הבניניים ברחוב שבזי בראש העין.
הבניניים ברחוב שבזי בראש העין.

דיירים חדשים ברחוב שבזי מחכים למעלה מחודשיים לדואר שלהם

מדובר בדיירים בשני בניינים חדשים ברחוב שבזי. הדייר שמעון בראון: "נאמר לי שצריך תקציב לכך ושכרגע הם לא מחלקים לנו דואר. בדואר מצאתי חבילה של עשרות מכתבים שמיועדים לבניין שלנו וחילקתי בעצמי"

פורסם בתאריך: 10.12.17 09:32

תושבים המתגוררים בשני בניינים חדשים ברחוב שבזי שבשכונה הוותיקה אינם מקבלים כלל דואר מחברת דואר ישראל, לטענתם ככל הנראה בשל מחסור לכאורה בדוורים.

מדובר בשני בניינים ברחוב שבזי, 32-34, בהם מתגוררות משפחות חדשות שנכנסו לבתיהם החדשים בשבועות האחרונים. אלא שמאז הם שמו לב כי הם אינם מקבלים דואר. כשפנו התושבים למרכז המיון של הדואר באזור התעשייה נאמר להם כי אין כרגע לכך תקציב לטענתם.

"מדובר בפרויקט של חברת אפרידר שאוכלס לפני חודשיים וכולל 84 משפחות", אומר תושב בניין מספר 34, שמעון בראון. "מיד כשנכנסו ראינו שהדואר לא מגיע אלינו. אמרו לי לגשת למיון של הדואר בראש העין שנמצא באזור התעשייה. נסעתי לשם וביקשתי לדבר עם האחראי, והוא אמר לי שאכן אנו לא מקבלים דואר כי לא מוקצה לנו דוור. נאמר לי שצריך תקציב לכך ושכרגע הם לא מחלקים לנו דואר. זה היה לפני חודש וחצי. בינתיים דיירים החלו להתלונן בבניין על שהדואר שלהם מוחזר לשולח. כשהייתי במיון של הדואר מצאתי חבילה של עשרות מכתבים שמיועדים לבניין שלנו ושלא חולקו. חלק מהמכתבים לקחתי וחילקתי בעצמי וחלק נאמר לי על ידי הדואר שלמחרת יגיע מישהו שיחלק, ואכן כך היה. אך מאז שוב פעם לא הגיע הדואר".

לאחר שהדואר שוב הפסיק להגיע ניגש בראון בשנית לדואר. "לאחר שבמשך שבועיים ומעלה לא הגיעו מכתבים, נסעתי לדואר ושוב נאמרו לי אותם דברים ואפילו הציעו שאם אנחנו הדיירים מעוניינים אז אנחנו יכולים להתלונן בשירות הלקוחות של הדואר. הבעיה ששם בכלל לא עונים וגם כאשר משאירים הודעה אז לא חוזרים. אני חושב שזו בעיה שהדואר חייב לפתור באופן מיידי".

תגובת דואר ישראל: "מבירור שערכנו עלה כי מדובר בשני בניינים חדשים המצויים עדיין בשלבי אכלוס וחלוקת הדואר מותאמת בהתאם לקצב האכלוס. עם זאת, לעיתים מגיעים דברי דואר שאינם נושאים מען מלא כגון מספר בניין או מספר דירה. מכל מקום, נערוך בקרה על חלוקת הדואר באזור".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר