הדירה ברחוב הצוערים צילום יניב כהן
הדירה ברחוב הצוערים צילום יניב כהן

מה המחיר עבור דירת 4 חדרים משופצת ברמת ורבר על התוואי של הרכבת הקלה? הנכסים החמים של קבוצת אינפיניטי

וגם: מה המחיר המבוקש עבור פנינת השבחה אמיתית בפתח תקוה? קבלו את הנכסים החמים שבשיווק ואת כל הפרטים על ההטבה המיוחדת ללקוחות המשרד

פורסם בתאריך: 23.8.23 16:06

תקופה מאתגרת עוברת על שוק הנדל"ן. הריבית עלתה כבר מספר פעמים ולכן החזרי משכנתא עלו בצורה משמעותית, מה שמביא משפחות רבות ובעיקר זוגות צעירים לחשב מסלול מחדש. גורמים רבים בשוק הנדל"ן מצביעים על האטה גדולה ועל ירידת ביקושים. משפחות שתכננו לרכוש דירה שואלות את עצמן האם זה נכון לקנות עכשיו. הדברים נכונים לגבי זוגות צעירים ולגבי משפרי דיור. לפי הנתונים הארציים, כמות העסקאות ירדה בצורה דרסטית.

מי שצריכים להתאים את עצמם למצב החדש ולהלך הרוח בקרב רוכשי דירות פוטנציאליים הם משרדי הנדל"ן. בקבוצת אינפיניטי חושבים מחוץ לקופסה ומתאימים את עצמם למצב השוק ולצרכי הלקוחות. "ברגע שהבנו שהקונה הממוצע צריך הכוונה", מספרת אלינה גוץ ממשרד אינפיניטי לב המרכז, "יצרנו קשר עם כמה יועצי משכנתאות ובנינו תכנית משותפת שבעזרתה אנחנו מסייעים ללקוחות שפונים אלינו לבנות תמהיל מותאם אישית", היא מדגישה.

ולא רק זה: במשרד מעניקים עתה הטבה מיוחדת ללקוחות: ייעוץ ראשוני של יועץ משכנתאות והוצאת אישור עקרוני למשכנתא, וכל זה ללא עלות!

משרד אינפיניטי לב המרכז מנוהל על ידי גוץ, לה ניסיון של 16 שנה בתחום ואלפי לקוחות מרוצים. אלינה חיה ונושמת נדל"ן, ומתמחה בעיקר בעסקאות יד שנייה בעיר. "הדגש הראשון והמרכזי אצלי ואצל הסוכנים שעובדים איתי הוא טיפול מסור ואישי לכל לקוח", אומרת אלינה. "כשמדובר על מוכר נכס, מדובר תחילה בהערכת שווי נכס מקצועית ובניית תכנית שיווקית ואסטרטגיית מכירה התואמת את הצרכים של בעל הנכס", היא מסבירה. "בניית תכנית פעולה המתאימה לבעל הנכס מאפשרת הובלה של העסקה למכירה מוצלחת בתנאים הרצויים לו". כך גם לגבי קונים פוטנציאליים: "צריך קודם להבין את הצרכים של הלקוח, כדי להתאים לו את הנכס המתאים. הלקוח מקבל מאיתנו מעטפת מלאה".

אלו הנכסים החמים שבשיווק של קבוצת אינפיניטי:

הדירה ברחוב הצוערים צילום יניב כהן

הדירה ברחוב הצוערים צילום יניב כהן

בלב ליבה של שכונת רמת וורבר!:

ברחוב הצוערים, במתחם פנימי, למכירה דירת 4 חדרים במקור (85 מ"ר לפי השמאות), שחולקה מחדש ומשמשת כעת כ-5 חדרים – 4 חדרי שינה + סלון מרווח מאוד. קומה 4 מתוך 8 עם מעלית! פינת אוכל גדולה, מטבח משודרג. הדירה עברה שיפוץ כולל החלפת ריצוף, צנרת בכל הבית, מקלחת ושירותים ועוד. מיקום מעולה: מול בית חולים בילינסון, על התוואי של הרכבת הקלה. שקטה עם נוף פתוח. ישנה זיקת הנאה לחניה בטאבו. פינוי גמיש/מיידי. מחיר שיווק: 2,090,000 שקלים. לפרטים ולתיאום ניתן לפנות אל אלינה גוץ בטל' 0523888244, לתיאום בוואטסאפ לחצו כאן.

הדירה ברחוב ביאליק צילום יניב כהן

הדירה ברחוב ביאליק צילום יניב כהן

במרכז השקט ברחוב ביאליק המבוקש בחלק הכי טוב (ליד ברנדה):

למכירה דירת 4 חדרים, כ-110 מ"ר, משופצת ומדהימה, קומה 4 מתוך 5 עם מעלית וחניה בטאבו. סלון מרווח מאוד, מטבח בסגנון כפרי, יחידת הורים, חדרים מרווחים. צנרת חדשה, דלתות הוחלפו לאחרונה. מזגן בכל חדר. חזיתית מוארת ושקטה עם 3 כיווני אויר מלאים. קרובה למוסדות חינוך, ל-יציאה/כניסה מפתח תקוה (כביש 471). פינוי פברואר/מרץ 2024. מעולה למגורים/ השקעה! מחיר השיווק: 2.085.000 שקלים. לפרטים ולתיאום ניתן לפנות אל אלינה גוץ בטל' 0523888244, לתיאום בוואטסאפ לחצו כאן.

הדירה ברחוב ברנדה צילום יניב כהן

הדירה ברחוב ברנדה צילום יניב כהן

בשכונת המרכז השקט, רחוב ברנדה המבוקש והשקט:

למכירה דירת 4 חדרים + מחסן פנימי, שופצה לפני שלוש שנים, השיפוץ כלל צנרת בכל הבית, מטבח חדש עם כיור כפול. מזגנים בכל החדרים. בדירה 3 שירותים, יחידת הורים עם מקלחון ושירותים צמודים, חדרים מרווחים, ישנו מזווה בדירה שמשמש כמחסן – יכול להיות גם חדר עבודה נפרד. קומה 1 מתוך 5 עם מעלית וחניה בטאבו. שקטה עם 3 כיווני אוויר מלאים. פינוי גמיש/ מיידי. מעולה למגורים! קרובה למוסדות חינוך. מחיר השיווק: 2120.000 ש"ח. לפרטים ולתיאום ניתן לפנות אל אלינה גוץ בטל' 0523888244, לתיאום בוואטסאפ לחצו כאן.

הדירה באחד העם צילום אייל לוין, פינגווין צלמים

הדירה באחד העם צילום אייל לוין, פינגווין צלמים

פנינת השבחה אמיתית: 

למכירה ב"רביעיות" של אחד העם, דירת 3 חדרים במקור שהוסבה ל-3.5, מרווחת, כ-85 מ"ר ובעלת פוטנציאל השבחה ממשי! 4 דיירים בלבד (2 בקומה) בבניין שיושב על שטח של כ-500 מ"ר (!!). קומה 1 מתוך 1 מעל הקרקע. דירה עם חדרים מרווחים מאוד (כל חדר 16 מ"ר), מרפסות של פעם. בניין מבוקש בשכונת המרכז השקט על גבול עין גנים. מושכרת. קרוב לכניסות/יציאות מפתח תקוה. מטבח משודרג. ישנה אפשרות להרחיב בעוד 30 מ"ר באופן מיידי. מחיר השיווק: 1.750.000 ש"ח. לפרטים ולתיאום ניתן לפנות אל אלינה גוץ בטל' 0523888244,

# # # 

אם אתם מוכרים או קונים נכס, משרד אינפיניטי לב המרכז בפתח תקוה, מקבוצת אינפיניטי, הוא המקום הנכון עבורכם. משרדה של אלינה גוץ ממוקם בלב ליבה של פתח תקוה, ברוטשילד 152 פינת קק"ל, ואתם מוזמנים לפנות אליה להתייעצות לא מחייבת בכל נושא בתחום הנדל"ן. מתלבטים האם זה זמן טוב למכור נכס? חשוב לכם לקבל הערכת שווי נכס מקצועית? אלינה גוץ והצוות שלה ישמחו לעזור לכם.

במהלך השנים השתתפה אלינה בהצלחה רבה בהכשרות רבות בתחום הנדל"ן. היא בעלת רישיון תיווך עם ידע נרחב בתהליכי ניהול מו"מ וכמובן עם תוצאות בשטח: מזה ארבע שנים ברציפות!, כולל המדד שהתפרסם של שנת 2022, מדורגת אלינה בטופ 3 של מדד המתווכים הנמדד על ידי אתר מדלן – מדד ניטרלי הבודק את כמות העסקאות של המשרד בשוק. כמו שנהוג לומר, התוצאות מדברות בעד עצמן.

ליצירת קשר: 

היכנסו כאן לאתר הבית של אינפיניטי לב המרכז

התקשרו לטלפון  – 052-3888244

לשליחת הודעת וואטסאפ לתיאום פגישה היכנסו כאן

להערכת שווי נכס היכנסו כאן 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר