חניה ראש העין צילום רון רהב
חניה ראש העין צילום רון רהב

לאור מצוקת החנייה: בקרוב תיאכף חנייה בתשלום ברחבי העיר

בעלי תו תושב לא ידרשו לשלם. תושבים שהבחינו כי החנייה הסמוכה לקניון "לב אפק" סומנה, טוענים כי זו פרוצדורה להוציאו. העירייה: "לא תבוצע אכיפה בשלושת החודשים הקרובים כדי לאפשר לתושבים להתארגן"

פורסם בתאריך: 7.1.18 09:16

תושבים בשכונת נווה אפק והסביבה הופתעו לגלות שהחנייה העירונית הסמוכה לקניון "לב אפק" הפכה לחנייה בתשלום. בסמוך לחנייה הוצב שלט, המכוסה נכון לעכשיו בניילון, בו נכתב כי רק בעלי תו תושב פטורים מתשלום. יש הסוברים כי אכיפת החנייה במקום תתחיל רק בעוד כמה שבועות, כדי לאפשר לתושבים להוציא תו חנייה מוסדר. מנגד טוענים תושבים כי בעלי רכבי לינסינג מתקשים להוציא תו תושב ועלולים להיות בבעיה לכשהשינוי ייכנס לתוקפו.

"להבנתי, הדרישה לתשלום היא לא רק בקניון בנווה אפק אלא בחניות נוספות ברחבי העיר", אומר יו"ר ועד שכונת נווה אפק הצבאית, רז שגיא. "אולי מגיעים לקניונים בראש העין אנשים מכל הארץ ובעירייה הבינו שתשלום היא דרך טובה לצמצם את זמן השהיה בחנייה ולהגביר את התחלופה. כמובן שלא עדכנו אותנו כוועד השכונה ולא שיתפו אותנו במהלך. דיברתי עם מנכ"ל העירייה והוא כלל לא הכיר את זה. אמרתי לו שאם הוא יצליח להוציא תו חניה אז זה בסדר, כי להוציא תו כזה יותר קשה מאשר להוציא היתר בניה. מי שיש לו רכב ליסינג, למשל, מבקשים ממנו אישור מחברת הליסינג, מהחברה שהוא מועסק בה, הצהרת שוכר והבירוקרטיה לא נגמרת. פעם היינו מגיעים לעירייה, חותמים על טופס, מצלמים תעודת זהות ואת מספר הרכב, ובזה נגמר העניין. ראש העין זה לא תל אביב. המנכ"ל אמר לי שכרגע ישאירו את השלט מכוסה עד שהתושבים יתארגנו על תווי חנייה".

תגובת עיריית ראש העין: "הנושא פורסם בעבר ועדיין מפורסם הן באתר האינטרנט של העירייה ושל החכ"ל. בנוסף, הנושא פורסם בדף הפייסבוק של העירייה ובעיתונות המקומית. המהלך נועד ליצור קדימות ותעדוף לתושבי ראש העין לחנייה במקומות אלה וזאת לאור מצוקת החנייה הגוברת בעיר. המהלך להנפקת תו תושב חדש באופן ממוחשב נועד ליצור פיקוח ובקרה על הנפקת התווים ולהבטיח שהתו יגיע לידיים הנכונות וזאת כהפקת לקחים מהעבר. התהליך דומה לתהליכים שונים באינטרנט כדוגמת שירותי משרד הפנים וכדומה. במקביל, נפתח מוקד שירות ייעודי לנושא תווי תושב ובו ערוצי תקשורת רבים כגון: טלפון, פקס, דוא"ל ובנוסף, יש עמדת שירות פרונטלית הממוקמת באולם סימפוניה בימי שלישי בין השעות 12:00-20:00. כדי לאפשר לתושבים זמן להתארגן להנפקת תו התושב – בשלושה חודשים הקרובים, לא תבוצע אכיפה והתווים הישנים יהיו בתוקף עד מרץ 2018. על כל פנייה נוספת, ניתן לפנות לרשות החנייה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר