת דו"צ – משרד לנדסמן ייצג גם את הקונה וגם את המוכר. המחיר המבוקש היה 2,300,000 מיליון, הדירה נמכרה ב-2,280,000 שקלים על ידי ניק ששגוב מהמשרד של רון לנדסמן.

הדירה ברחוב רוטשילד, צילום אייל לוין מפינגווין צלמים

הדירה ברחוב רוטשילד, צילום אייל לוין מפינגווין צלמים

נמכרה דירת 4 חדרים ברחוב רוטשילד בפתח תקוה. 106 מ"ר, קומה 3, חניה ומעלית. הדירה הייתה בשיווק ארבעה חודשים. המחיר המבוקש היה 2,290,000 שקלים. נמכרה ב-2,150,000 שקלים. ייצגה את הקונה ציפי אביטן מצוות ניק ששגוב מהמשרד של רון לנדסמן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר