התחדשות עירונית במתחם הרמן פוגל, הדמיה: כנף - פרנס אדריכלים
התחדשות עירונית במתחם הרמן פוגל, הדמיה: כנף - פרנס אדריכלים

7 מגדלים, 690 דירות: אושרה תכנית ההתחדשות במתחם הסמוך לרכבת הקלה

תכנית מתחם הרמן פוגל כוללת גם 60 דירות להשכרה ארוכת טווח, 20% מהדירות יהיו דירות קטנות לזוגות צעירים

פורסם בתאריך: 2.1.24 08:21

אושרה סופית התכנית להתחדשות עירונית במתחם הסמוך לציר הרכבת הקלה: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה לאחרונה את תכנית ההתחדשות העירונית במתחם הרמן פוגל, הנמצא בסמוך לקו הרכבת הקלה והתחנה המרכזית פתח תקוה, שעתידה לעבור מתיחת פנים משמעותית במהלך השנים הקרובות. המתחם מתפרס על פני 24 דונם וכולל את שני עבריו של רחוב הרמן פוגל, גובל ברחוב פינסקר ממערב וברחוב ימיני ממזרח, במבצע קדש בצפון וברחוב חלוצת הפרדסנות בדרום.

במסגרת התכנית יהרסו 11 מבני מגורים ותיקים ובמקומם ייבנו 7 מגדלי מגורים שיכילו כ-690 דירות וכן שטחי מסחר ושטחי ציבור משמעותיים, מוסדות חינוך לצד מרחבים פתוחים. כמו כן, התכנית כוללת מאות חניות תת קרקעיות וגישה לצירי נסיעה. במסגרת התכנית ייבנו 20% יחידות דיור קטנות לזוגות צעירים ו-60 יחידות דיור  להשכרה ארוכת טווח.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "ההתחדשות העירונית במתחם הרמן פוגל היא בשורה של ממש לתושבים שממתינים לה שנים רבות. ההתחדשות תבטיח איכות חיים טובה יותר לתושבי האזור ומבנה בטיחותי, וכן תאפשר לקלוט אוכלוסיות נוספות לעיר ואוכלוסיות צעירות כאשר התכנון לוקח בחשבון גם דירות קטנות, לצד מבני ציבור וחינוך. חשוב לציין כי כל תכניות ההתחדשות שאנו מקדמים נותנות דגש על שטחי ומבני ציבור לרווחת התושבים וכן שטחי מסחר ותעסוקה וכמובן גם מוסדות חינוך לכל שכבות הגיל. במקביל, אנחנו פועלים ביתר שאת לרישות העיר בתחבורה ציבורית ותחבורת המונים, שבילי אופניים וכמובן גם צירי גישה חדשים אל השכונות ומהן החוצה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר