אילוסטרציה חיילים זורקים כומתאות באויר. צילום תומר אפלבאום
אילוסטרציה חיילים זורקים כומתאות באויר. צילום תומר אפלבאום

כבוד: ראש העין בעלת שיעור החיילים הלוחמים הגבוה ביותר בישראל

בקטגוריות גיוס הגברים, דורגה ראש העין במקום ה-3 מבין ערי המרכז, עם שיעור גיוס כללי של 85.3 אחוז. מתוכם, 58 אחוז מהווים מיצוי ללחימה ואילו 14.8 אחוז מהווים מיצוי לקצונה. מדובר על עלייה של מקום אחד מהשנה שעברה

פורסם בתאריך: 5.12.17 08:46

כמידי שנה, ראש העין קוטפת תארים במדדי הגיוס הארציים שמפרסם אגף כוח האדם בצה"ל. הבוקר הותר לפרסום כי ראש העין היא העיר בעלת שיעור החיילים הלוחמים הגבוה ביותר בישראל, עם שיעור של 58.1 אחוז מתגייסים ליחידות קרביות.

בקטגוריות גיוס הגברים, דורגה ראש העין במקום ה-3 מבין ערי המרכז, עם שיעור גיוס כללי של 85.3 אחוז. מתוך שיעור גיוס זה, כאמור, 58 אחוז מהווים מיצוי ללחימה ואילו 14.8 אחוז מהווים מיצוי לקצונה. מדובר בעלייה של מקום אחד בכל הקשור לגיוס גברים בדירוג הכללי בהשוואה לשנה שעברה. בשנת 2016 העיר דורגה במקום ה-4 עם שיעור גיוס של 87.4 אחוז, מתוכם מיצוי ללחימה 55.6 אחוז ומיצוי לקצונה של 10.5 אחוז.

בקטגוריות הנשים, דורגה ראש העין במקום ה-15 מבין ערי המרכז, עם שיעור גיוס של 66.5 אחוז ומיצוי לקצונה של 9.8 אחוז. בקרב הנשים ישנה ירידה בדירוג הכללי בהשוואה לשנה שעברה. בשנת 2016 דורגה העיר במקום ה-11, עם שיעור גיוס כללי של 73 אחוז ו-10.5 אחוז מיצוי לקצונה.

יש לציין כי השנה באגף כח האדם בצבא לא ציינו את קטגוריית "גיוס משמעותי" בקרב הבנות, כפי שעשו בשנים קודמות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר