צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מתארגנת פתיחת כיתת תקשורת חדשה לתלמידי החינוך מיוחד

כיתה אחת דומה שנפתחה לפני שנתיים כבר קיימת בעיר. "הילדים מקבלים המון פעילויות, מרפאים בעיסוק ואת כל הציוד המתקדם", הוא מסביר יו"ר וועד ההורים היישובי

פורסם בתאריך: 3.1.18 09:15

וועד ההורים בראש העין מנסה לקדם פתיחת כיתה תקשורתית בעיר לקראת שנת הלימודים הבאה. לפני כשנתיים נפתחה כיתה ראשונה שהתלמידים שלה השנה בכיתה ב'. כעת, לקראת השנה הבאה מנסים לאתר ילדים נוספים.

"בכיתה התקשורתית, בה נמצאים ילדים על הספקטרום האוטיסטי, אמורים להיות מינימום חמישה ילדים", אומר יו"ר וועד ההורים היישובי, יאיר דואק. "כרגע ידוע לנו על שני ילדים ואנחנו פונים ליישובים בסביבה כמו אורנית על מנת לעדכן אותם על פתיחת הכיתה. לפני שנתיים פתחנו כיתה תקשורתית, יש בה שבעה ילדים, חמישה מראש העין ועוד שניים מאורנית ומדובר בכיתה מאוד מוצלחת. הילדים מקבלים המון פעילויות, מרפאים בעיסוק ואת כל הציוד המתקדם. בשנה שעברה לא היו מספיק תלמידים לפתיחת כיתה נוספת והשנה אנחנו באותה בעיה מספרית ולכן אנחנו עובדים בכל החזיתות".

לדבריו אין כל סיבה שילדי ראש העין יצאו ללמוד מחוץ לעיר. "אנחנו לא רוצים שהם ייסעו מחוץ לראש העין, מדובר בילדים שלא קל להם לנסוע בהסעות ואת האמת גם אין צורך בכך. לכן אנחנו מתחילים בפרסום הנושא בכל המדיות האפשריות. אנחנו נמצאים בקשר עם העירייה והם אתנו וברגע שיהיו מספיק תלמידים, הכיתה תפתח. אנחנו עדיין לא יודעים באיזה בית ספר, אבל זה כרגע פחות רלוונטי. המטרה היא לאתר את התלמידים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר