שביל הכניסה לתיכון בגין בראש העין
שביל הכניסה לתיכון בגין בראש העין

העירייה תבחן את בעיית הכניסה לתיכון בגין

ההורים חוששים כי בשביל הכניסה לבית הספר, אשר משמש גם כמדרכה את הילדים וגם ככביש עליו נוסעים רכבים, עלול להתרחש אסון. הבעיה לא נפתרת מזה חמש שנים

פורסם בתאריך: 14.12.17 08:06

יועץ בטיחות מטעם עיריית ראש העין יבחן האם הכניסה לתיכון בגין מסוכנת לתלמידים, כך נודע השבוע למלאבס. מזה חמש שנים שהורי התלמידים טוענים כי בשביל הכניסה לבית הספר, אשר משמש גם כמדרכה את הילדים וגם ככביש עליו נוסעים רכבים, עלול להתרחש אסון. הבעיה החלה כשבנו את בית הספר "אלומות רחל" הסמוך, אז חתכו חלק משביל ההליכה לבית הספר. מאז ההורים חזרו והציפו את הבעיה מידי שנה אולם דבר לא נעשה בנידון.

תיכון בגין. צילום זאב שטרן

תיכון בגין. צילום זאב שטרן

"יש כאן סכנה משום שהשביל משמש גם ככניסה לבית הספר וגם כשביל כניסה לבתים פרטיים", אומר אחד ההורים. "הרכבים עוברים דרך השביל אל החנייה ולכן צריך למצוא פתרון יצירתי. אולי להגביל את שעות הכניסה, לעשות איזה שביל צדדי רק לתלמידים, גשר מהכניסה לתוך בית הספר, לא יודע, לחשוב יצירתי".

 

הורה אחר מוסיף: "בזמנו הייתה הצעה להעביר את הכניסה לשער מרחוב המתמיד ולסגור את שער הכניסה הזה, אבל בעירייה התנגדו. פתרון נוסף הוא לאסור כניסה של רכבים משעה 7:30 ועד 8:15, להציב במקום איסור כניסה ולדאוג לאכוף את זה. בנוסף צריך להציב מצלמה שתצלם את הרכבים שאינם נשמעים להוראות ולשלוח להם דוחות הביתה".

תגובת העירייה: "אנו מודעים לבעיה והנושא ייבחן על ידי יועץ בטיחות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר