לוגו, לנדסמן
לנדסמן

בכמה נמכר בית דו משפחתי עם חצר גדולה בפתח תקוה? העסקאות הבולטות שביצעו בלנדסמן

וגם: בכמה נמכרה דירת 5.5 חדרים בעין גנים וכמה זמן הייתה בשיווק דירת חמישה חדרים בקרול? כל הפרטים על העסקאות הבולטות של לנדסמן

פורסם בתאריך: 23.5.23 12:55

מוכרים נכס? מחפשים נכס לקנייה? כדאי שתכירו אתLandsman, סוכנות הנדל"ן הצומחת בישראל. בסוכנות המובילה מספקים מעטפת מלאה למוכרי ורוכשי נכסים, ומחזיקים במאגר של
למעלה מ-200 נכסים בבלעדיות ולמעלה מ-50 דירות בפרויקטים חדשים מקבלן. Landsman מורכבת מסוכני הנדל"ן הטובים בענף, בניהולו של רון לנדסמן, מהמשפיעים בתחום הנדל"ן בישראל. ההצלחה של לנדסמן נובעת משיטה מנצחת, חזון, ערכי ליבה וגיבוי של משרד גדול יציב וחזק. למשרד ניסיון רב בתחום, שאיפה מתמדת לצמוח ולהתפתח, יכולת פתרון בעיות סבוכות ומחויבות עזה להצלחה!

בנושאים של הערכת שווי נכס וייעוץ בכל הקשור לתחום הנדל"ן, ניתן ליצור עמנו קשר:

טלפון: 050-990-4056
מייל: [email protected]
משרדים: המגשימים 6, פתח-תקווה

אלה העסקאות הבולטות שביצעו ב- Landsman בתקופה האחרונה:

הדירה באיכילוב צילום אביב צילום נכסים

הדירה באיכילוב צילום אביב צילום נכסים

נמכרה דירת 3 חדרים ברחוב איכילוב בלב המושבה, 80 מ"ר, קומה 3, בלי מעלית, בלי חניה, מיועדת להתחדשות עירונית. נמכרה ב-1.71 מיליון על ידי לי אטדגי מצוות לי אטדגי מהמשרד של רון לנדסמן. המחיר המבוקש היה 1.75 מיליון והדירה הייתה 9 ימים בשוק.

דו משפחתי בשושנים צילום חברת לנדסמן

דו משפחתי בשושנים צילום חברת לנדסמן

נמכר דו משפחתי 5 חדרים ברחוב השושנים בנווה גנים/בר יהודה, 375 מ"ר, 3 מפלסים, חניה. נמכר ב-4.815 מיליון כאשר שני הצדדים היו מיוצגים על ידי צוות נאור עמר מהמשרד של רון לנדסמן. המחיר המבוקש היה 5.1 מיליון והדו היה 5 חודשים בשוק.

הדירה ברוטשילד. צילום חברת לנדסמן

הדירה ברוטשילד. צילום חברת לנדסמן

נמכרה דירת 4.5 חדרים ברחוב רוטשילד במרכז השקט, 90 מ"ר, קומה 5, 3 כיווני אוויר, מעלית, חניה משותפת, משופצת מהיסוד. נמכרה ב-2.34 מיליון על ידי ניק ששגוב מצוות ניק ששגוב וארתור אדריי מהמשרד של רון לנדסמן. המחיר המבוקש היה 2.222 מיליון והדירה הייתה 7 חודשים בשוק.

הדירה בבייליס. צילום אייל לוין מפינגווין צלמים

הדירה בבייליס. צילום אייל לוין מפינגווין צלמים

נמכרה דירת 5 חדרים ברחוב בייליס בקרול, 102 מ"ר, קומה 2, מעלית, חניה בטאבו. נמכרה ב-2.28 מיליון על ידי יובל פקץ צוות יובל ושגיא מהמשרד של רון לנדסמן. המחיר המבוקש היה 2.35 מיליון והדירה הייתה 4 חודשים בשוק.

הדירה בישראל ישעיהו. צילום אייל לוין מפינגווין צלמים

הדירה בישראל ישעיהו. צילום אייל לוין מפינגווין צלמים

נמכרה דירת 5.5 חדרים בישראל ישעיהו בעין גנים, 128 מ"ר, קומה 2, מעלית, חניה, ממ"ד, 2 מרפסות שמש. נמכרה ב-2.7 מיליון על ידי בר דיאמנט מצוות גיא רחמים מהמשרד של רון לנדסמן. המחיר המבוקש היה 2.79 מיליון והדירה הייתה 3 חודשים בשוק.

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר