בית הספר במתחם A. צילום באדיבות ההורים
בית הספר במתחם A. צילום באדיבות ההורים

תפנית בעלילה: הורי בית הספר מתחם B החליטו לא לעבור לענבלים

תלמידים אלו לומדים באופן זמני במתחם A עד שבית ספר יהיה מוכן, על פי התחזית בפברואר 2018

פורסם בתאריך: 3.12.17 20:43

רגע לפני שהם עוברים למתחם בית הספר ענבלים, לאור התלונות על הקרינה מקווי המתח שעוברים מעל בית הספר במתחם A, ואחרי שבמקום התקיים סיור מקצועי, החליטה הנהגת ההורים של בית הספר להקפיא את המעבר ולהישאר במתחם הנוכחי עד שבית הספר הקבוע שלהם יהיה מוכן בסוף חודש פברואר. היום, יום ראשון, בשעות אחר הצהריים, הודיעה הנהגת ההורים של מתחם B שלאחר מחשבות ודיונים, הם החליטו להשאיר את הילדים במתחם עד שבית הספר שלהם יהיה מוכן. בהודעה ששלחו להורים, ציינו בהנהגת ההורים, שלאחר מפגש שבו דנו על מעבר לענבלים והשלכותיו על הילדים וההורים, הוחלט לא לעבור לבית הספר ענבלים.

יצוין כי תלמידי בית הספר של מתחם B, לומדים באופן זמני בבית הספר של מתחם A, שמעליו עוברים קווי מתח גבוה, עד שבית הספר שלהם במתחם B יהיה מוכן. "הילדים שלנו חווים מעברים רבים, מעבר לעיר, לבית חדש ולבית החינוך, תהליך רגשי שיש לו השלכות בפן ההתנהגותי, חברתי ולימודי. חשוב לציין שחלק מהילדים שלנו עוד נמצאים בשלב של התבססות והתאקלמות ולכן ברצוננו למנוע מהם מעבר זמני נוסף ולהקל עליהם את ההתאקלמות",הם כותבים. "המעבר לענבלים הינו בבחינת הרעת תנאים מבחינת מתן מענה פדגוגי לרווחת התלמידים. הוא מעמסה על ההורים בבוקר בהוצאת הילדים מהשכונה למבנה בענבלים בשל פקקים, הארכת הדרך שכן לא כל הילדים מעוניינים להשתמש בשירותי ההסעה".

 

הם ציינו בהודעתם שלאחר הצבעה החליטו להשאיר את הילדים בבית חינוך צומח A בתנאים הבאים: קיום בדיקת קרינה בנוכחות נציגות הורים – שהתקיימה ביום שישי 1.12.17 בשעה 10:00, בה נכחו נציגות מהנהגת בית הספר, חברת "קוונטום" שממונה על הניטור בבית הספר ונציגים מהעירייה. "חשוב לציין כי עברנו על כל נקודה ונקודה בחצר של בית הספר A וראינו במו עינינו את התוצאות במכשיר וזאת לאחר שביקשנו מהם לעמוד בזוויות ובנקודות שחשדנו שיש בהם בעיה. כל התוצאות מכל הנקודות לא עלו כל 2 מיליגאוס", הם כותבים ומציניים שהם מבקשים המשך ניתור קבוע בבית החינוך: "כמובן שאנו מחוברים כל הזמן לניטור בבית הספר וחלילה במידה והמדדים מסיבה כלשהי יקפצו אנו נעדכן ונפעל בהתאם". תנאי נוסף הוא בנוגע למעבר למבנה הקבע הם דורשים מהעירייה לעמוד בהתחייבותה לכניסה במועד למתקן הקבע במתחם האומנים לא יאוחר מיום 28.2.17". הם ציינו שלאור האמור לעיל, הנהגת ההורים של בית הספר ה"צומח B" החליטה להישאר ללמוד במתקן A וישנה הסכמה לכך גם מהצוות החינוכי עד למעבר הקבוע שלהם שאמור לטענתם להתבצע על פי מה שנמסר להם מהעירייה ב-28.2.18.  "ההחלטה התקבלה בכובד ראש ולאחר חשיבה מעמיקה ומתוך רצון לעשות את הטוב ביותר עבור ילדינו ולמנוע מהם זעזוע של שני מעברים בתקופה קצרה", נמסר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר