השריפה בבית ברחוב המוביל בראש העין. צילום בועז כבל
השריפה בבית ברחוב המוביל בראש העין. צילום בועז כבל

המשפחה שביתה נשרף אמש בראש העין נותרה חסרת כל: בואו לתרום

אם המשפחה מספרת למלאבס: "קמנו בבוקר ואנחנו מרגישים כמו הומלסים. זו סיטואציה מאוד קשה, כל החיים שלנו נמצאים בתוך הבית, תמונות, מזכרות וכל הדברים האישיים שכבר אי אפשר להחזיר"

פורסם בתאריך: 27.11.17 09:37

אמש נשרף ביתה של משפחה מראש העין ברחוב המוביל. צוותים גדולים של כיבוי אש הגיעו למקום והשתלטו על השריפה. הבוקר בני המשפחה, זוג וילד בן שנתיים, נותרו ללא כלום – ללא ריהוט, בגדים או פריטים בעלי ערך רגשי. כעת, חברי המשפחה מתגייסים לסייע להם בתרומות בציוד ובכסף ככל שניתן ופונים גם לעזרת הציבור.

"קמנו בבוקר ורק עכשיו אנחנו מתחילים לעכל את המצב שאנחנו נמצאים בו", אומרת אם המשפחה. "אנחנו צריכים להתחיל מאפס. לא נשאר לנו כלום. הבית, שממוקם בחצר של חמתי, נשרף כולו. התקרה קרסה ואין אפשרות להכנס לתוך הבית מאחר והחקירה עדיין מתנהלת. אין לי מושג מה מהחפצים שלנו הצליח לשרוד. לשמחתנו, כשפרצה האש לא היינו בבית. מי שהודיע לנו על השריפה הוא גיסי. הוא עובד בכיבוי אש, קיבל קריאה וכשראה שזו הכתובת של ההורים הוא ישר הודיע לנו. בבית לא היה אף אחד, מלבד הסבא המבוגר. זו סיטואציה מאוד קשה, כל החיים שלנו נמצאים בתוך הבית, תמונות, מזכרות וכל הדברים האישיים שכבר אי אפשר להחזיר".

השריפה בבית ברחוב המוביל בראש העין. צילום באדיבות המשפחה

השריפה בבית ברחוב המוביל בראש העין. צילום באדיבות המשפחה

אלו תחושות מאוד קשות.

"קמנו בבוקר ואנחנו מרגישים כמו הומלסים. נכון שיש לנו משפחה וחברים, אבל זה עדיין קשה. הילד הקטן בוכה ורוצה את המיטה שלו, את המשחקים שלו וזה לא פשוט. אני מאוד מבולבלת, זו תקופה מאוד לא פשוטה לי, אנחנו לא זוג צעיר ובשלב הזה אנחנו בעיקר אוספים את עצמנו וקולטים שאין לנו כלום".

ועדיין בתוך הבלבול, יש שביב של אופטימיות?

"אמרתי לבעלי שאנחנו כמו זוג צעיר שמתחילים עכשיו מחדש. ההבדל הוא שזוג צעיר, גם שהוא מתחיל מאפס, כל אחד מגיע עם הדברים שלו מהבית. אנחנו מגיעים בלי כלום. לא נראה לי שניתן יהיה לשפץ את הבית. הכל נשרף. התקרה קרסה וכמו שהבנתי צריך לבנות הכל מחדש, להתחיל את החיים מחדש".

לטובת המשפחה התגייסו כאמור החברים הקרובים. החברה, חן דוב, העלתה פוסט לפייסבוק בו היא מזמינה את הציבור הרחב לפתוח את הלב ואת הכיס. "כל הבית שלהם נשרף ולא נשאר להם", היא כותבת. "הם צריכים להתחיל מהתחלה וכל עזרה תתקבל בברכה, מהדברים הבסיסים של ביגוד ראשוני ואוכל למקרר ועד מיטה לילד, מכונת כביסה, מקרר וריהוט".

לתרומות ניתן לפנות לחן בטל': 054-9252175, מוריה בטל': 054-3515198 או לימור בטל': 050-2952775

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר