לוגו, לנדסמן
לנדסמן

בכמה נמכרה דירת 5.5 חדרים בכפר גנים ב'? הנכסים החמים והעסקאות הבולטות של לנדסמן

וגם: מה המחיר המבוקש עבור משרד במגדלי ב.ס.ר ומה המחיר המבוקש עבור דירת 97 מ"ר בשכונת עין גנים? קבלו את הנכסים החמים בשיווק של לנדסמן וגם שתי עסקאות בולטות

פורסם בתאריך: 9.5.23 13:52

מוכרים נכס? מחפשים נכס לקנייה? כדאי שתכירו אתLandsman, סוכנות הנדל"ן הצומחת בישראל. בסוכנות המובילה מספקים מעטפת מלאה למוכרי ורוכשי נכסים, ומחזיקים במאגר של למעלה מ-200 נכסים בבלעדיות ולמעלה מ-50 דירות בפרויקטים חדשים מקבלן. Landsman מורכבת מסוכני הנדל"ן הטובים בענף, בניהולו של רון לנדסמן, מהמשפיעים בתחום הנדל"ן בישראל. ההצלחה של לנדסמן נובעת משיטה מנצחת, חזון, ערכי ליבה וגיבוי של משרד גדול יציב וחזק. למשרד ניסיון רב בתחום, שאיפה מתמדת לצמוח ולהתפתח, יכולת פתרון בעיות סבוכות ומחויבות עזה להצלחה!

בנושאים של הערכת שווי נכס וייעוץ בכל הקשור לתחום הנדל"ן, ניתן ליצור עמנו קשר:

טלפון: 050-990-4056
מייל: [email protected]
משרדים: המגשימים 6, פתח-תקווה

אלו הנכסים החמים למכירה של Landsman:

משרד במגדלי B.S.R צילום ארתור אדריי

משרד במגדלי B.S.R צילום ארתור אדריי

למכירה משרד במגדלי B.S.R פתח תקוה, בניין Y קומה 16, 131 מ"ר ברוטו, 12 מ"ר מרפסת, נוף פתוח (דרום), מעלית, חניה אחת, רמת גימור (מעטפת). מחיר מבוקש: 2.082 מיליון. לפרטים ניתן לפנות לארתור אדריי מהמשרד של רון לנדסמן.

הדירה ברחוב א. ד. גורדון צילום חברת לנדסמן

הדירה ברחוב א. ד. גורדון צילום חברת לנדסמן

למכירה דירת 4.5 חדרים ברחוב א.ד. גורדון בשכונת עין גנים, 97 מ"ר, קומה 1, מעלית, חניה בטאבו, ממ"ד, 3 כיווני אוויר, מרפסת שמש . מחיר מבוקש: 2.25 מיליון. לפרטים ניתן לפנות לעידו ג'ירד מהמשרד של רון לנדסמן.

הדירה ברחוב איכילוב צילום אביב נכסים

הדירה ברחוב איכילוב צילום אביב נכסים

למכירה דירת 3 חדרים ברחוב איכילוב בלב המושבה, 80 מ"ר בטאבו, קומה 3, בלי מעלית, בלי חניה, מיועדת להתחדשות עירונית. מחיר מבוקש: 1.75 מיליון. לפרטים ניתן לפנות ללי אטדגי מהמשרד של רון לנדסמן.

לפרטים בכל העסקאות בטלפון: 050-990-4056

אלה העסקאות הבולטות שביצעו ב- Landsman בתקופה האחרונה:

הדירה ברחוב שטמפפר צילום אייל לוין מפינגווין צלמים

הדירה ברחוב שטמפפר צילום אייל לוין מפינגווין צלמים

נמכרה דירת 2.5 חדרים ברחוב שטמפפר בלב המושבה, 58 מ"ר, קומה 3, בלי מעלית, בלי חניה. נמכרה ב-1.59 מיליון על ידי בר דיאמנט מצוות גיא רחמים מהמשרד של רון לנדסמן, כשהצד הרוכש יוצג על ידי אור אליאס מצוות גיא רחמים שגם הוא מהמשרד. המחיר המבוקש היה 1.65 מיליון והדירה הייתה חודש בשוק.

הדירה ברחוב בן צבי צילום אייל לוין מפינגווין צלמים

הדירה ברחוב בן צבי צילום אייל לוין מפינגווין צלמים

נמכרה דירת 5.5 חדרים בפרויקט מרום נוה ברחוב בן צבי בכפר גנים ב', 127 מ"ר, קומה 12, מעלית, 2 חניות. נמכרה ב-2.93 מיליון על ידי תום שביט וצוות נאור עמר מהמשרד של רון לנדסמן, כשהצד הרוכש יוצג על ידי אור אליאס מצוות גיא רחמים שגם הוא מהמשרד. המחיר המבוקש היה 2,999,995 והדירה הייתה בשוק ארבעה חודשים.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר